Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

4+1
Var dette eg våkna opp til idag 5.April. Eg er så klar for sommar og sol, men neida :hilarious:
Jentene syns det var STOR stas, og gamlingen måtte bytta ut veakløyvaren med brøyteskjær!

20210405_113305.jpg


Ellers spamme eg heile desembergruppo til alle døgnets tider og syns heile greiene rundt graviditet er surrealistisk og spesielt. Blir liksom looping når ein har vært gravid og gått gjennom første trimester 2 ganger før innen 1 år. Må berre få alt gjennom systemet nå så kan daganr begynna å susa avgårde. Berre tenke at viss eg hadde blitt gravid i første PP etter MA nå, så hadde eg vært forbi OUL nå, som er mitt første mål i graviditeten, og desse mnd har jo gått veldig fort :)

Dagens test var veldig sterk, tippe i grunn eg får lika sterk strek som teststrek i måro eller Onsdag :cool:
20210405_111957.jpg


Tempen steig også idag, legger seg høgare enn nåken gong nå :woot:
20210405_115650.jpg
 
4+2
Dagen blei starta i taxien, kjørte skulekids, så ein kort pasienttur og så rakk eg akkuratt ein blodprøve (hCG) før eg fekk pasienttur med taxien til Stord sjukehus. Vel framme så stakk eg innom GY-overlegen min der for å hilse på. Planen var jo å ringe bort idag og bestille time til TUL mandag 19.April (starta nedtelling på Torsdag:hilarious:). Blir jo maaaaange UL på meg detta svangerskapet, så eg e forberedt og har falt til ro med det :)
Hu ba meg bli med inn på eit undersøkelsesrom og spurte berre etter sist mens, som er 3.mars. hu viste jo eg var der i forbindelse med jobb, men syns likevell me kunne ta ein UL, for dersom hu fekk bekrefta graviditet i livmora kunne eg ha starta med blodfortynnende sprøyter i dag :nailbiting: eg viste jo eg nok berre e 4+2, men sa ingenting før hu sa; ehm, du e nok ikkje meir enn rundt 4 veker:hilarious:
Hu fekk bekrefta graviditet, men me såg neeesten ingenting, så då holde eg meg til 4+2 :)

Fekk time 19.April som eg ville, då er eg 6+1. Glede meg! Va veldig kjekt å sjå hu igjen, eit fantastisk menneske, og hu jubla lika mykje nå som sist at eg var gravid:talk017

Nå sitte eg å vente på pasienten min så me kan reisa heim :) for ein kjekk dag!
20210406_130859.jpg

Eg har berre 1 test igjen nå, å siden eg ikkje aaaane kossen tempen ska vera når eg e gravid så blir siste test og siste temp i måro.
20210406_131436.jpg
20210406_131037.jpg
 
4+3
Kvardagen e back in business! Dei siste 2mnd har eg stort sett jobba 150-200% og ser ikkje ut som denna mnd er noko annerledes :hilarious: hadde igrunn håpa eg slapp kjøra taxi så masse, har ikkje fast stilling der, men har heller ikkje hjerta til å sei nei ❤ men med travle dagar går tida ekstremt fort også, thats a good thing ;)

Tok siste graviditetstest idag, var så og sei lika sterk som teststreken, så nå gir eg meg :) orke heller ikkje tempa meir, er veldig usikker på korleis tempen skal holde seg i graviditeten, så berre dropper det for å slippe bekymring. Skal berre nyte at eg er gravid nå :D enda ingen plager, men er jo så tidlig, så juble ikkje endo :hilarious:

Fekk svar på hCG 858 16dpo :woot: nøgd med den! Tilbake til legekontoret i måro og ta ny blodprøve :)
20210407_124450.jpg

20210407_114340.jpg
 
4+5
Fekk svar på neste hCG måling: 1900.
Altså;

16dpo - 858
18dpo - 1900

Veldig nøgd med det ❤ er så deilig å slippe bekymringer, var litt redd at siden alt blir så likt (termin i fjor 17.des, i år, 15.des.) så skulle det vekke minner. Men det gjer det ikkje, ikkje negative iallefall :)

Må virkelig tenke og gruble for å finne symptomer. Har litt strekk i livmor, men veeeeldig lite. Har leamus på auga. Ehm, har, ja, ehm, nei, komme igrunn ikkje på meir:confused005Egentlig ganske digg!! I fjor gjekk eg med ekstrem kvalme (men spydde aldri) i over 16 uker til sammen:pale med dei to første var eg ikkje i nærheten kvalm, men første absolutt ingenting. Så håper eg slipper unna denna gongen :happy7

Ellers er det travle dager, er jo nesten fulltidsjobb å være i termingruppe :laughing021 har avstemning der inne nå på navn til skjult gruppe, eg heier på eit forslag som kom; Julekulene 2021! Syns den var så kreativ og perfekt at eg berre mååååtte på jobb idag;
20210409_213928.jpg
 
☺☹❣❤✋✌☝✊✍‍⬛‍‍❄️⚘☘

Måtte berre teste ka for nåken av mine emojies som fungerte på forumet :hilarious:

⚽⚾⚾✨♣️♠️⛳♥️♦️⛑⌨
⌛⚓⏳⛵⌚⏰⏱⏲⛴⭐☂️☀️☁️☔⛅⚡❄☄⛄☃️
⚪⚫♂️♀️✝️
✨

☺️‍️‍‍☹️☠️

❣️❤️❤️‍❤

✋✊☝️✍️

‍‍⬛⬛⚘️☘️


☀️⭐☁️⛈️⛅☂️☔☄️⛄☃️❄️⚡⛱️

✨⚾⚽⛸️⛳♣️♠️♟️♣️♦️♥️

⛑️☎️⌨️✉️✏️✒️✂️⚒️⛏️⚔️⛓️⚖️⚙️⚗️⚱️⚰️

♿⛔⚠️☢️☣️⬆️↗️➡️↘️⬇️↙️⤵️⤴️↪️↩️↔️↕️↖️⬅️☪️☦️✝️☯️☸️✡️⚛️☮️♈♉♊♋♓♒♑♐♏♎♍♌⛎▶️⏩⏭️⏯️⏸️⏬⏫⏮️⏪◀️⏹️⏺️⏏️➖➕✖️⚧♂️♀️➗♾️‼️⁉️❓❔❕⚜️✔️⚕️♻️〰️❗⭕✅☑️✔️❌❎®️©️❇️✴️✳️〽️➿➰5️⃣#️⃣*️⃣0️⃣1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣9️⃣8️⃣7️⃣6️⃣5️⃣️️️️️️️️️Ⓜ️ℹ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️㊗️㊙️️️⚪⚫⬛⬜◼️◻️◾️️◽▪️▫️️️️

️‍‍‍⛰️⛩️⛩️⛪⛲⛺♨️⛽⚓⛵⛴️✈️⏱️⏰⌚⌛⏳⏲️
✨⚽⚾⛸️⛳♠️♥️♦️♣️♟️
⚰️⚱️⚗️⚙️⚙️⚖️⛓️⚔️✂️✒️✏️✉️⌨️☎️⛑️

☕
 
Last edited:
5+3
På Søndag kicka kvalmen inn og på Mandag var eg heeeilt vrak :grumpy: litt bedre i går og idag, kommer meir i bølger og holder seg rolig. Har murra ein del også, så nå jobbes det godt på inni der :D

Tok ny hCG på Mandag, var på 8100. Så skikkelig gode standard tall her :happy:

4+2 - 858
4+4 - 1900
5+1 - 8100

På Fredag skal eg til jordmor og tyta litt, og på Mandag skal eg på UL nr 2, spent!❣
 
5+3
På Søndag kicka kvalmen inn og på Mandag var eg heeeilt vrak :grumpy: litt bedre i går og idag, kommer meir i bølger og holder seg rolig. Har murra ein del også, så nå jobbes det godt på inni der :D

Tok ny hCG på Mandag, var på 8100. Så skikkelig gode standard tall her :happy:

4+2 - 858
4+4 - 1900
5+1 - 8100

På Fredag skal eg til jordmor og tyta litt, og på Mandag skal eg på UL nr 2, spent!❣
Veldig fin stigning da :joyful:
 
Ja ganske textbook ☺ sa liksom på. Den første, er den 1800 er eg nøgd! Va 1900, og så nå tenkte eg 8000 og detta e i boks, så blir det 8100. Glede eit mammahjerte :D
Det skjønner jeg godt, veldig betryggende så tidlig :happy:blir spennende med ultralyd :)
 
5+3
På Søndag kicka kvalmen inn og på Mandag var eg heeeilt vrak :grumpy: litt bedre i går og idag, kommer meir i bølger og holder seg rolig. Har murra ein del også, så nå jobbes det godt på inni der :D

Tok ny hCG på Mandag, var på 8100. Så skikkelig gode standard tall her :happy:

4+2 - 858
4+4 - 1900
5+1 - 8100

På Fredag skal eg til jordmor og tyta litt, og på Mandag skal eg på UL nr 2, spent!❣
Så fine tall, det er gode nyheter ❤
 
6+1
Idag var eg på ultralyd :) alt såg bra ut med lille bønna, som var 4mm stor ;) såg dogg ut som om det skulle vært tvillinger, men var ingen hjerteaktivitet i hulrom nr 2 (kan såvidt skimte det litt på bildet). Syns det var litt hard beskjed å få når ønsket om tvillinger er så stort ❤ menmen..

Skal på apoteket å hente Klexane nå, eller ka det hetter.. gruer meg faktisk litt å sette disse sprøytene:nailbiting: men det blir vell ein vanesak det og tenke eg :) er egentlig ved veldig godt mot, men kjente det var liksom litt masse idag. Fekk beskjed at morkaka til Håp var heilt fin, noko som forvirrer meg veldig. Då er det absolutt ingen grunn for at verken Håp eller Neriah dødde, som betyr at eg skal gå på blodfortynnende sprøyter med stor sannsynlighet uten noko grunn.. men det er den einaste forskjellen me kan gjer, så me må jo berre prøva ❤

Syns berre det e så rart å tenka på to heilt friske babyer i ein heilt frisk kropp berre kan dø sånn utav det blå :smiley-angry017

Hadde vært mykje bedre å fått noko konkret å forholde seg til.

Sikkert masse hormoner og forventninger som ikkje blei møtt idag :hilarious: e kje alltid berre berre å vera gravid ❤
20210419_111320.jpg
 
7+2
Idag har vært ein stor tenkedag! Tenkt masse på koffer babyene har dødd. Siden morkaka var fin, bloder mitt var fint og babyene var heilt fine på UL. Husker når me mista Neriah så tenkte eg på alt eg gjorde, så når eg gjekk gravid med Håp så bevist var eg mønstergravid, gjorde absolutt ingenting, tok ingen medisiner og ingenting. Men eg er ei travel dame. Nå har eg hatt sofatjeneste ein heil dag etter å hatt det alt for travelt i 1,5 veke, til tross for at eg er 100% sjukemeldt :hilarious:

men ja, måtte jo finna nåke vetig å se på, så fant ein serie på nrk som heiter Jordmødrene, og der var det ei dama som på ein måte hadde gått gjennom det samme som meg, berre at hu mista fostervannet. 2 ganger mista hu fostervannet og babyen døde, og så når hu var gravid for tredje gang etter disse to som døde, så mista hu fostervannet i uke 15. Så hadde hu sjølv lest om studier fra Australia og Statene der kvinner hadde logge heilt i ro, slik at fostervannet ikkje lakk så mykje. Så hu bestemte seg for å gjer det, til tross for at sjukehuset var uenige, men dei valgte å la hu få lov å bli der og støtta hu. Og hu låg der, i ei seng, flat ut i 14 (!!!) uker før babyen blei født! Det gjorde så enormt inntrykk på meg.

Nå veit eg at eg ikkje kan stressa ein baby ihjel, men det kan absolutt ikkje skada å ta det endo meir med ro. Skikkelig ambivalent siden eg akkuratt har starta nytt firma og virkelig ønske å bygga det opp også..

Grunnen til at tankene flyr er jo ene og alene at ingen kan sei koffer Neriah og Håp døde. Og eg kjenne det også er vanskeligere å skjule at eg er gravid, fordi eg er så dårlig og i tillegg reagerer eg litt på desse sprøytene, åsså pushe eg meg ekstra mykje for at det ikkje skal merkast. Men absolutt ingen skjønne korleis dei skal forholde seg til meg, det fekk me erfara sist, og det orke eg ikkje. Igrunn bryr eg meg lite om andre, men eg skjuler det aller mest for eldsta jento, hu ønske minst mulig bekymring og vil ikkje veta det før så seint som overhode mulig. Ønsker veldig å respektere det ❤

Gravidhormoner og realitet, vanskelig balanse. Og eg e berre i veke 7:shifty::hilarious:

Dagens utblåsning.
 
8+1
Før helga hadde eg ein skikkelig god samtale med jordmor, og hu skjønte godt alle tankane eg hadde og henviste meg til nokre spesialister i Bergen ❤ fekk time idag og skal inn allerede om 3 veker, i uke 11+5. Den timen gleder eg meg til!
I tillegg fant eg hjertelyd 7+2 og 7+6 med doppler, så på ein måte gir det litt meir ro, eller det gir jo glede. Eg glede meg over babyen i magen, og den gleden vil jo vedvare uansett om babyen dør seinare eller ikkje. Viktig å skape gode minner i nuet ❤

Så om 1 veke skal eg på ny kontroll på sjukehuset, eller ultralyd då. Og så er det Bergen next, kommer til å gå fort :)

Veldig takknemlig for den snakkesalige gjengen i desemberforumet, trur me komme te å susa forbi samtlige termingrupper så masse som det blir snakka innpå der :hilarious:
 
9+1
Idag var eg på ultralyd igjen! Fant hjertelyden i går kveld, så viste jo at baby levde og va dermed ikkje nervøs på det området. Baby målte 2,54cm som tilsvare 9+3. Passe fint, for eg e ein plass mellom 9+1 og 9+3, valgte 9+1 for er bedre å bli satt fram enn tilbake :hilarious:

Lillemann sprella med beina og armene sine på skjermen idag ❤ me veit jo såklart ikkje om det er ein gutt, men det føltes berre rett å kalle baby for lillemann :Heartblue

Har laga ein plan for sommaren nå, merke det er veldig mykje hardere psykisk enn eg hadde forventa, hjelpe jo ikkje at eg fysisk e veldig dårlig heller.. fram mot veke 12 kjenne eg det går fint, men er jo då det begynner for min del, så etter fosterdiagnostikk i Bergen 28.Mai, altså 11+5 (eller 12+0) blir det ultralyd på Stord kvar veke heile Juni og Juli:happy: har egentlig litt ambivalente følelser for det, men trur uten tvil den største skrekken min måtte vært og komt på UL igjen og funnet ut at babyen har vært død i magen min i 2 veker. Og psyken min tåler ikkje ansvaret med doppler nå, eg gjekk i sjokk sist, så skulle eg måtte oppleve det igjen vil eg finna ut av det med fagfolk rundt meg, og innen rimelighetens grenser❤

Tenk at å avla fram ein baby skal kreve så mykje plutselig ❤
20210510_184038.jpg
 
9+1
Idag var eg på ultralyd igjen! Fant hjertelyden i går kveld, så viste jo at baby levde og va dermed ikkje nervøs på det området. Baby målte 2,54cm som tilsvare 9+3. Passe fint, for eg e ein plass mellom 9+1 og 9+3, valgte 9+1 for er bedre å bli satt fram enn tilbake :hilarious:

Lillemann sprella med beina og armene sine på skjermen idag ❤ me veit jo såklart ikkje om det er ein gutt, men det føltes berre rett å kalle baby for lillemann :Heartblue

Har laga ein plan for sommaren nå, merke det er veldig mykje hardere psykisk enn eg hadde forventa, hjelpe jo ikkje at eg fysisk e veldig dårlig heller.. fram mot veke 12 kjenne eg det går fint, men er jo då det begynner for min del, så etter fosterdiagnostikk i Bergen 28.Mai, altså 11+5 (eller 12+0) blir det ultralyd på Stord kvar veke heile Juni og Juli:happy: har egentlig litt ambivalente følelser for det, men trur uten tvil den største skrekken min måtte vært og komt på UL igjen og funnet ut at babyen har vært død i magen min i 2 veker. Og psyken min tåler ikkje ansvaret med doppler nå, eg gjekk i sjokk sist, så skulle eg måtte oppleve det igjen vil eg finna ut av det med fagfolk rundt meg, og innen rimelighetens grenser❤

Tenk at å avla fram ein baby skal kreve så mykje plutselig ❤
Vis vedlegget 356258

Gratulerer sååå masse med graviditeten ♥️ Dette gjorde meg veldig glad å lese om! Lenge siden eg har vært aktiv, så dette var veldig gledelig. Godt å høre du får så god oppfølging! :)
 
Gratulerer sååå masse med graviditeten ♥️ Dette gjorde meg veldig glad å lese om! Lenge siden eg har vært aktiv, så dette var veldig gledelig. Godt å høre du får så god oppfølging! :)

Tusen takk :) kossen går det med dokk? ❤
 
Då var det på tide å oppdatere litt her og :) me er ein så pratesjuk og fantastisk gjeng på desemberforumet at det fyller dosen godt for å sei det sånn ;)

I går var eg i Bergen på TUL med fosterdiagnostikk, fekk ei ekstremt hyggelig dame som virkelig kunne sakene sine. Hu brukte faktisk ein heil time og sjekka alt som sjekkes kan :) babyen og alle funn var heilt normale ♥️ hu fastlåste terminen til 12.12.21 og den blir ikkje endra på OUL.

Hu ga meg full mulighet til så mykje oppfølging som eg ville, det hadde eg ikkje forventa. Så eg spurte ka hu anbefalte og då sa hu at hu anbefalte meg å ta OUL i Bergen, og også ein vekst og morkake ultralyd i uke 24. Så då booka me det liksågreit :) kjenne meg så takknemlig som bur i Norge med slikt fantastiske helsetilbud, heilt gratis! Berre tanken på kor tøft gravide må ha det både fysisk, psykisk og økonomisk i enkelte land er hjerteknus.

Formen begynner å komme seg også nå, til stor glede! :) kvalmen henger litt i, men ikkje i nærheten av så omfattande som det har vært, legger ikkje veldig merke til den og har mykje meir energi :D

Magen har også komt iløpet av den siste uka, eg får enda på meg mine vanlige bukser, men då bule magen øverst, så tydelig at den presser opp ting som ellers har plass nederst :hilarious:

Me fortalte det også til eldstejenta på 7år, til 6åringens store lettelse:hilarious: hu har jo tross alt holdt på hemmeligheten i over 6 uker nå! Veldig imponerende! :) nå er det jentene sin hemmelighet og dei får velge kven og når dei vil fortelle ♥️

Nå blir det ultralyd kvar Fredag på Stord sjukehus, det blir både rart og godt. Hadde det ikkje vært for at me då får vite kjønn tidligere hadde det berre vært rart...

Untill next time :love7
 
Back
Topp