Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Hei :) så hyggelig at du spør, her går det fint :) har vært veldig dårlig av jerntablettene, så har slutta på dei nå, får heller få intravanøst i tilfelle. For når det psykiske skrante så er veien kort for katastrofetenking også har eg merka :inpain: men Romeo sprelle rundt dagen lang, og alle ul'er tyder på at alt er bra ❤❤ korleis er det med deg? Gjekk det fint med syklusen etter vaksina?

Huff så kjipt at du ble dårlig av jerntablettene, bra dere fant ut hva det var. Kjenner meg veldig igjen i det med at lite overskudd påvirker psyken :inpain:
Så bra alt er bra med Romeo, tenker på dere stadig vekk :Heartred

Takk, det går bra med meg. :) Har ikke merket noen endring i syklus av vaksina foreløpig (EL var litt tidligere enn vanlig, men det har skjedd før også). Er 11 dpo i dag, så blir spennende å teste om et par dager :rolleyes: Har ikke helt trua denne pp, det kjennes likt som når tr kommer..
 
23+2
Då var det på tide å oppdatere litt her også ❤
Dagene går faktisk litt i surr, eg har nok havna der at eg fortrengte graviditet litt i begynnelsen, og nå når den er høyst aktuell så føler eg at tida for å forberede seg renner ut!!! Blir satt igang om mindre enn 15 uker, crazy:woot:

Eg må komme igang med trening, tenkte å melde meg på kurset om hypopressiv trening, må skje snart ;) eg skal også pusse opp litt før Romeo kommer, mest maling og diverse, kjenner det blir godt å gjer barndomsheimen litt meir min/vår! Føles fremdeles litt som mamma og pappa sitt hus :hilarious: i tillegg er målet at alt er på plass til uke 30, altså klart for å ta med baby heim (stellebord, vogn, alt vaska, seng, kluter, fødebag osv). Dei siste 8 ukene er høysesong for bedriften min, så dei kommer til å fly!!

Eg har vært på ein ultralyd siden sist, alt var fint og me starta å legga ein plan framover. Eg trur ikkje eg orker å forholde meg til Bergen videre, så skal møte overlegen som har fått egen klinikk på Stord nå, på Onsdag, og legge ein plan på korleis eg skal følges opp derifra, som eg skal legge fram for KK når eg skal der på Fredag :rolleyes:

Om det dei antar har skjedd med morkaka når eg gjekk gravid med Neriah og Håp, kan skje denne gangen også, så vil endringen skje brått. Det er derfor viktig at eg tar vekstestimering ca kvar 2 veke, og oftere om eg føler lite liv, svakere spark osv. Heldigvis er det ingenting gale med navlestrengen eller blodgangene i Romeo sin kropp, så sjansen for at dette går fint er veldig veldig stor! Alt er berre for å være på den sikre sida, siden detta er ein heilt unik situasjon. Blir litt som om ein mister baby i krybbedød og har pustemonitor osv på neste baby, til tross for at ingenting er påvist gale.

Romeo sparker godt ifra seg og har hatt jevnt døgnmønster nå i godt over 5 uker:happy: han ligger på 0% vekstavvik og følger egen kurve perfekt. Han er perfekt :Heartblue
 
25+6
Faktisk snart 2 veker siden eg var på vekstestimering i Bergen, der Romeo blei målt til 869g og 90 percentilen. Stor gutt ❤ då slappa mammahjerta litt meir av :)

KK ville at eg skulle fortsetta på kontroller hos dei, så skal på ny vekstestimering 28+1.

Har også tatt glukosebelastningstest, den var heilt fin :D

Tenk det er berre 12 veker til eg blir satt igang, og me har komt til September! Trur igrunn nesten kvar einaste helg er fullbooka fram til fredningen 1.November. Då er all overskudd satt av til jobb fram til siste bestillingsdag 15.November, då skal eg bruke siste veka på fødselsforberedelser og julepynting av heimen:greet008 blir travelt, men veldig kjekt! Berre håpe bekkenet holde ut, for det er ikkje venn med meg om dagane.

Og så håper eg at motet holder seg oppe. Det skal ikkje mykje til før eg kjenner at det føles som om denna graviditeten har tatt fleire år! I teorien har den jo det, eg har tross alt gått gravid i 65 veker nå uten baby, og det har vært hardt på både kropp og utholdenhet. Spesielt siden eg generelt ikkje har dei beste graviditetene, stort sett noko plager som hemmer kvardagen relativt drastisk.

Men det er SÅ verdt det ❤❤ elsker å kjenne kor sterk Romeo blir for kvar veke nå, og at han får vokse og utvikle seg inni min mage er altså sånn eit privilegium at det trumfer plagene. Men ja, det har vært ein lang vei denne gangen! Håper virkelig ikkje det tar motet fra meg til å bli kjapt gravid igjen, heilt sikkert ikkje siden eg då har lille Romeo :Heartblue
 
28+0, sjukehus og ultralyd nr 14!

På mandag skulle eg berre snu i trappa og så missa eg på trinnet og trakka øve og vridde heile foten skikkelig, va så vondt at eg datt rett i bakken og låg der å grein :yuck: altså eg har slått meg mykje i mitt liv, og har aldri sutra øve smerte på den måten før. Vil tru at den akutte smerten var på topp 3 i mitt liv, heilt sprøtt at skaden ikkje var større enn ein strekk i senene fra hofta og ned til ankel.

Men, eg falt på sida og slo ribbeina, så tok turen til legevakten og blei sendt på føden for sjekk. Totalt kaos på føden, første som møter oss er blodspor i gangen liksom.... venta nesten 2t før me fekk komma til ein lege kor telefonen aldri slutta å ringa. Hu sjekka alt såvidt eg fekk med meg, og tok ein vekstestimering. Er der det skurrer for meg. Haugesund sjukehus som eg var på nå opererer med prosent og ikkje percentilen som Bergen gjer. For 3,5 veke siden estimerte dei Romeo til 869g og 90 percentilen. Nå estimerte hu Romeo til 1060g og 0 prosent. Ifølge skjema Bergen følger er det 5 percentilen, altså har han ikkje lagt på seg halvparten av det han burde. Han burde om han skulle følgt sin egen kurve vært rundt 1450g nå.

Legen forsto bekymringo mi og syns det var vanskelig når dei bruker forskjellige system. Hu sa nå så fint at han har nå iallefall vokst. Det hjalp fint lite :hilarious: men, eg skal jo til Bergen igjen i måro, 28+1, så eg har bestemt meg for ikkje å få noio før hu eventuelt seie det samma.

Idag e det Torsdag og foten e allerede mykje bedre!! Eg får nåken heftige kynnerar innimellom, det har eg ikkje hatt før, men siden alt e fint med morkake/livmor/Romeo så rekne eg med at det henger sammen med at eg har mykje smerte, og som sjølvstendig næringsdrivande er det berre å bita tennene sammen og få ting gjort fordiom. Her funker det dårlig med "er ingen som takker deg...." for det skal eg lova at eg gjer, takke meg sjøl for at eg klarer å drive alt, det er så viktig og så essensielt for oss ❤ så får eg heller roe ned på alle andre ting eg kan roe ned på :)

Neste UL er altså om 25 timer, og merkelig nok har eg faktisk roen enn så lenge! :glasses1

Det er veldig betryggende at Romeo e så aktiv nå, han snur seg 360 fremdeles, sjølv om han dei siste dagane har logge med rumpa ned og hodet ut mot venstre side.

Idag skal eg holde meg opptatt med å slynge honning og reise til svigersøster å sjå om hu har nåke babystæsj eg kan overta :)
 
37+0 og 1 veke til igangsettelse :dance011
Her var det jaggu lenge siden ein update! Er så mykje liv og røre på desemberforumet at eg ikkje har tenkt så mykje på denna dagboka :)

Formen er igrunn fin, Romeo er litt liten, men skal settes igang 25.11 uansett :) håper han har lagt godt på seg og er over 3kg!

Dagane er travle, har lovd eg skal roe ned, men isteden har eg gønnet på med nettbutikk og selger julekuler dagen lang ❤
Www.personlige-julekuler.no om du vil ta ein titt :dance008

Planen er å poppe ut denne ungen, reise heim og jobbe videre! Eg har jo heile veien sagt eg ikkje skal ha permisjon, mannen skal ha heile ellers går eg konkurs. Men eg har jo alt her på gården, så eg jobber i fleire økter iløpet av veka slik at eg får fullamma baby og får tid til viktig kos iløpet av dagen:love017

Eg tenker allerede på nestemann og har prøvd sammen med jordmødrene å laga ein liten plan. Siden eg jobber så er planen at mannen tar Romeo på nettene, og dermed så må eg pumpe meg ekstra på dagtid og får rundt 8-10t ammefri på nettene, håper å få mensen tilbake kjapt med den oppskrifta, uten å miste melka :smiley-angelic001 vil helst ha ein til i oktober/november neste år. Men, time will tell ;) har iallefall fått grønt lys av både jordmødre, overlege og fysioterapeut :smiley-bounce012

Neste oppdatering blir når Romeo er født :Heartblue
 
37+0 og 1 veke til igangsettelse :dance011
Her var det jaggu lenge siden ein update! Er så mykje liv og røre på desemberforumet at eg ikkje har tenkt så mykje på denna dagboka :)

Formen er igrunn fin, Romeo er litt liten, men skal settes igang 25.11 uansett :) håper han har lagt godt på seg og er over 3kg!

Dagane er travle, har lovd eg skal roe ned, men isteden har eg gønnet på med nettbutikk og selger julekuler dagen lang ❤
Www.personlige-julekuler.no om du vil ta ein titt :dance008

Planen er å poppe ut denne ungen, reise heim og jobbe videre! Eg har jo heile veien sagt eg ikkje skal ha permisjon, mannen skal ha heile ellers går eg konkurs. Men eg har jo alt her på gården, så eg jobber i fleire økter iløpet av veka slik at eg får fullamma baby og får tid til viktig kos iløpet av dagen:love017

Eg tenker allerede på nestemann og har prøvd sammen med jordmødrene å laga ein liten plan. Siden eg jobber så er planen at mannen tar Romeo på nettene, og dermed så må eg pumpe meg ekstra på dagtid og får rundt 8-10t ammefri på nettene, håper å få mensen tilbake kjapt med den oppskrifta, uten å miste melka :smiley-angelic001 vil helst ha ein til i oktober/november neste år. Men, time will tell ;) har iallefall fått grønt lys av både jordmødre, overlege og fysioterapeut :smiley-bounce012

Neste oppdatering blir når Romeo er født :Heartblue

Wow, tenk at nå er han her snart!! Blir helt rørt jeg. Masse lykke til med igangsetting, tenker på deg og dere :):Heartred
 
Wow, tenk at nå er han her snart!! Blir helt rørt jeg. Masse lykke til med igangsetting, tenker på deg og dere :):Heartred

Ja heilt sprøtt, samtidig svæært etterlengta etter over 3 år og 78 veker som gravid :dance008
Skal bli sånn ei god jul dette året :santa

Korleis går det med dokk?
 
Ja heilt sprøtt, samtidig svæært etterlengta etter over 3 år og 78 veker som gravid :dance008
Skal bli sånn ei god jul dette året :santa

Korleis går det med dokk?

For en reise du har hatt, og så etterlengtet Romeo er.. Er så glad på dine vegne! :Heartred:Heartred:Heartred
Ja det må jo bare bli en helt magisk jul, med sønnen din i armene :love017 Spennende å høre at dere ikke skal vente så lenge med å prøve på nestemann, hadde vært koselig å se deg igjen i ikm-grupper (men forhåpentligvis er jeg over i termingruppe da ;)).

Det går bra med meg, men intet nytt å melde hva gjelder prøvingen. Er nå i pp12, og har fått time for utredning hos gynekolog på nyåret om det ikke har klaffet da. Håper heller jeg kan få en liten overraskelse før jul så jeg kan avlyse den timen.. :rolleyes:
 
For en reise du har hatt, og så etterlengtet Romeo er.. Er så glad på dine vegne! :Heartred:Heartred:Heartred
Ja det må jo bare bli en helt magisk jul, med sønnen din i armene :love017 Spennende å høre at dere ikke skal vente så lenge med å prøve på nestemann, hadde vært koselig å se deg igjen i ikm-grupper (men forhåpentligvis er jeg over i termingruppe da ;)).

Det går bra med meg, men intet nytt å melde hva gjelder prøvingen. Er nå i pp12, og har fått time for utredning hos gynekolog på nyåret om det ikke har klaffet da. Håper heller jeg kan få en liten overraskelse før jul så jeg kan avlyse den timen.. :rolleyes:

Ja det håper eg også for deg ❤ det gjekk 15 PP før me fekk første positive test i 2019, så nokon gonger er berre ikkje timingen der. Eg blei jo klakk klakk gravid etter tapa, så då var tydligvis timingen der sjølv om me møtte motstand :)

Men trur du ikkje eg testa positivt for korona i går då? Skulle forberede eteriske oljer til fødselen og merka at eg ikkje kjente lukta av nokon av dei, var HEILT sprøtt!! Så då mistenkte eg korona ja og testen va jo super positiv:hilarious: men slipper ut av isolasjon på Onsdag, så tenker å føde som planlagt på Torsdag :happy: kjenner ein enorm ro og fred sjøl om det prøve å storma, så det er SÅ godt! Jesus er med og då går alt fint uansett korleis det kan måtte se ut ❤❤
 
Ja det håper eg også for deg ❤ det gjekk 15 PP før me fekk første positive test i 2019, så nokon gonger er berre ikkje timingen der. Eg blei jo klakk klakk gravid etter tapa, så då var tydligvis timingen der sjølv om me møtte motstand :)

Men trur du ikkje eg testa positivt for korona i går då? Skulle forberede eteriske oljer til fødselen og merka at eg ikkje kjente lukta av nokon av dei, var HEILT sprøtt!! Så då mistenkte eg korona ja og testen va jo super positiv:hilarious: men slipper ut av isolasjon på Onsdag, så tenker å føde som planlagt på Torsdag :happy: kjenner ein enorm ro og fred sjøl om det prøve å storma, så det er SÅ godt! Jesus er med og då går alt fint uansett korleis det kan måtte se ut ❤❤

Oi, i dag er det igangsettelse - MASSE LYKKE TIL kjære du! Snart (eller allerede?) har du Romeo i armene dine :love7

Ja enig i det, godt mulig at timingen ikke har vært der for meg heller, det har vært en del annet som har skjedd. Men håper snart at timingen er der :rolleyes:

Huff, så utrolig kjedelig med korona nå midt oppi alt, håper formen har holdt seg bra og at alt har gått fint med igangsettelsen likevel :Heartred Gleder meg til neste oppdatering! :D
 
Takk som spør, her går det fint, men forumet har blitt heilt nedprioritert oppi alt. Mannen blei veldig sjuk av korona og er først nå på bedringens vei, samtidig som jentene har hatt fleire runder og eg har jobba 100% siden me kom fra sjukehuset:rolleyes: travel jul, føle vell eg knapt har landa her endo :hilarious: men eg og Romeo har holdt oss friske då. Delte heile sulamikken på fødetråden vår, så kopierer den berre over her :)

Min fødsel

Navn på barnet: Romeo:Heartblue

Kjønn: gutt
Barn nr: 3
Termin: 12.12.21
Dato født: 28.11.21
Uke+dag: 38+3
Klokkeslett: 00:26
Fødested: Stord Sjukehus
Vekt: 3525g
Lengde: 50 cm
Hodeomkrets: 36 cm
Forløsningsmetode: Vaginal
Smertelindring: lystgass, varmeputer og epidural.

Off, har utsatt og utsatt og skrive dette, då det har vært totalt kaos både før og ettet fødsel, føler enda eg/me knapt har landa! Men må få det gjort før eg flytter inn på vi som prøver igjen:rolleyes:

Hadde planlagt igangsettelse 25.nov pga historie. Men den 20.nov fekk eg påvist korona og smitta familien som havna i isolasjon. Eg fekk likevel komme til igangsettelse, men med restriksjoner, romarrest og masker. Kom inn kl 10, blei lagt inn og sjekka, umodne forhold, fekk ballong som gjorde nada, og som blei tatt ut kl 22 pga overfulle fødestuer :) alt av maserier forvant umiddelbart. Sov godt til Fredag 26.nov og då fekk eg piller istedenfor ny ballong. Fekk litt maserier, veldig punktlige, men som ikkje gjorde noko nytte. Fekk tab kl 10:00 og 16:00. Her på Stord stopper dei på kvelden, så eg fekk smertestillande og sovetab kl 01 då dei ikkje gjekk opp i styrke. Hadde rundt 2cm.
Lørdagen starta me tidligere då eg ville at me skulle utnytta dagen bedre, ctg kl 06:30 og vurdering av lege kl 08. Fekk cytotec kl 09:00, og ved ein feil ny kl 11:00, resulterte i overstimulering og stormrier, så kl 13 fekk eg fødestue på 3 tøyelige cm og stormrier. Fekk også ei jordmor som helst ikkje ville vært med meg, så låg på benken med stormrier og pusta i lystgassmaska aleine i 3timer uten mulighet å oppdatere familien heime før eg krevde epidural for å klare å komme meg gjennom alt. Fekk epidural og etter 30min kunne eg endelig ringe familien og rigge til på fødestua med lys og kamera og slikt, til jordmoras store frustrasjon. Eg tipper at av dei 8t hu var på vakt var hu inne hos meg ca 1t tilsammen.

Klokka 20 kom legen for å ta ny vurdering, låg på 4cm og lite framgang, så hu valgte å ta vatnet. Fekk då rier som epiduralen ikkje klarte og ta, som vokste til stormrier som enda opp i konstante rier som raste gjennom kroppen. Fekk ny FANTASTISK jordmor kl 21:30, i PERFEKT tid då det akkuratt eksploderte. Eg huske ikkje så masse då eg budde i lystgassmaska, men legen kom inn rundt 22:30 og eg fekk forskjellige medisiner, hadde fått feber og infeksjon, så fekk antibiotika intravanøst og noko greier som stoppa riene då eg ikkje hadde pause og epiduralen på maks dose hjalp nada. Fekk då 30min med relativt ro før riene bygde seg litt opp igjen. Hadde då rundt 7-8cm. Kl 23:30 hadde eg gode rier som kom normalt, og hadde 8cm tøyelig. Her var det nå spenningen kom inn, for med begge jentene har det stoppa på 8-9cm i maaaange timer og eg har født dei på det på eget initiativ, noko denna jordmora var klar over og me lurte på om eg kom til å få pressrier på 8cm (med dei andre hadde eg så kraftige epidural at eg kjente ikkje eit snev av rier). Rundt 23:45 bytta eg stilling til kneståande og første ria var ei heftig pressria. Jordmor bestemte seg for å tøya dei resterende 2cm mens eg pressa, noko som var sjukt vondt, men pressriene var jo ikkje vonde så det gjekk heilt greit. Ca rundt midnatt var det full åpning og hodet godt nede, men då skjedde noko rart, riene blei brått kjempe vonde, og når jordmor ba meg pressa så eksploderte det i smerte fra ribbeina og ned til knærne, det var heilt klin umulig å pressa. Slik var det fleire rier, desto meir eg pressa desto meir smerte fekk eg, så eg ga heilt opp og berre hylte :hilarious:
Så dei ringte på lege som kom og observerte, og hu berre: ehm, har du pressrier i det heila tatt? Og eg sa eg trudde ikkje det. Dei stressa litt med pulsen til Romeo, og eg huske eg la meg ned etter ei ri og tenkte at eg gir berre opp, det var for vondt. Akkuratt då la eg merke til at ein av mine favoritt lovsanger sto på, så eg ba til Jesus at nå måtte det løsne og gå av seg sjøl, for nå klare eg ikkje meir. På neste ri var pressriene tilbake og Romeo sitt hode kom heilt ned i åpningen. Liten pause før neste ria og då pressa eg bevist på kommando fra jordmor til hodet sto og tøya i åpningen og pusta meg gjennom resten av ria, for hu ville at heile Romeo skulle komme på ei ria. Eg fekk styra alt sjølv, hadde hendene på hodet til Romeo fra han kom langt nok ned, og tøyde rundt åpningen og både kjente etter og med fingrene at det ikkje skulle revne, var heilt MAGISK å få styre sjølv, med veiledning. På neste ria så kom heile hodet ut og han roterte fint rundt slik at eg fekk tak under armene og drog han ut og opp :love017
Opplevde ikkje "ring of fire" eller smerter, og øyeblikket når han kom ut var ubeskrivelig overveldande! Han var SÅ lik på søstrene, og SÅ mykje større enn forventa!

Pressa morkaka ut rett etterpå, uten at ei sjel trykka meg på magen (skreiv i fødebrevet at ingen skulle trykka meg på magen før det var nødvendig, då eg syns det har vært værre enn fødselen ved fleire anledninger) og så klippa eg navlestrengen. Jordmor brukte 3min på å setta på eit par pyntesting så den bittelille rifta ikkje skulle svi når eg tissa❤
Familien fekk ver med via facetime heile tida❤ jordmor og barnelege gjekk ut så eg og familien fekk prata litt. Formen var egentlig super, til tross for at eg var veldig sliten.
Ei fantastisk jordmor tok tinga mine fra føderommet og pimpa barslesrommet mitt med det, så eg kom inn til eit super koselig rom ❤

Sjølv om den domme koronaen kom på værst tenkelig tid var det ikkje så halvgale å føda aleine, var hakket værre å ver der aleina i 4 dagar etterpå, med barselhormoner og ekstremt harde tilstander heime. Men me kom oss gjennom alt og til tross for at me nesten har vært på sjukehuset annakvar dag pga gulsot så har alt gått seg til på eit sett og vis! Og på julafta var alle friske i huset, og sjukehuset ringte oss og sa at Romeo også blei erklært ferdig med kontroller då gulsoten for første gang sank etter me fekk konstatert at det var morsmelka som gjorde at den berre steig! Så bittelitt mme etter kvart måltid gjorde susen!


Til tross for at "alt" jobba imot oss, aleine på sjukehuset, veldig sjuke heima, laaaang og veldig tøff fødsel, gulsot som aldri tok slutt osv så sitte eg igjen med ein god følelse, kroppen e ganske normal, me tålte farting til sjukehuset og Romeo var ein sann helt gjennom alt! Eg forventa ikkje ein enkel fødsel, og eg e veldig fornøyd med at eg ikkje blei ødelagt og at alt gjekk på skinner etter det. Har jobba 100% siden eg kom heim og det var godt å ta julaferie den 23.:santa

Nå ser eg fram mot neste graviditet og fødsel, for sjølv om dei e tøffe får eg verdens snillaste sovebabyer, og då e jo alt berre gull :king

20211201_112325.jpg

Nyfødtfotografering på dag 3❤
 
Gratulerer så mye med nydelige Romeo! :love7 Og takk for at du deler fødselsopplevelsen - veldig fint å lese :Heartred
Glad for å høre at alt gikk bra, til tross for mange utfordringer. Håper du og dere får noen gode, litt roligere dager fremover nå, uten sykdom. Blir spennende å følge deg videre med ny prøverunde :love2
 
Gratulerer så mye med nydelige Romeo! :love7 Og takk for at du deler fødselsopplevelsen - veldig fint å lese :Heartred
Glad for å høre at alt gikk bra, til tross for mange utfordringer. Håper du og dere får noen gode, litt roligere dager fremover nå, uten sykdom. Blir spennende å følge deg videre med ny prøverunde :love2

Såg deg på ei IKM gruppe, korleis ligger du an? Kanskje havner me på samme gravid måned❤ håper du har hatt ei god jul :)
 
Ny prøvetid med nummer 4:woot:

Me ønsker to skikkelig tette, og føle meg veldig velsigna med at kroppen er i pumaform! Fekk ei bittelita minirift einaste under fødsel, og alt har fungert heilt supert. Ingen smerter eller problemer i ettertid. Rart med det, men dagen etter fødsel føltes skjeden heilt normal ut, eg kunne ikkje kjenne at eg hadde født liksom:woot: ikkje hatt noko nedpress, og sjølve bekkenbunn kjennes bra ut!

Planen var egentlig å ikkje amme på natta, men pumpe seg og gi flaske, for å prøve å trigge eggløsning tidligere. Men me har hatt ein ubertravel desember og det har blitt heilt nedprioritert. Og når mamma sa i går at hu kjøpe syden billetter til oss til neste romjul så blei eg litt sånn: shit, eg vil jo ha baby til neste jul og eg:hilarious: så blir litt sånn valgets kvaler, baby eller syden? :rolleyes:

Så har valgt litt å la det som skjer skje, skal ikkje unngå å bli gravid, og skal heller ikkje pushe det. Føles rett, for risken med å ikkje amme 12t på natta er jo at ein mister melka. Og lille Romeo sove allerede 12t iløpet av natta, og våkner kun for 15min måltider 3 ganger, så tipper at han om 1-2mnd allikevel sover ca 10t om natta, så då er det iallefall han som regulerer.

Lurte på å starte å tempe, men litt komplisert når Romeo våkner kl 4-5 og kl 8-9, ka tidspunkt skulle eg ha tempa for å sikra best resultat liksom? Kanskje eg berre dropper det til mensen er tilbake, for når tempen stiger er jo EL over uansett.

Men om eg ikkje er blitt gravid til mars så skal eg innrømme at det ikkje friste særlig med enda ein desembertermin, har vært hardt nok denne eine midt i det travle! Full jobb, fødsel og barselstid er ikkje å anbefale nei:hilarious: men samme sa eg i fjor, og jaggu blei eg gravid akkuratt når eg ikkje skulle bli gravid:hilarious: og når eg tenker meg om sa eg akkuratt det samme året før, då også skulle me hoppe over desember:p haha, burde nok berre forberdt meg på nok ein desembertermin ;)
 
Såg deg på ei IKM gruppe, korleis ligger du an? Kanskje havner me på samme gravid måned❤ håper du har hatt ei god jul :)

Ja har hatt en liten pause fra IKM-gruppene, men fint å være der igjen nå så jeg får litt selskap midt i all ventingen. :) Koselig å ha deg tilbake der! Jeg er i PP13 (ingen positive tester frem til nå), og er nå 11 DPO. Tester ikke før IKM, så må vente noen dager til. Hadde vært veldig koselig om vi havnet i samme termingruppe! Husker jeg håpet å havne i desembergruppa fordi dere virket som en så fin gjeng, tenk at du nå har rukket å fullføre graviditeten og er i gang på nytt! Spennende, håper det klaffer raskt for deg! :love017
 
Ja har hatt en liten pause fra IKM-gruppene, men fint å være der igjen nå så jeg får litt selskap midt i all ventingen. :) Koselig å ha deg tilbake der! Jeg er i PP13 (ingen positive tester frem til nå), og er nå 11 DPO. Tester ikke før IKM, så må vente noen dager til. Hadde vært veldig koselig om vi havnet i samme termingruppe! Husker jeg håpet å havne i desembergruppa fordi dere virket som en så fin gjeng, tenk at du nå har rukket å fullføre graviditeten og er i gang på nytt! Spennende, håper det klaffer raskt for deg! :love017

Ja ifra ein haug med PP til plutselig baby og nye PP! Livet går videre og sesongene ein står i blir minner ein ikkje heilt klare ta inn over seg korleis var når det først sto på!❤ me og hadde rundt 16 PP før første positive! Rart korleis det fungerer igrunn.. plutselig:signs003
 
Siste dag av 2021❤
Rart og tenke på at for eit år siden så fekk eg akkuratt mensen for første gang etter eg mista Håp, og kjente nok litt på skuffelsen då eg skulle ønska eg blei gravid uten å få mensen tilbake. Men alt til si tid :happy:
Har vært veldig i tvil ka eg ska gjer nå, har egentlig veldig lyst på haustbaby eg, så gjekk til innkjøp av EL tester på testmed, 100 stk til 369kr. Satse på dei funke greit:angelic: for om eg får mensen tilbake på 3mnd som med dei andre, så kan eg kanskje treffa EL i februar og akkuratt nå oktober-termin! Hadde vært gull!:happy093.så let the testgame begin!
 
Det er SÅ deilig å ha fått ein ny sovebaby:love017 nå legger Romeo seg kl 19:00, så våkner han rundt kl 01 for å få seg eit lite herremåltid og ny bleia før han snorker videre til rundt kl 6 for my runde mat og bleie, før han våkne mellom 9 og 11:gen053 det blir 1 amming på nesten 11t det, kanskje håp om å få EL tilbake tidligere likevell:cool14 han legge i tillegg veldig godt på seg, så ingen fare å la han sova sa helsesøster i går :happy:

Haha, litt morsomt egentlig at eg har hengt meg sånn opp i at tette blir innanfor eit år for meg, for om eg så ikkje blir gravid før til hausten blir det likevell berre 1,5år mellom dei :hilarious: men det er knapt født barn i bygda dei siste årene, så eg kjenner veldig på det å ikkje ha noken klasser mellom dei, då får dei nok i tillegg gå i samme klasse ❤ men eg tar svæææært gjerna ein sommarbaby neste gong altså, eg ska ikkje vera vanskelig på det ;)

Er enda litt rosa på papiret innimellom, til tross for at eg ikkje har hatt blødning på fleire veker. Blødde moderat første dagane og så knapt noko, men likevell biiittelitt rosa og Romeo er 5 veker. Syns det er meget rart og ikkje likt meg i det heile.. jaja! Ikkje noko særlig tegn til noko anna, men gleder meg til å hive meg på testing og tyding igjen :D spent på om eg klarer å finne første EL på 100 dagar :woot:
 
Back
Topp