CD 1 PP1!
DÅ e me igang tenke eg. Merke eg har ein ro og fred oppi nok eit tap rett før jul, føle meg ikkje særlig fortvila og lei/sorgfull. Men merker jo at det tar på litt liksom, var jo ikkje slik det skulle være. Men eg ser framover med glede likevell. Det tok nesten 2,5år fra me starta å prøva på Romeo te han kom, og nå er han allerede 1år
så eg veit at uansett kor tøft, kor vanskelig, trist, urettferdig og vondt det er å stå i slike tap og ventetida med baby, så er livet godt, og det vil ende godt
det gode seirer alltid, og Gud har ein fin tendens til å klare å snu vonde ting til det gode, sjølv når ein ikkje klare forstå det heller.
Så nå blir det innkjøp av dei gode tidligtestene til Babyplan som eg er så glad i! Og så skal det startes å tempe! Er noko eget med denne prøvetida også, er ein epoke i livet ein aldri får oppleve i andre stadier, så eg vil nyta det mens eg kan, sjølv om eg veit det kan by på mykje turbulens!
Men ein ting må nevnast, og det er min nyfunnen luktesans! Altså, nå har eg kunna lukta søte lukter siden rett før eg fødte Romeo, men sure lukter har stort sett vært fraværende sett bortifra eit snek i ny og ne. Og nå, eg SPYR nesten når eg må bytte bæsjebleie på Romeo, er det seriøst mulig at noko kan stinke så fælt? Og her ein dagen kom eg inn på do etter nokon hadde bæsja og eg trudde eg skulle svima av, måtte evakuere nærmest etterpå! Og seriøst, nå når eg kom meg gjennom 6 veker renselse uten å kjenna ei einaste sur lukt, og nå vaske eg meg kvart 10min for eg føle at denna SA'en lukte værre enn alle renselser eg har hatt ganger 10, eg kjenne lukto heile tio og eg krepere snart!!!
eg skjønne jo at det berre e fullstendig overload av lukteinntrykk på hjernen min som gjer at alt e så innmari intenst nå, men likavell
Fordelen er at eg mest sannsynlig også vil kjenna lukto av pinnakjøtt på julafto nå, og den lukta har eg gått glipp av i fjor og til nå i år, og eg elske jo den lukto, så det glede eg meg til