Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kulien er det siste jeg pakker. Den får ligge i kjøleskapet til fødselen starter.Da har jeg kjøpt et par sjokolader og kuli og hatt oppi min ganske tomme fødebag
Det går jo faktisk frammover
Hvis jeg har de i kjøleskapet har jeg en på 5 år som kommer til å finne de innen en uke uansett hvordan jeg skulle finne på å gjemme.Haha, kulien er det siste jeg pakker. Den får ligge i kjøleskapet til fødselen starter.
Jeg la de i en pose øverst i kjøleskapet og sa til 3.5-åringen at de var til lillebror blir født, og at hun skal få en egen på lørdag. Hun slo seg til ro med det.Hvis jeg har de i kjøleskapet har jeg en på 5 år som kommer til å finne de innen en uke uansett hvordan jeg skulle finne på å gjemme.
Haha, min slår seg aldri til ro rabagast som klatrer og får tak akkurat det han vil xD gjør meg ingenting om kulien ikke er kald, regner ikke med den blir brukt mens den er kald når den kommer til stykket likevell, mek slike ting som kan bli dårlig får vi kjøpe rett før, på veien eller på sykehuset om det trengs.Jeg la de i en pose øverst i kjøleskapet og sa til 3.5-åringen at de var til lillebror blir født, og at hun skal få en egen på lørdag. Hun slo seg til ro med det.
I dag har jeg bakt grove ost- og skinkehorn som skal fryses ned til barseltiden. Tenkte at dersom vi husker på det så kan vi evt ta ut en pose med noen oppi på føden sånn at de er tint og kan spises etter at lille er født, sånn hvis det er midt på natta. Og uansett så skal nok samboer klare å spise de opp
Det var lurt!!Smart!! Legg en liten liste øverst i bagen med det du skal legge oppi i siste minutt det har jeg gjort... Toalettmappen står pakket og klar på badet, men må huske å legge den i... Samme med helsekortet og morgenkåpen og litt snacks... Fint med en liten påminnelse da jeg tror hode forsvinner i det fødselen setter igang for min del iallefall
Smart!! Legg en liten liste øverst i bagen med det du skal legge oppi i siste minutt det har jeg gjort... Toalettmappen står pakket og klar på badet, men må huske å legge den i... Samme med helsekortet og morgenkåpen og litt snacks... Fint med en liten påminnelse da jeg tror hode forsvinner i det fødselen setter igang for min del iallefall
Jeg tar med 3 sett i 50 og 1 i 56. Sist tok jeg med et i 50 og et i 56, men hun druknet i 56 og jeg fikk ikke lov å dra hjem før etter 4 dager. Så samboer måtte dra og hente mer klær. Som var litt kjedelig da vi har lang vei til sykehus, familierom og ikke bilJeg har ikke lest hele tråden så mulig det har blitt tatt opp før. Hvilke str i babytøy har dere med på sykehuset? Sist gang brukte vi det som var der, men denne gangen vil jeg helst bruke eget. Blir der maks 2-3 dager hvis alt er greit.
Tar 3 sett i 50 og 1 i 56. Dersom han er for stor for 56 får pappan kjøre hjem og hente mer i 56.Jeg har ikke lest hele tråden så mulig det har blitt tatt opp før. Hvilke str i babytøy har dere med på sykehuset? Sist gang brukte vi det som var der, men denne gangen vil jeg helst bruke eget. Blir der maks 2-3 dager hvis alt er greit.