Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

CD13

Testebonanza godt i gang, som forventet ingen stigning enda men gøy å følge med på hvordan det blir ☺️

Easy@home: 0.09
Babyplan: 0.06

1000036331.jpg
1000036330.png
tempen i premom er oralt, FF vaginalt fra dag 7
1000036334.png
 
Føles litt merkelig å annonsere dette her :hilarious: men siden mannen reiser bort de neste 2 dagene så blir det aksjelegging i dag så vi har noen svømmere liggende på vent i tilfelle EL plutselig kommer imens han er vekk.
Så da er prøvingen offisielt i gang!
:cool14:sign17:sign19:binkybaby:love022:gen026:happy093.
Woho, enjoy! :hilarious:
 
Føles litt merkelig å annonsere dette her :hilarious: men siden mannen reiser bort de neste 2 dagene så blir det aksjelegging i dag så vi har noen svømmere liggende på vent i tilfelle EL plutselig kommer imens han er vekk.
Så da er prøvingen offisielt i gang!
:cool14:sign17:sign19:binkybaby:love022:gen026:happy093.
Er det ikke rart, alt vi deler her inne som ellers aldri hadde falt meg inn å dele med andre :hilarious: :hilarious:
Happy humping!!! NÅ skjer det :love017
 
CD14

God morgen!! I dag har det vært litt mer komplisert å teste, med ei lita snupp på slep som syntes det var fullstendig unødvendig at mamma skulle tisse på pinner. Eller at mamma skulle tisse i det hele tatt :hilarious: tempingen stoler jeg heller ikke på i dag da den ble tatt etter å ha stått opp alene med snuppa, litt gråting som måtte roes og forskjellig morgenstyr :p

Lett stigning i dag, føles som noe nærmer seg. Også masse slim men det tror jeg ikke bare er mitt eget (for å si det sånn)
Easy@home: 0,12
Babyplan: 0,08

1000036411.jpg
1000036420.png
1000036423.png
 
Så koselig med date night :Heartred :love017 Og så passende vin!
Hihi ja ikke sant, blir det ikke nå så vet ikke jeg! :p ;) var veldig koselig med date night, spesielt siden han måtte fyke avgårde kl.06 i dag morges ❤️
 
Da jeg var på toalettet i sta så var livmortappen skyhøy, fortsatt ikke så høy at jeg ikke rekker opp, men på god vei oppover og kjentes ganske åpen ut. Det pleier å være et godt tegn hos meg.

Så tok en LH-test nå, og ifra kl.07 så har den steget (og den pleier alltid være svakere på andreurin/alt som ikke er første morgenurin hos meg, så det betyr at den har steget mer enn det tallene tilsier). Vanligvis ville jeg tenkt at det var så lite at det bare er naturlige variasjoner, men med tanke på at gyn antok EL til å være i morgen, basert på ultralyd, og nå disse symptomene med livmortappen, så tenker jeg at kanskje den faktisk kommer i morgen??? Nå blir det mer testing her i dag! Funnet fram cb også her nå :hilarious::p

Hvis den gjør det så håper jeg vi rekker det med aksjer... fikk lagt i går kveld, og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld sent, håper det går allikevel :nailbiting:
1000036442.png
 
Så gøy å kjenne signalene på kroppen så godt. Heiaheia egget. Og så tidlig el da! :D
 
Så gøy å kjenne signalene på kroppen så godt. Heiaheia egget. Og så tidlig el da! :D
Jaaaa! Veldig gøy!! Testene har ikke steget noe mer så ikke EL heeelt enda, noe som egentlig er bra da, siden mannen ikke er her akkurat nå. Hvis de begynner å stige i morgen så er det perfekt ☺️ veldig tidlig ja, positivt overrasket!
 
Jaaaa! Veldig gøy!! Testene har ikke steget noe mer så ikke EL heeelt enda, noe som egentlig er bra da, siden mannen ikke er her akkurat nå. Hvis de begynner å stige i morgen så er det perfekt ☺️ veldig tidlig ja, positivt overrasket!
Kanskje kroppen har planlagt dette nøye og har et egg liggende klar til å slippes når frierne kommer :sign19
 
CD15

Liiiiten stigning nå på morgenen på testene:
Easy@home: 0,19
Babyplan: 0,13

Og ekstremt høy livmortapp - nå når jeg ikke opp lenger... Så noe er på fære :woot: litt mindre eggehviteslim i dag, så får se hvordan det utvikler seg.

Men er så spent, håper toppen kommer i dag med EL i morgen! Hadde vært perfekt!! Tempen er litt på tur denne gangen så vi får se om den blir brukelig til å estimere EL. I natt har jeg knapt sovet da snuppa ikke hadde planer om det. :dead:

1000036558.jpg
1000036598.png
1000036662.png
 
Almas eggløsning minutt for minutt

Ok, jeg har mista det litt her :hilarious: driver å tester hver gang jeg går på do, og holder meg så lenge jeg kan, for synes dette er så spennende å følge med på. Når det begynner å stige, hvordan de forskjellige testene slår ut, osv osv. Føler meg mye roligere mtp EL denne gangen siden vi så den flotte store sprekkferdige follikelen på ultralyd på tirsdag så nå driver jeg på bare for gøy. Så, det siste som har gira meg opp her er at testene har doblet seg i styrke siden kl.07 i dag! Kommer stigningen nå i kveld? Har vi en vinner? Hihi, følg med i neste episode! :p:hilarious::hilarious:


1000036706.jpg

1000036707.png
1000036719.jpg
1000036722.png

Litt interessant at cb er like sterk som bp ☺️

Andre symptomer, livmortappen er litt lavere nå, men fortsatt høy og helt tydelig kjempeåpen. Slimet har roet seg litt. Men murringa i lyskene har tatt helt AV!

Noe jeg også synes er litt merkelig og tidlig, for det pleier å komme etter EL, er at jeg har hatt litt ømme bryster og nedsatt appetitt i går og i dag. Det skjønner jeg ikke helt, for det er typiske lutealfasesymptomer for meg, eller nei, egentlig graviditets-symptomer, men DET nekter jeg å tro på at det er :hilarious: det er umulig!
 
Digger minutt for minutt! :laughing002
Blir veldig spennende å se når det slår ut for fullt! Jeg var også på UL rett før eggløsning forrige EL, da var det 20mm torsdag ettermiddag og bekreftet EL ble lørdag :love017
 
Back
Topp