Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Så godt med så fine svar! :joyful: Og godt med en bekreftelse på at el er på vei!
Håper sånn for deg denne runden :Heartred
 
Fantastisk :love017 veldig bra at alt så fint ut, at dere får litt hjelp og i tillegg er videresendt så dere får god oppfølgning i neste graviditet ❤️
Dere blir helt klart lett gravide, nå må den sitte neste gang (som er denne gang) :D

Satser på el i helgen, så dere får inn godt med aksjer :joyful:
Ja er veldig lettet og glad for det! ❤️ Nå må den bare sitte ja!! Hun sa at hvis jeg ikke var gravid innen 6 mnd så måtte jeg si ifra. Jeg satt å tenkte for meg selv at jeg har planer å bli gravid nå innen en uke takk! :hilarious: men selvfølgelig... Det er jo ikke gitt. Hååååper det går nå! :smiley-angelic001

Ja fredag skal snuppa sove hos besteforeldrene sine så det passer bra :cool14:hilarious:

Hvordan går det med deg? Blødningene begynt å avta? ❤️
 
Så godt med fine prøver og så kjekt med ekstra oppfølging! Høres ut som en helt super gynekolog å bli fulgt opp av da. Nå håper jeg lille spire sitter snart og henger med hele veien :Heartred
Takk fina, vi krysser fingrene for det!! ❤️☺️ Ja hun gynekologen min er virkelig enestående, får en god klem hver gang jeg kommer og. Nei hun er fin! Fått time nå hos hematologen den 27. Nov. Så blir spennende å se hva han vil gjøre ☺️
 
Så godt å høre! Og deilig å vite at el ikke er langt unna! Nå må spiren sitte med god oppfølging ❤️❤️
Jaaaa, nå kommer jeg etter deg, hakk i hel! Hihi ☺️❤️❤️ forhåpentligvis går det like godt for meg som for deg denne gangen, er så koselig å se oppdateringene dine om dagen! :love017 var deilig å få bekreftet at el er på vei ja, blir sannsynligvis ikke en CD27-syklus denne gangen da ☺️
 
Så godt med så fine svar! :joyful: Og godt med en bekreftelse på at el er på vei!
Håper sånn for deg denne runden :Heartred
Gode du, takk for fine ord og håping!! ❤️☺️ Tenk hvis det går denne gangen da?? Da har jeg faktisk ultralyd ifra da knøttet var en 17 mm stor follikel :p :happy:
 
Jaaaa, nå kommer jeg etter deg, hakk i hel! Hihi ☺️❤️❤️ forhåpentligvis går det like godt for meg som for deg denne gangen, er så koselig å se oppdateringene dine om dagen! :love017 var deilig å få bekreftet at el er på vei ja, blir sannsynligvis ikke en CD27-syklus denne gangen da ☺️

Så koselig sagt❤️❤️ ja, nå kommer du rett etter altså :D
Ja, lange sykluser er slitsomme og vil jo ha el NÅ og komme i dpoland :shy:
 
Bra med svar! Hva er greia med heparin? Hva gjør den? Og aspirinen?
Ja det var godt, selvom de bare sa at alt var normalt så vet jeg ihvertfall at ingenting av de tingene er det noe galt med ☺️ de er for å unngå blodpropp f.eks. i blodårene til/i livmor som kan kutte blodtilførselen til embryo og stanse utviklingen/provosere abort. Aspirin er et antiinflammatorisk middel som reduserer blodplateaggregering og blodpropp. Heparin er en antikoagulant som forhindrer dannelse av blodpropp. Aspirin og heparin sammen kan redusere risikoen for spontanabort forbundet med antifosfolipidantistoffer (som bryter ned cellevegger og danner opphopning og propp). Vanskelig å forklare, håper det ga mening :p
 
Ja er veldig lettet og glad for det! ❤️ Nå må den bare sitte ja!! Hun sa at hvis jeg ikke var gravid innen 6 mnd så måtte jeg si ifra. Jeg satt å tenkte for meg selv at jeg har planer å bli gravid nå innen en uke takk! :hilarious: men selvfølgelig... Det er jo ikke gitt. Hååååper det går nå! :smiley-angelic001

Ja fredag skal snuppa sove hos besteforeldrene sine så det passer bra :cool14:hilarious:

Hvordan går det med deg? Blødningene begynt å avta? ❤️
Hahah, enig med deg!! Du skal bli gravid NÅ, på denne el som kommer! Har ikke tid til 6 mnd :hilarious:

Så digg! Da har dere god tid til aksje-legging :cool::hello2

Det går fint, jeg blør litt enda, utrolig nok! Men teller ned til torsdag :love017
 
Hahah, enig med deg!! Du skal bli gravid NÅ, på denne el som kommer! Har ikke tid til 6 mnd :hilarious:

Så digg! Da har dere god tid til aksje-legging :cool::hello2

Det går fint, jeg blør litt enda, utrolig nok! Men teller ned til torsdag :love017
Haha ikke sant ❤️ :love017 :hilarious:

Oj, ja da var det nok mer der inne allikevel enn først antatt, litt godt at det kom ut da egentlig. Gir håp for at de andre trinnene også vil gå bra. ❤️ Nå er det snart torsdag, bare én dag igjen til at det er i morgen :p;):love017
 
Jeg har så trua på at dette er gullegget!!! Heia heia!! :happy093.
 
Hihi så koselig!! krysser fingrene for det!!! :love017 :hello2 hvis det faktisk er det så synes jeg det er veldig moro at jeg har ultralyd av det helt ifra nå :laughing002
Det er kjempegøy! Ikke alle som kan skryte av det!
 
Haha ikke sant ❤️ :love017 :hilarious:

Oj, ja da var det nok mer der inne allikevel enn først antatt, litt godt at det kom ut da egentlig. Gir håp for at de andre trinnene også vil gå bra. ❤️ Nå er det snart torsdag, bare én dag igjen til at det er i morgen :p;):love017
Kan provera være årsaken til lenger mens? :confused005 jeg må innrømme at det gir meg litt håp, kanskje kroppen ikke er så død alikevel? Dette er den lengste mensen jeg har hatt siden november :smug:
Bare 1 hel dag til, så er jeg i gang :love017
 
Kan provera være årsaken til lenger mens? :confused005 jeg må innrømme at det gir meg litt håp, kanskje kroppen ikke er så død alikevel? Dette er den lengste mensen jeg har hatt siden november :smug:
Bare 1 hel dag til, så er jeg i gang :love017
Kanskje? Så godt at det gir litt håp, jeg håper også for deg!! ❤️ :love017 jaaa, tenk det, det er ingenting! ☺️:hello2
 
Kanskje? Så godt at det gir litt håp, jeg håper også for deg!! ❤️ :love017 jaaa, tenk det, det er ingenting! ☺️:hello2
Og jeg håper for deg ❤️ nå kan jeg først følge med deg, så er det min tur etterpå, håper jeg :D
 
Back
Topp