12 dpoVis vedlegget 352984
WHAT???
Sa jo at dersom mensen ikkje kom skulle eg teste idag, i tillegg holde tempen seg høg så tenkte de va ikkje heilt waste å testa, men hadde NULL forventninger. Absolutt nada, har kjent på murring og styr å støy HEILT lilt sist, og berre håååpt at mensen drøye så lutealfasen kan bli normal igjen!! Har sagt til mannen at eg ikkje e gravid og til ei venninne som tørte spør nå (me har gitt alle forbud mpt å spør siden me ikkje kan lyga og ikkje vil dela det med folk før me har sagt det til jentene) at eg ikkje e gravid og har tilogmed laga ein video om vitnesbyrdet mitt når eg mista Neriah og Håp, der eg seie eg ikkje e gravid
Så dyppa eg testen halvhjerta i urinen og når urinen gjekk forbi teststreken og den blei knallsterk va de rett før eg kasta testen
altså ga det 5sek. Men så stirra eg nå i 5sek til og vips, der bobla streken seg fram. Bilde tatt etter 1min!!! Haha, elske kossen Gud legge ting til rette. Nå trur absolutt alle eg ikkje e gravid, så me får ha det i fred så lenge me vil
Så om du gjenkjenne meg her (det e jaggu ikkje vanskelig
) så håpe eg du respektere at me ikkje ønske å dela detta med nåken før me føle oss trygge nok til å inkludera jentene. Dei mista to småsøsken i fjor og det var tøft for dei!
Så nå blir det å senda bilde av ein negativ test til mannen (han trur jo allerede eg har fått mensen
) og ikveld ska eg sei APRILSNARR!! Det blir gøy
Vis vedlegget 352982 Vis vedlegget 352983