Fødebagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Kanskje et ganske dumt spørsmål, men. På sykehuset der jeg skal føde får man ikke sånne nettingtruser. Så jeg har nå kjøpt en pakke med voksenbleier fra apoteket, jeg sa jeg skal føde og trenger sånne. Skulle jeg egentlig hatt nettingtruser og ikke voksenbleier? Er det forskjell på dette? Veldig dårlig av personalet på apoteket å ikke gi meg riktig i så fall! Sitter her med 18 bleier liksom!
Hehe 8)

Sko til å ha på sykehuset, hva slags har dere med? Skulle være sko som kan vaskes. Så tøfler er kanskje upraktisk :scratch

Sko til å ha på sykehuset, hva slags har dere med? Skulle være sko som kan vaskes. Så tøfler er kanskje upraktisk :scratch

Tenkte jeg skulle slippe å gå til innkjøp av nye sko for det her og bare bruke et par tøfler jeg.... Mulig et dumt spørsmål, men vet du hvorfor de må kunne vaskes?

Tenkte jeg skulle slippe å gå til innkjøp av nye sko for det her og bare bruke et par tøfler jeg.... Mulig et dumt spørsmål, men vet du hvorfor de må kunne vaskes?
Hvis du søler fostervann på de, blod, urin eller bare pga bakterier/skitt som er på et sykehus. ;)

Da blir det nok det på meg også, må vel kjøpe noe. Men finnes jo billig utgaver da :happy:

Har kjøpt billige crocs på Europris som jeg tenker å bruke når jeg skal dusje på sykehuset og kaste når jeg drar hjem. Også tar jeg med vanlige slipperser til å bruke ellers :)

Har kjøpt billige crocs på Europris som jeg tenker å bruke når jeg skal dusje på sykehuset og kaste når jeg drar hjem. Også tar jeg med vanlige slipperser til å bruke ellers :)

Jeg gjorde det sist gang, og ALDRI har jeg vært så klam på beina som når jeg hadde på de. Vet ikke om det er det samme med vanlige crocs, men mine fake gikk i søpla ganske kjapt for å si d sånn ;)

Har valgt å kjøpe slippers fra Adidas denne gangen, lett å ta på seg og mye mer åpne og dermed mindre klam enn fake crocs :)

Jeg er 39+0 i dag, men har vært så dum at jeg har ventet til siste liten med å ordne time hos fotograf for bilder av storesøster og magen. Jeg kniper igjen til bildene er tatt på onsdag, og har egentlig ingen planer om fødsel før 1.april. Derfor nekter jeg å pakke fødebagen før det! Mulig det hjelper ;) :P

Jeg er 39+0 i dag, men har vært så dum at jeg har ventet til siste liten med å ordne time hos fotograf for bilder av storesøster og magen. Jeg kniper igjen til bildene er tatt på onsdag, og har egentlig ingen planer om fødsel før 1.april. Derfor nekter jeg å pakke fødebagen før det! Mulig det hjelper ;) :P
Haha liker optimismen din :D krysser fingrene for deg!!

Jeg gjorde det sist gang, og ALDRI har jeg vært så klam på beina som når jeg hadde på de. Vet ikke om det er det samme med vanlige crocs, men mine fake gikk i søpla ganske kjapt for å si d sånn ;)

Har valgt å kjøpe slippers fra Adidas denne gangen, lett å ta på seg og mye mer åpne og dermed mindre klam enn fake crocs :)
Skal kun bruke crocs i dusjen, så det skal nok gå bra. Men har med Adidas til å bruke ellers på sykehuset :)

21 dager igjen i dag og fødebagen mangler kun drikke og snacks. Tenkte å kjøpe par magasiner også om jeg skulle føle for å lese litt mellom takene ;)

Lillemors har nå vært pakka lenge, min er jeg ikke kommet lengre med :p tenker det ikke er noe krise uansett jeg xD

Back
Topp