Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

12 dpoVis vedlegget 352984
WHAT??? :happy093
Sa jo at dersom mensen ikkje kom skulle eg teste idag, i tillegg holde tempen seg høg så tenkte de va ikkje heilt waste å testa, men hadde NULL forventninger. Absolutt nada, har kjent på murring og styr å støy HEILT lilt sist, og berre håååpt at mensen drøye så lutealfasen kan bli normal igjen!! Har sagt til mannen at eg ikkje e gravid og til ei venninne som tørte spør nå (me har gitt alle forbud mpt å spør siden me ikkje kan lyga og ikkje vil dela det med folk før me har sagt det til jentene) at eg ikkje e gravid og har tilogmed laga ein video om vitnesbyrdet mitt når eg mista Neriah og Håp, der eg seie eg ikkje e gravid:confused004:confused005:hilarious:
Så dyppa eg testen halvhjerta i urinen og når urinen gjekk forbi teststreken og den blei knallsterk va de rett før eg kasta testen:banghead::hilarious: altså ga det 5sek. Men så stirra eg nå i 5sek til og vips, der bobla streken seg fram. Bilde tatt etter 1min!!! Haha, elske kossen Gud legge ting til rette. Nå trur absolutt alle eg ikkje e gravid, så me får ha det i fred så lenge me vil :happy:

Så om du gjenkjenne meg her (det e jaggu ikkje vanskelig :hilarious:) så håpe eg du respektere at me ikkje ønske å dela detta med nåken før me føle oss trygge nok til å inkludera jentene. Dei mista to småsøsken i fjor og det var tøft for dei!

Så nå blir det å senda bilde av ein negativ test til mannen (han trur jo allerede eg har fått mensen:rolleyes:) og ikveld ska eg sei APRILSNARR!! Det blir gøy :happy:
Vis vedlegget 352982 Vis vedlegget 352983
Gratulerer så mye! Det var koselig å lese:joyful::Heartred Denne spiren skal holde hele veien til mål! :Heartred:love7

Så koselig - gratulera så mye :Heartpink
Sånn va det her og - egentlig pausemnd, men eg øvde meg på EL-test... slengte inn aksjer en kveld og Vipps! Det er kult :p

Krysser fingre for terminspire for dere :Heartpink

Så koselig - gratulera så mye :Heartpink
Sånn va det her og - egentlig pausemnd, men eg øvde meg på EL-test... slengte inn aksjer en kveld og Vipps! Det er kult :p

Krysser fingre for terminspire for dere :Heartpink

Så gøy! :) er veldig rart korleis ting ofte legger seg til rette slik me ikkje forvente det :hilarious: men bra blir det jo uansett ❤ tusen takk :)

12 dpoVis vedlegget 352984
WHAT??? :happy093
Sa jo at dersom mensen ikkje kom skulle eg teste idag, i tillegg holde tempen seg høg så tenkte de va ikkje heilt waste å testa, men hadde NULL forventninger. Absolutt nada, har kjent på murring og styr å støy HEILT lilt sist, og berre håååpt at mensen drøye så lutealfasen kan bli normal igjen!! Har sagt til mannen at eg ikkje e gravid og til ei venninne som tørte spør nå (me har gitt alle forbud mpt å spør siden me ikkje kan lyga og ikkje vil dela det med folk før me har sagt det til jentene) at eg ikkje e gravid og har tilogmed laga ein video om vitnesbyrdet mitt når eg mista Neriah og Håp, der eg seie eg ikkje e gravid:confused004:confused005:hilarious:
Så dyppa eg testen halvhjerta i urinen og når urinen gjekk forbi teststreken og den blei knallsterk va de rett før eg kasta testen:banghead::hilarious: altså ga det 5sek. Men så stirra eg nå i 5sek til og vips, der bobla streken seg fram. Bilde tatt etter 1min!!! Haha, elske kossen Gud legge ting til rette. Nå trur absolutt alle eg ikkje e gravid, så me får ha det i fred så lenge me vil :happy:

Så om du gjenkjenne meg her (det e jaggu ikkje vanskelig :hilarious:) så håpe eg du respektere at me ikkje ønske å dela detta med nåken før me føle oss trygge nok til å inkludera jentene. Dei mista to småsøsken i fjor og det var tøft for dei!

Så nå blir det å senda bilde av ein negativ test til mannen (han trur jo allerede eg har fått mensen:rolleyes:) og ikveld ska eg sei APRILSNARR!! Det blir gøy :happy:
Vis vedlegget 352982 Vis vedlegget 352983

Wow, så fantastisk!!! Nå ble jeg skikkelig glad! :joyful:
Gratulerer så utrolig mye! :talk017
Ber om at du må få et fint svangerskap på alle måter, uten bekymringer og uro :Heartred

Og så utrolig fint å se at det kan skje de pp’ene man forventer det minst.. denne pp’en har jeg ikke helt trua på, så er ganske avslappa, kanskje det kan være positivt? :shy: Men nå får jeg litt trua likevel, får håpe jeg ikke ødelegger det... :p Håper jeg får følge etter inn i desemberforumet om et par uker, ser uansett frem til å følge deg videre :joyful:

Good påske! :love2

Åh tusen takk, så koselig at du spør. Det går bra med oss, ultralyd viste en frisk og fin jente så jeg er superglad og takknemlig. God påske til deg og dine :Heartred Han er oppstanden :Heartred

Åååh, ei jenta, så kjekt :) har dokk navn klart eller? Føle me har planlagt navn i årevis nå :hilarious: så e skikkelig klar for å navngi ein baby nå eg altså :happy:

Han er oppstanden ja, for ein dag detta er å minnest, har grått så mykje dei siste dagene av å tenke på ka Jesus gjorde for oss. Kunne jo skyldt det på hormoner, men det trengs ikkje ❤ riktig god påske :)

Last edited:
Wow, så fantastisk!!! Nå ble jeg skikkelig glad! :joyful:
Gratulerer så utrolig mye! :talk017
Ber om at du må få et fint svangerskap på alle måter, uten bekymringer og uro :Heartred

Og så utrolig fint å se at det kan skje de pp’ene man forventer det minst.. denne pp’en har jeg ikke helt trua på, så er ganske avslappa, kanskje det kan være positivt? :shy: Men nå får jeg litt trua likevel, får håpe jeg ikke ødelegger det... :p Håper jeg får følge etter inn i desemberforumet om et par uker, ser uansett frem til å følge deg videre :joyful:

Good påske! :love2

Tusen takk og takk for bønn ❤ skal stå sammen med deg om at det blir skapt ein liten bebis i din mage og nå! Føler Gud virkelig har ein tendens til å velge tidspunkt utenfor våre tanker, berre for å gi oss eit perspektiv på ting ❤
Eg meldte meg halvhjerta inn i ei IKM gruppe og skreiv grunnen for at det var halvhjerta og då var det hu der som sa at hu håpte at mime desemberopplevelser kunne snus til noko skikkelig godt, og det ordet var det kraft i, kjente det godt! Sjølv om eg i mitt eget sinn var veldig nøytral. Godt med mennesker som også tenker og ser lenger enn oss ❤ :)

Hjertelig god påske til deg og dine også :)

Åh, hurra! Så kjekt med positivt test, gratulerer med spiren :D

Åååh, ei jenta, så kjekt :) har dokk navn klart eller? Føle me har planlagt navn i årevis nå :hilarious: så e skikkelig klar for å navngi ein baby nå eg altså :happy:

Han er oppstanden ja, for ein dag detta er å minnest, har grått så mykje dei siste dagene av å tenke på ka Jesus gjorde for oss. Kunne jo skyldt det på hormoner, men det trengs ikkje ❤ riktig god påske :)

Ja, er alltid så gøy å finne navn til baby, men jeg sliter med jentenavn altså, vil så gjerne ha noe fra Bibelen, eller et som har en fin betydning, f. eks som "Gud frelser" eller noe lignende, guttenavnlista mi er så lang, syns Bibelen er stappfull av kule guttenavn :hilarious: men de fleste jentenavn jeg hører fortida er sånn mjaaa er jo fint men....

Hva med dere, har du klart til både gutt og jente? Blir spennans å se hva dere får denne ganga :love7 Jeg syns forresten navnene du har gitt til himmelbarna dine er kjempefine.

Ja, det er i sannhet helt fantastisk og uforståelig for en stor kjærlighet han har vist oss, det er virkelig nåde over nåde. Og de dagene man virkelig kjenner på hvilken gave det er, blir man helt overvelmet av følelser:Heartred

Ja, er alltid så gøy å finne navn til baby, men jeg sliter med jentenavn altså, vil så gjerne ha noe fra Bibelen, eller et som har en fin betydning, f. eks som "Gud frelser" eller noe lignende, guttenavnlista mi er så lang, syns Bibelen er stappfull av kule guttenavn :hilarious: men de fleste jentenavn jeg hører fortida er sånn mjaaa er jo fint men....

Hva med dere, har du klart til både gutt og jente? Blir spennans å se hva dere får denne ganga :love7 Jeg syns forresten navnene du har gitt til himmelbarna dine er kjempefine.

Ja, det er i sannhet helt fantastisk og uforståelig for en stor kjærlighet han har vist oss, det er virkelig nåde over nåde. Og de dagene man virkelig kjenner på hvilken gave det er, blir man helt overvelmet av følelser:Heartred

Ja det forstår eg godt, me i norden tenke alt for lite på betydningen av navn, eg er definitivt ein av dei :hilarious: men, Neriah er bibelsk og betyr Guds lys, derfor me valgte det ❤ me tenkte også på Shekina som betyr Guds manifesterte herlighet på jord ❤ :)

Me har hatt 2 guttenavn klar siden me begynte å snakke om barn i 2012, og det er Romeo og Gabriel :D jentenavn ønsker me å kalle opp etter faren (spiller på bokstavene) så då har me Octavia klar :) men skulle det blitt to jenter hadde eg slete:hilarious:

Tipper det perfekte jentenavnet berre Gudfeldig dukker opp :smiley-angelic001:dance008

20210403_221759.jpg
Gravid 4+0
Så kjekt å se at hCG stige fint! ❤ har nærmast budd på desemberforumet dei siste dagane, SÅ gøy å være tilbake i eit gravidforum :D

Kjenner egentlig ikkje noko, men når eg tenker meg om så merker eg ein del symptomer. Faktisk stort sett heilt likt som forrige mnd, og då va eg IKKJE gravid: leamus på auga, vibreringer i magen (men ikkje murringer), sterk luktesans og skikkelig PMS humør:hilarious:

Planen framover er å ta hCG prøver for å sjekke stigning, så blir det første ultralyd 6+2 med oppstart av blodfortynnende sprøyter :wtf: så blir det nok ultralyd annakvar veka iallefall fram til halvgått svangerskap. Veldig spent på heile prosessen. Blir så ufattelig ulikt alle andre gonger! Eg har vært skikkelig sånn rolig, tatt det chill og lat graviditeten gå sin gang. Har jo alltid funne hjertelyd med doppler før uke 10 så har kost meg skikkelig med den fram til OUL og så har sparka overtatt ❤

Last edited:
Tusen takk og takk for bønn ❤ skal stå sammen med deg om at det blir skapt ein liten bebis i din mage og nå! Føler Gud virkelig har ein tendens til å velge tidspunkt utenfor våre tanker, berre for å gi oss eit perspektiv på ting ❤
Eg meldte meg halvhjerta inn i ei IKM gruppe og skreiv grunnen for at det var halvhjerta og då var det hu der som sa at hu håpte at mime desemberopplevelser kunne snus til noko skikkelig godt, og det ordet var det kraft i, kjente det godt! Sjølv om eg i mitt eget sinn var veldig nøytral. Godt med mennesker som også tenker og ser lenger enn oss ❤ :)

Hjertelig god påske til deg og dine også :)

Takk for det :Heartred Så utrolig fint og sant, at Gud kan snu noe kjipt til noe godt, og overraske oss når vi minst venter det :rolleyes: Gleder meg til det blir min tur! :love017

Forresten, prøvde sende deg mail nå nettopp om eget design på T-skjorte, fikk feilmelding om at e-postadressen ikke finnes?

Hvordan har jeg klart å ikke få med meg dette:eek: Gratulerer så mye! :Heartred:woot:

Korrigert 4+0
Eg la inn andre tall enn dei eg dikta opp den dagen eg glømte å tempa, og då endre den EL til Søndagen, noko eg føler kan stemme godt. Eg vil heller bli satt fram enn tilbake også, så eg velger å gå utifra denne grafen fra nå av ❤
Testene er gode og sterke, og siden eg av absolutt alle graviditeter og prøveperioder og alt har komt meg forbi uke 12 med stigende test etter 4+0 er eg ikkje litt bekymra for å miste nå ein gang. Finnes ikkje eit snev. Nå er det berre å ligge i forkant med alt :) veit av erfaring fra forrige svangerskap at det ikkje var store blødningen eller anna som skulle til for at angsten fekk feste. Det orker eg ikkje nå. Så då ligger eg i forkant så mykje eg kan ;)
Ifølge den nye grafen fekk eg festeblødning 8dpo.

20210404_145308.jpg
Vis vedlegget 353225

Vedlegg

• 20210404_154317.jpg
    20210404_154317.jpg
    25,4 KB · Visninger: 13
Last edited:
Back
Topp