☆
☆ Camilla ☆
Guest
Ja, den står ferdig pakket. ☺ Fikk beskjed på sykehuset for 1 uke siden om at det var lurt å pakke den nå. ☺ Er bare 34 uker på vei, men man vet aldri når ting starter. ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På sykehuset vårt er det mat til mor. Jeg klarte ikke å verken drikke eller spise under sist fødsel da... Så jeg blir ikke å pakke ned noe særlig.Noen tips til mat å pakke med?
Noen tips til mat å pakke med?
Mannen her måtte hjem mens jeg var innlagt og hente mer klær til meg. Jeg svetta ut alle klærne mine på to dager og da måtte det fylles påBare et tips... Ikke overdriv.
Du vil ikke trenge så mye di få dagene du er på sykehuset, for 95% av tiden går i soving, amming og kos ikke minst prøve å rekke måltidene! Alt annet har du ikke tid til.
Får ikke særlig behov for bh heller, for den tiden du er på rommet går du og flakser med puppene på tørk, for å forebygge sårhet!
Pysj og joggetøy, store bind og nettingtruser, shampoo og dusjsåpe, børste, tannkos og tannkrem, kamera, lader til telefon og hentesett til babyen.
Jeg fikk det på sykehuset sist er bare sånne engangsMå man kjøpe nettingtruser eller får man det på sykehuset?
Jeg fikk det på sykehuset sist er bare sånne engangs
Er du 38+2 og har termin i april?Hmm. Er 38+2, så det er vel på tide å pakke?
Er du 38+2 og har termin i april?
Jepp, du er i forumet for de med termin i aprilNope har termin i mars. Er dette for folk med termin i april?
Jepp, du er i forumet for de med termin i april
Det går braHmm.. Sorry.. Trykka bare på ikke leste inlegg
Er ikke helt inni dette..