Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

I natt drømte eg at eg var gravid og at alle var overraska at eg blei gravid så kjapt! Var så ekte at når eg våkna gjekk det nokre sekunder før eg skjønte at eg ikkje e gravid:hilarious:

Så i tvil om ka eg/me vil/bør gjer nå. Kom brått på at på nøyaktig samme tid i fjor hadde eg nøyaktig samme følelse, og då ba eg til Gud om at eg ville ha ei tid å forholde meg til ifht baby. Då sa Gud April. Men ikkje noko meir. Eg var veldig usikker på om Gud meinte at eg blei gravid i April, eller om eg fekk baby neste April el. Så veldig morsomt å tenka på at eg kjempe overraskande testa positivt 1.April, i pausetida ❤

Så, i tradisjonens tro så spurte eg Gud samme spørsmål, og fekk opp BÅDE Februar og August. Og i tradisjonens tro sa Gud ingenting meir. Eg føler at me har eit valg her, og det er både fint og frustrerande. Men, har eg rett på følelsen så får eg mensen tilbake slik at me kan bli gravide iløpet av Februar, og då må me ta eit valg om me faktisk ønske det.

Eg endre meining annakvar dag om eg vil ha baby seint i 2022 eller iløpet av 2023. Klare IKKJE å bestemma meg. Eg har gått gravid 1.trimester våren 2020 og våren 2021, og dermed så dårlig at eg har gått glipp av heile våren. Eg har absolutt ikkje lyst å gjer det igjen. Eg vil sanka urter og planta grønnsaker, planlegga sommaren og berre nyta våren. Eg vil og ha ein sommar uten mage og bekkenløsning, kunna utvikla biene og nyta sommaren. Og ikkje minst ein skikkelig god haust, men innhausting av allslags greier! Og til slutt har me stor sesongen før jul som i 2021 blei heilt ekstremt hektisk! Neitakk liksom.

Men igjen, eg får titalls av vårar, å gå glipp av ein til e ikkje det værsta. Sommaren var fin sjølv om eg var gravid og hadde bekkenløsning, og i år har mannen permisjon og kan hjelpe MYKJE til på gården, samme gjelder hausten. Biene kan eg utvikla neste år. Og sjølv om det blei super hektisk før jul i år hadde koronaen mykje av skylda for det, og eg har nå ingen plan om å få korona igjen, når eg ska føda :hilarious: så ja, sånn går nu dagan! For og imot lista er nøyaktig like lange. Så eg føle me berre må ta eit valg på sparket. Februar eller August. Det valget tas i Februar.

Haha, einaste som faktisk kanskje bikke litt imot julababy er at mine foreldre vil spandere sydentur på oss, men det går jo ikkje om eg er høygravid eller har nyfødt baby:bored::confused005

Eg merke verfall at eg må ta eit steg tilbake nå, verken tempa eller testa etter EL. Så blir det brakvalg den dagen mensen kommer tilbake.

Og for spesielt interesserte så er mannen så slakk/har så lite energi etter korona at det enda ikkje har blitt noko sengakos på meg, og trulig blir det ikkje det før han "må":smiley-ashamed005 så å treffa EL før mensen er svært lite trulig.

Det steget tilbake blei veldig langt tilbake :) absolutt ingenting har tilsagt at eg skal bli gravid, ikkje har mannen blitt bedre, ikkje har mensen komt tilbake og ikkje har dagane blitt mindre travle.

Me har bestemt oss for å drifta gård etter at dei som pakta gården sa den opp 4år før avtalen gjekk ut. Så me som trudde me endo hadde 4år å planlegga heiv oss rundt. Så nå blir det ut på landet for alle penga :happy:

Men eg tenker ein del på at me virkelig ønsker to tette. Og nå ønsker eg iallefall baby før våren kicke inn neste år! Og når eg kikke på termingruppene e me heilt i slutten av Desember, det betyr at fra nå har eg 4mnd på meg å bli gravid, ellers må eg jobba høygravid neste år, og det går jo ikkje med tungt gårdsarbeid. Så når tidenes el-slim meldte sin ankomst idag ane eg tendenser til at mensen straks kjem også :) tok ein el-test men den var negativ. Huske aldri om eg får el-slim før, akkurat eller litt etter:confused005 men skal nå markere datoen og teste nokre dagar framøve. Og håpe at mannen blir frisk fort som svint dei kommande vekene ❤❤ for det blir absolutt ingen prøving så lenge han ikkje e frisk.

April hadde vært ein flott mnd å få baby i, men Februar absolutt mest praktisk :happy:

CD 1❤
Mensen is back!:dance011
Det er godt å veta at nå kan me starta å prøva igjen. Men, heilt parallelt med mensen blei mannen sjukemeldt i 2mnd til, og anbefalt å reise på noko covid-rehab greie. Så om ikkje Gud gjer eit mirakel blir det ikkje noko prøving med det første. Men det blir iallefall syklus-kontroll, men veldig usikker på om eg skal tempe eller berre teste etter el. Nå sover jo Romeo stort sett heile natta til kl 05:00, ganske spot on kvar mårning faktisk, så tempe eg då vil eg sikkert få relativt jevne data. Hadde vært fint om det vise seg at eg sprette tilbake i gamle rekker med 2 dagars mens, 28 dagers syklus og el dag 14:cool14 time will tell. Iallefall heavy flow nå og ingen menssmerter, akkurat slik det skal være for meg. (Men fy har hatt så heftige runder mellom graviditetene ja, evig takknemlig det ikkje er slik til vanlig).

Me er godt igang med gårdsarbeidet då, eller det vil sei eg, mannen klare ikkje anna enn å passa Romeo på dagtid og vaska opp flasker, men det holde akkuratt det nå, får eg jobba på dagtid, familietid på ettermiddag/kveld og så husvask osv på natto, i typisk nattuglestil:dance008

CD 1❤
Mensen is back!:dance011
Det er godt å veta at nå kan me starta å prøva igjen. Men, heilt parallelt med mensen blei mannen sjukemeldt i 2mnd til, og anbefalt å reise på noko covid-rehab greie. Så om ikkje Gud gjer eit mirakel blir det ikkje noko prøving med det første. Men det blir iallefall syklus-kontroll, men veldig usikker på om eg skal tempe eller berre teste etter el. Nå sover jo Romeo stort sett heile natta til kl 05:00, ganske spot on kvar mårning faktisk, så tempe eg då vil eg sikkert få relativt jevne data. Hadde vært fint om det vise seg at eg sprette tilbake i gamle rekker med 2 dagars mens, 28 dagers syklus og el dag 14:cool14 time will tell. Iallefall heavy flow nå og ingen menssmerter, akkurat slik det skal være for meg. (Men fy har hatt så heftige runder mellom graviditetene ja, evig takknemlig det ikkje er slik til vanlig).

Me er godt igang med gårdsarbeidet då, eller det vil sei eg, mannen klare ikkje anna enn å passa Romeo på dagtid og vaska opp flasker, men det holde akkuratt det nå, får eg jobba på dagtid, familietid på ettermiddag/kveld og så husvask osv på natto, i typisk nattuglestil:dance008

Oi så spennende at mensen er tilbake og at dere kan starte å prøve igjen når dere er klare! Huff høres tøft ut med long covid, håper mannen din snart blir frisk igjen. Og håper ikke du sliter deg ut da, med alt som faller på deg nå. Pass godt på deg selv også :)

CD 14, PP1.
Då var me igang! Sakte men sikkert har mannen blitt bedre, og når Juni er over har eg fått gjort mesteparten av det som "brenner" å gjer på gården, så då kan eg tåla 12 veker kvalme!
Juni er nok den travlaste mnd eg har hatt i mitt liv, eg holde berre pusten og pushe gjennom o_O absolutt alt skulle havne på samme mnd, heilt crazy days! Så veldig takknemlig for at mannen er bedre og får gjort mesteparten i huset når eg jobbe laaaange dagar på gården :) (følg meg gjerna på snap: utpaalandet)

Kjenne eg e klar for temping igjen iallefall, og følga med på den syklusen. Har eit lite snev av håp at den sitte på første, men har veldig truo på positiv test i August:Heartred

CD 14, PP1.
Då var me igang! Sakte men sikkert har mannen blitt bedre, og når Juni er over har eg fått gjort mesteparten av det som "brenner" å gjer på gården, så då kan eg tåla 12 veker kvalme!
Juni er nok den travlaste mnd eg har hatt i mitt liv, eg holde berre pusten og pushe gjennom o_O absolutt alt skulle havne på samme mnd, heilt crazy days! Så veldig takknemlig for at mannen er bedre og får gjort mesteparten i huset når eg jobbe laaaange dagar på gården :) (følg meg gjerna på snap: utpaalandet)

Kjenne eg e klar for temping igjen iallefall, og følga med på den syklusen. Har eit lite snev av håp at den sitte på første, men har veldig truo på positiv test i August:Heartred
Så hyggelig å kunne følge med på deg! ☺️ Håper det klaffer for deg i august ❤️

Poff:schocked028 desse vekene i sommar har flydd! Tenk at nå e September her! Det har vært så ufattelig travelt at eg ikkje klart å følga med på syklusen, og eg har heller ikkje klart å få skvist inn så mykje voksenkos at det teller som prøving! Alikavell har eg hatt eit sterkt håp om å bli gravid i August, og planen var å teste i går på 31.August for å sjå om eg var gravid, men det glømte eg rett og slett ut. I mitt stille sinn tenkte eg at mensen er rett rundt hjørna også, men i måro er dagen, då SKA eg huska å testa! :cool:

Rart med det, eg såg på tittelen eg laga på dagboka i Januar og tenkte med meg sjøl at det løpet er kjørt med to tette. Men blir eg gravid nå blir det fremdeles pseudontvillinger, så relativt tette blir dei uansett om eg ikkje hadde blitt gravid før om 6mnd. Men nå e eg klar, megaklar! Romeo e stor kar nå, neimen ikkje noko beibi lenger nei:happy118

Vedlegg

• Snapchat-2094266127.jpg
    Snapchat-2094266127.jpg
    1,1 MB · Visninger: 123
Hvordan går det med deg @ElskerJesus♡ ?
Takk som spør! :) Nei blei aldri tid til verken testing eller aktiv prøving her :p vært uten tvil eit av dei travlaste åra i mitt liv! Så fantastisk mykje har skjedd, men eg må sei eg gleder meg til eit roligere år i 2023! Har lyst å komme igang med prøving nå, skikkelig. Fekk heve oss på tampen på den første, så får me sjå! Fremdeles travelt her med full rulle på julekulene ( Www.personlige-julekuler.no ) , så når det roe seg vil eg legga mykje fokus på baby i 2023!❤
Beklager at det tok meg 4mnd å svare:hilarious:

Tenk, jammenmeg e eg gravid igjen!:dance011heilt sprøtt å tenka på!

Eg følte virkelig at enten skulle eg bli gravid i August, eller så blei det Augustbaby, men har igrunn glømt det litt ut for oktober og november har ikkje vært mindre travle for å sei det sånn! Mannen min jobber 100%, eg har jentene på heimaskule, drive gård og julekulesalget tok jo heilt av allerede i Oktober, og eg e heilt sjokka øve at eg sitte her, ei veka før jul med positiv test og eit kaoshus:hilarious: heldigvis er eg ikkje vanskelig på detta med hus, jul blir det uansett :santa

Men ja, eg merka eg hadde mykje EL slim i slutten av november, og for moroskyld tok eg ein EL test som slo ut positiv. Tenkte det e jo verdt å prøva å klarte å snika meg til litt kos utpå kvelden! Men det blei med den eine gangen og heilt ærlig tenkte eg ikkje masse øve det før eg såg at terminen blei 27.August, what, missa me ikkje August? Det ga meg skikkelig håp om at nå e eg gravid igjen! Så bevegde meg inn her igjen og sjekka testelageret og litt slik. Brant av eit par tester jysla tidlig, type 7-8dpo, som eg syns var litt strek på. Men var så svakt. Var kun ein haug slike billig billig testar eg hadde, så tenkte det måtte vera det som gjorde det, så bestemte meg for å ikkje testa meir. Så begynte eg å spotte på IKM og forsto at løpet va kjørt, sjøl om det ikkje ga meining i det heile. Satte inn menskopp og tømte fersk blod på kvelden (beklager tmi), men på mårningen i går var det stopp. Veldig rart, kun skjedd ein gong før og då var eg gravid med Romeo! Så nå fekk eg skikkelige forventninger og fallhøgden var sjukt høg! Tok ein test på ettermiddagen i går, og den var totalt totalt blenda!! What? Kossen kunne det ha seg til?
Forvirra berre ignorerte eg det og tenkte at enten begynner eg å blø igjen, eller så teste eg på ny i måro. Og idag etter eg hadde stia sauene og før eg hoppa i dusjen tok eg ein test, forventa sjølvsagt blenda, samtidig som eg kjente på løftet om August... og der kom streken vettu, god og rosa og kjempe tydelig! Knipsa eit bilde etter eit minutt og hoppa i dusjen med ein ufattelig takknemlighet ❤️

Denna gongen tenke eg å holda det hemmelig lenge, det virke sjukt gøy! Hadde vært heilt rått å fått holdt det hemmelig heilt til folk blei sånn, ehm, eee du gravid eller går det hardt utøve snopaskapet om dagane?:confused005:laughing021

Men skal fortella det til resten av familien på julafta. Me skal for første gang feire jul med berre vår familie på 5, og me glede oss så enormt! Så snakk om å få toppa det heila når dei plutselig finne ein gave det står: til storebror på, med ein body inni det står, eg skal bli storebror:love017

4+1 idag!

Vedlegg

• 20221216_095757.jpg
    20221216_095757.jpg
    3,3 MB · Visninger: 107
Tenk, jammenmeg e eg gravid igjen!:dance011heilt sprøtt å tenka på!

Eg følte virkelig at enten skulle eg bli gravid i August, eller så blei det Augustbaby, men har igrunn glømt det litt ut for oktober og november har ikkje vært mindre travle for å sei det sånn! Mannen min jobber 100%, eg har jentene på heimaskule, drive gård og julekulesalget tok jo heilt av allerede i Oktober, og eg e heilt sjokka øve at eg sitte her, ei veka før jul med positiv test og eit kaoshus:hilarious: heldigvis er eg ikkje vanskelig på detta med hus, jul blir det uansett :santa

Men ja, eg merka eg hadde mykje EL slim i slutten av november, og for moroskyld tok eg ein EL test som slo ut positiv. Tenkte det e jo verdt å prøva å klarte å snika meg til litt kos utpå kvelden! Men det blei med den eine gangen og heilt ærlig tenkte eg ikkje masse øve det før eg såg at terminen blei 27.August, what, missa me ikkje August? Det ga meg skikkelig håp om at nå e eg gravid igjen! Så bevegde meg inn her igjen og sjekka testelageret og litt slik. Brant av eit par tester jysla tidlig, type 7-8dpo, som eg syns var litt strek på. Men var så svakt. Var kun ein haug slike billig billig testar eg hadde, så tenkte det måtte vera det som gjorde det, så bestemte meg for å ikkje testa meir. Så begynte eg å spotte på IKM og forsto at løpet va kjørt, sjøl om det ikkje ga meining i det heile. Satte inn menskopp og tømte fersk blod på kvelden (beklager tmi), men på mårningen i går var det stopp. Veldig rart, kun skjedd ein gong før og då var eg gravid med Romeo! Så nå fekk eg skikkelige forventninger og fallhøgden var sjukt høg! Tok ein test på ettermiddagen i går, og den var totalt totalt blenda!! What? Kossen kunne det ha seg til?
Forvirra berre ignorerte eg det og tenkte at enten begynner eg å blø igjen, eller så teste eg på ny i måro. Og idag etter eg hadde stia sauene og før eg hoppa i dusjen tok eg ein test, forventa sjølvsagt blenda, samtidig som eg kjente på løftet om August... og der kom streken vettu, god og rosa og kjempe tydelig! Knipsa eit bilde etter eit minutt og hoppa i dusjen med ein ufattelig takknemlighet ❤️

Denna gongen tenke eg å holda det hemmelig lenge, det virke sjukt gøy! Hadde vært heilt rått å fått holdt det hemmelig heilt til folk blei sånn, ehm, eee du gravid eller går det hardt utøve snopaskapet om dagane?:confused005:laughing021

Men skal fortella det til resten av familien på julafta. Me skal for første gang feire jul med berre vår familie på 5, og me glede oss så enormt! Så snakk om å få toppa det heila når dei plutselig finne ein gave det står: til storebror på, med ein body inni det står, eg skal bli storebror:love017

4+1 idag!
Gratulerer så mye med spiren :love7

Ååå, for et vitnesbyrd! Gratulerer så mye @ElskerJesus♡ ❤️ Jeg blir heelt rørt!

Skulle såå ønske jeg kunne hoppet inn i nok en termingruppe med deg, men her er det visst stopp på to små :bag:

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :love7:dance011:cool05:dance008:gen014:love017:talk017:Heartpink

Ååå, for et vitnesbyrd! Gratulerer så mye @ElskerJesus♡ ❤️ Jeg blir heelt rørt!

Skulle såå ønske jeg kunne hoppet inn i nok en termingruppe med deg, men her er det visst stopp på to små :bag:
Tusen takk :love017 Gud er utrulig trufast, og eg glede meg SÅNN til denne graviditeten, den komme til å bli dag og natt fra den med Romeo!:) Sånn ein ro og fred nå, skal berre nyyyta :Heartpink
Ja tenk det, om me hadde havna på ei ilag igjen :D You never know ;) lure litt på kor mange det blir på meg, blir ei spennande reisa :rendeer

Tusen takk :love017 Gud er utrulig trufast, og eg glede meg SÅNN til denne graviditeten, den komme til å bli dag og natt fra den med Romeo!:) Sånn ein ro og fred nå, skal berre nyyyta :Heartpink
Ja tenk det, om me hadde havna på ei ilag igjen :D You never know ;) lure litt på kor mange det blir på meg, blir ei spennande reisa :rendeer
Såå herlig! Unner deg virkelig en graviditet uten for mye bekymring, en graviditet som du kan nyte ❤️ Gleder meg til å følge deg på denne reisen! :)

4+4 og svake testar:arghh:

Når eg testa positivt på Fredag var eg så rolig, og kjente på sånn ein glede og ro. Forrige svangerskap var eg eit vrak nesten halve svangerskapet, og hadde kontroll kvar veka. Den frykten der er eg heilt fri fra, og hadde knapt plan om å ha kontroll i det heile, SÅ lei å forholde meg til ulikt helsepersonell. Men, det var denna bekymringo då. Begynte å spotte igjen på Lørdag, så bestemte meg for å ta ein test til, for blødningen vekka jo følelser eg har begravd for lenge siden. Men testen vekka berre fleire følelser, for den var blitt skikkelig svak....

Me starta å prøve i 2018, og hadde ikkje ein einaste positiv test før desember 2019, blei overlykkelig, men stussa på at testen var litt svak. Tok ein ny dagen etter som virka svakere. Venta 2 dagar og det var eit faktum, testen var knapt positiv og på kvelden starta eg å blø. Eg var heilt knust, det kom så uforventa og så brått, og eg brukte fleire mnd på å hente meg inn. Var nok min første nedeperiode siden eg blei frelst i 2017 faktisk. Mista jo Håp første søndag i advent i 2020, og Neriah hadde eg termin med i desember. Og så blei lillemann født første søndag i advent i 2021. At 2022 skal loope finner eg meg ikkje i! Me går for eit julemirakel denne gang!❤️

Teste morgen og kveld nå, og per nå har streken vært relativ lik i går og i dag måres, men syns igrunn den er litt sterkere i kveld. Trur dogg at disse graviditetstestene ikkje er særlig bra, så tar alt med ei klype salt. For det er to utveier her, enten blir strekene sterkere, eller så begynner eg å blø. Igrunn skulle eg nok berre droppa å teste i det heile, eller kasta dei og kjøpt nye skikkelige. Men fant ut at eg bruker dei opp når dei først er der, så lenge eg ikkje legger så mykje i dei likevell.

Til tross for at det e heilt ulogisk for meg, så e det situasjonen me nok ein gong står oppi. Så blir rett og slett spennande å sjå ka vei det tar ❤️ ein ting er iallefall sikkert, at denne babyen er så enormt høgt ønska, og har tent alle babyplugger som finnes hos meg og mannen, så skulle me ikkje fått hu, så blir det å gå all inn på prøvings iallefall❤️

Det var ikkje gøy å lese @ElskerJesus♡ :sorry: har du ein anna type test du kunne prøvd? Berre for å sjekke at det ikkje er dårlig fargestoff?

Back
Topp