Fødebagen

Hvor mange joggebukser hadde du med? Og hadde du med egen pyjamas fordi du ikke ville bruke sykehusskjortene?
Jeg hadde med to store myke joggebukser, men brukte vel bare den ene. Den andre dro jeg hjem i. Var to netter på barsel. Hadde med pysjamas og noen store vanlige «herreskjorter» fordi jeg så for meg at de sykehusskjortene ikke var så digge, men jeg endre opp med å bruke litt av begge deler. Vil ikke si at skjortene var nødvendige, men siden jeg svettet myyye det første døgnet var det veldig deilig å kunne skifte ofte. :)
 
Nokon gode tips på instastory til fødebagen i dag :)
 
Her ble det hastesnitt og litt lengre opphold på barsel (4 dager). Derfor var det kjekt med litt ekstra skift! Hadde heldigvis sett for meg at det kunne skje, så da hadde jeg med fire ammetopper, to joggebukser, fire sokkeskift og to stk cardigans. Det var deilig å ha noenlunde rene klær til hjemreisen altså :) Og jeg var veldig fornøyd med å ha tatt med ekstra mange skift til baby og!
 
Jeg har enda ikke pakket ned fødebagen, alt (tror jeg) ligger klart i babysenga. Rart med det, har 2 fra før og alt var klart i tide men denne gangen tar jeg det alt for mye med ro. Stresser ikke med noe, og jeg har 1 uke igjen til termin +/-.
 
Back
Topp