Det kan være lurt.Ha ha ha! Noterer meg at vi går for brødskiver og ikke nystekt baguett!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være lurt.Ha ha ha! Noterer meg at vi går for brødskiver og ikke nystekt baguett!!!
Grovbrød med salami har heller aldri smakt så godt før som rett etter fødsel!!! Skal bestille samme meny etterpå denne gangen også.Fire skiver med brunost har aldri smakt så godt som etter fødsel sist! Fikk mat servert med en gang ting roet seg etter fødselen, hadde ikke sjans å spise mens riene stod på - og kasta opp sjokoladen under første rie (akutt kvalm og plutselig 5cm åpning). Så her pakker jeg ikke med sjokolade hvertfall... Men vannflaska er med, og en del klær (hadde kun en praktisk kjole med sist, alt for lite for fire dager så ble endel dager i sykehusskjorte...). Har også pakket to bodyer til guttene, bukse og sokker, samt hentesett og luer (selv om hentesettet garantert er for stort). Er litt usikker på hvor mange bukser jeg skal pakke med, har foreløpig en joggebukse og en nattasbukse + et meget behagelig maxiskjørt i bomull. Ammetopper og ammebh, ammeinnlegg og ullinnlegg er med. Gjenstår å finne frem: slipperser (hvor er de i flyttelasset tro?) og teskjorte til far, pluss tannkost og tannkrem
Hva pakker dere i ? Får jo ikke plass til alt i bagen/veska
Jeg pakka i en koffert, sann håndbagasje størrelse til meg og babyen pappaen pakka i en sekk
Høres fornuftig utNå er vell baggen min helt ferdig , og av det jeg husker og ha pakket er...
Til meg ;
2 vanlige topper og 2 ammetopper
Morgenkåpe
Pysjbukse
2 ammebh
Store truser
Vanlige sokker og kose sokker
Klær til hjemreisen
Ammeinnlegg -engangs og sånne ull
Tannbørste og div
Nattbind
6 kuli pakker om jeg sku få lyst på drikke
Til far;
3 tshorter
3 boxere
Og en pakke med sokker
(Skal kjøpe sånne ferdigsmurte knekkebrød om jeg når det )
Til baby;
En body i 50 og tre i 56
2 strømpebukse
Noen sokker
"Klorevotter"
Hentesett ( +en "bamsedress" om settet ikke passer)
2 luer
Våtserviett og bleie til kjøreturen hjem
2gulpekluter
1 helseteppe og 1 pledd til hjemturen
Det var det jeg kom på føler liksom ikke at d e hverken for mye eller for lite , men bare d nødvendige for et vanlig opphold på sykehuset.
Jeg måtte bytte om idag slik at jeg har en håndbagasjekoffert, babyen har stelleveska og pappan en liten sekk. Ble endel bagasje men mye mer oversiktlig enn om alt skulle stappes i en koffert.Hva pakker dere i ? Får jo ikke plass til alt i bagen/veska
Hva pakker dere i ? Får jo ikke plass til alt i bagen/veska
Jeg pakka i en koffert, sann håndbagasje størrelse til meg og babyen pappaen pakka i en sekk
Akkurat det samme har vi gjort
Jeg måtte bytte om idag slik at jeg har en håndbagasjekoffert, babyen har stelleveska og pappan en liten sekk. Ble endel bagasje men mye mer oversiktlig enn om alt skulle stappes i en koffert.
Ja, men heldigvis tenker man ikke over det når man kommer inn på føden.Vurderer å pakke babytinga i stelleveska jeg også, men føler det blir flaut å komme draksende med så mye ting for bare noen dager liksom
Ja, men heldigvis tenker man ikke over det når man kommer inn på føden.
Vi hadde visst like mye med oss sist, hadde bare glemt at vi hadde pakket så mye.
Bor 2 timer unna der jeg må føde jeg, så fint å ha littt ekstra har jo fødestue her jeg bor, men må føde på sykehuset ..Høres fornuftig ut
Omtrent samme som meg, men jeg har mindre til babyen og hjemreise (bor 5 min fra sykehuset)! Og skal også ha med kamera og mobil med ladere!
Og vannflaske pluss energidrikk-pulver, pluss banan og noe kjeks!