Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Digger minutt for minutt! :laughing002
Blir veldig spennende å se når det slår ut for fullt! Jeg var også på UL rett før eggløsning forrige EL, da var det 20mm torsdag ettermiddag og bekreftet EL ble lørdag :love017
Håper det skjer like fort for meg da! :joyful: hadde du nå på lørdag?
 
Æææææ!!! Se her da!! :gen014:happy093:gen026:cool05:dance008:cool14:dance011:dance018:excited001

1000036794.jpg
1000036797.png
1000036792.png
1000036793.png
 
Håper det skjer like fort for meg da! :joyful: hadde du nå på lørdag?
Ser sånn ut :happy093 woohooo! Så gøy!

Nei her var det forrige måned, men gyn så også litt MA rester og tynn slimhinne på samme UL, så ikke overrasket over at det ikke ble noe. Er forløpig bare på CD10 og EL er nok minst 10 dager unna her. Så koser meg med å følge med på dere andre nå :dance008:love017 Krysser SÅ fingrene for at det klaffer for deg nå!
 
Nååå skjer det ting!!!
 
CD16 LH-topp/EL-dag

I dag har testene skutt i været! Woho!!! ☺️ Usikker på om toppen har vært i natt eller om den kommer så fortsetter å teste til den går ned igjen, men nå er ihvertfall EL her (eller rett rundt hjørnet). Aksjene er lagt, blir nok noen i dag også. Men føler de ble lagt ganske perfekt i forhold til testene, så håper dette er gullegget! Kom igjen lille venn - dette klarer du, trill ned egglederen og fest deg i endometriet nå, jeg har laget en finfin seng for deg der :angelic::p:hilarious::love017

Easy@home: 1,03
Babyplan: 0,77
1000036808.jpg
1000036823.png
1000036819.png
1000036818.png

Tempen er jeg heller litt usikker på denne gangen, byttet jo til vaginalt i FF men tror jeg har gjort noe feil for får ikke målingene helt til å stemme, og har også så og si ikke sovet de siste 3 nettene da datteren min trengte mye sovestøtte og i natt har vært dårlig med høy feber stakkars... får se hva den viser de neste dagene ☺️
1000036820.png
 
Ser sånn ut :happy093 woohooo! Så gøy!

Nei her var det forrige måned, men gyn så også litt MA rester og tynn slimhinne på samme UL, så ikke overrasket over at det ikke ble noe. Er forløpig bare på CD10 og EL er nok minst 10 dager unna her. Så koser meg med å følge med på dere andre nå :dance008:love017 Krysser SÅ fingrene for at det klaffer for deg nå!
Nei da var det kanskje ikke så rart det ikke klaffet sist runde, uff... håper den kommer litt tidligere hos deg denne pp da og at det da klaffer!! Tusen takk ❤️ Måtte det bli august-spire på oss begge :love017:gen014
 
Hurra!!! Nå skal det bli baby❤️
 
Hurra for tidlig el, og perfekt timing :dance011
Og elsker eggløsning minutt for minutt!! Satser på at vi snart kan følge graviditetstester minutt for minutt :joyful:
 
Hurra for tidlig el, og perfekt timing :dance011
Og elsker eggløsning minutt for minutt!! Satser på at vi snart kan følge graviditetstester minutt for minutt :joyful:
Hihi jaaa! Jeg har en skikkelig god følelse for denne pp! :joyful: :gen014 skal sørge for å lage en god graviditetstester minutt for minutt, men denne gangen skal det ikke være en thriller men en feelgood!! :hilarious:;):love017
 
Ser ut som toppen er nådd, enten om den kom i natt eller om høyeste var nå kl.0729 i dag morges, men ser ut som den er på vei nedover igjen da hvertfall og de er jo det viktigste. FF og premom sier basert på temp at jeg hadde EL for tre dager siden, men det går jo ikke, så får se om de retter seg opp igjen i løpet av de neste dagene. Har heftig murringer i livmoren nå og (beklager TMI!) blitt veldig løs i magen, litt uvel og kvalm. Undrer meg over det er pga eggløsningen og at det skjer noe der inne eller om snuppa har smittet meg med noe :hilarious:
1000036873.png
 
Ser ut som toppen er nådd, enten om den kom i natt eller om høyeste var nå kl.0729 i dag morges, men ser ut som den er på vei nedover igjen da hvertfall og de er jo det viktigste. FF og premom sier basert på temp at jeg hadde EL for tre dager siden, men det går jo ikke, så får se om de retter seg opp igjen i løpet av de neste dagene. Har heftig murringer i livmoren nå og (beklager TMI!) blitt veldig løs i magen, litt uvel og kvalm. Undrer meg over det er pga eggløsningen og at det skjer noe der inne eller om snuppa har smittet meg med noe :hilarious:
Vis vedlegget 419926
Hurra for topp! :love017 Har du lagt inn positiv el-test i FF? og negativ på de andre dagene? Jeg fikk også kryss en ule før ekte eggløsning en gang, men den rettet opp når positive EL-tester og ny ekte tempøkning kom:cat:
 
Back
Topp