Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Hvordan fikk du smil på CB flere dager? Min klarte ikke å ta imot ny test i dag. Den viste bare det gamle smilet, så jeg heiv den. Helt kurante tester, men så mye ekstra plastikk og elektronikk at jeg ikke skal kjøpe det igjen.
 
Ja, jeg liker den godt! Lurer på om @Bobben hadde en liknende oversikt og?
Veldig kjekt når man får sett slike studier opp mot hverandre. Det har gjort at vi droppa alt av pliktsex egentlig. Sjansene er mer enn gode nok om man treffer en av dagene før eggløsning :) Og jeg og hadde jo så lite tro på prøveperioden da mini satt. Da var jeg overbevist om at det var dagen før el og eldagen som var de optimale dagene (det som var den aksepterte sannheten på det forumet jeg hang på da). Men vi traff på O-2 og det er jo faktisk helt optimalt! Burde kjent til denne statistikken da :hilarious:
Høres veldig lurt ut å passe på og ta med ro nå da ja :Heartred Håper du føler deg bedre kjapt :Heartred
Ja, denne, hvor 0 er eggløsningsdag. Vi hadde sex opptil 4 dager før med vår datter (vet ikke akkurat når eggløsning var), men mtp når jeg fikk termin og positiv test :)

Vis vedlegget 420006
Nice!!! Tusen takk! ❤️ Veldig kult å se hva de forskjellige studiene viser. Det rare er jo at selv om jeg vet teorien bak dette fra før, når det kommer til meg selv og min egen prøving så blir jeg helt sånn *neimentenkomhvisom* også glemmer jeg alt jeg kan (eller ignorerer det kanskje?) og bare MÅ helgardere meg :hilarious: :hilarious: :laughing021sååå tåpelig egentlig men men. Takk for hjelpa til å dra meg ned på jorda igjen hihi ❤️❤️❤️ Har bestemt meg for å ikke legge flere aksjer i dag da og heller hvile. Det rare er at i dag føler jeg meg skikkelig gravid, vet at det i teorien er umulig så tidlig, (tror EL var i går egentlig med tanke på når testene begynte å stige og hvordan det slapp sist runde bekreftet av temp) men bare har en magefølelse på det. Vi får se da om den stemmer eller om det bare er veldig hard ønsketenkning :p:nailbiting:
 
Nei, tenkte jo som deg, at vi MÅTTE jo ha samme dag, men jaggu :hilarious: krysser fingrene for at den sitter nå altså ❤️❤️
Jeg vil gjerne ha det alle dagene i hele den fertile perioden, bare sånn i tilfelle :hilarious: helt unødvendig! Haha :hilarious: Takk gode du!! Den må bare det! ❤️❤️
 
Hvordan fikk du smil på CB flere dager? Min klarte ikke å ta imot ny test i dag. Den viste bare det gamle smilet, så jeg heiv den. Helt kurante tester, men så mye ekstra plastikk og elektronikk at jeg ikke skal kjøpe det igjen.
Har du den rosa eller lilla? Jeg har den rosa ☺️
 
Nice!!! Tusen takk! ❤️ Veldig kult å se hva de forskjellige studiene viser. Det rare er jo at selv om jeg vet teorien bak dette fra før, når det kommer til meg selv og min egen prøving så blir jeg helt sånn *neimentenkomhvisom* også glemmer jeg alt jeg kan (eller ignorerer det kanskje?) og bare MÅ helgardere meg :hilarious: :hilarious: :laughing021sååå tåpelig egentlig men men. Takk for hjelpa til å dra meg ned på jorda igjen hihi ❤️❤️❤️ Har bestemt meg for å ikke legge flere aksjer i dag da og heller hvile. Det rare er at i dag føler jeg meg skikkelig gravid, vet at det i teorien er umulig så tidlig, (tror EL var i går egentlig med tanke på når testene begynte å stige og hvordan det slapp sist runde bekreftet av temp) men bare har en magefølelse på det. Vi får se da om den stemmer eller om det bare er veldig hard ønsketenkning :p:nailbiting:
Jeg har egentlig tenkt at samme dag er for sent, men ser jo at mange blir gravide da og :happy: Tenker at dagen før er ideelt. Hvil med god samvittighet. Husk at eggløsning kommer 8-20 timer etter peak, så hvis man får peak på morgenen er det i løpet av samme dag/natt. Vet ikke helt hvordan det er med lang peak da. Og temperaturen rekker ikke å stige på så kort tid, når man tester på morgenen igjen dagen etter, så da ser det ut som om den er dagen etter heller. Hvis du forsto :happy090 Nå har jeg ligget med 39 i feber i to dager, og er skeptisk til Paracet. Men overopphetning av baby er heller ikke bra :bored: Jeg unnfanget forresten min datter ca akkurat «i dag» :laughing002
 
Nice!!! Tusen takk! ❤️ Veldig kult å se hva de forskjellige studiene viser. Det rare er jo at selv om jeg vet teorien bak dette fra før, når det kommer til meg selv og min egen prøving så blir jeg helt sånn *neimentenkomhvisom* også glemmer jeg alt jeg kan (eller ignorerer det kanskje?) og bare MÅ helgardere meg :hilarious: :hilarious: :laughing021sååå tåpelig egentlig men men. Takk for hjelpa til å dra meg ned på jorda igjen hihi ❤️❤️❤️ Har bestemt meg for å ikke legge flere aksjer i dag da og heller hvile. Det rare er at i dag føler jeg meg skikkelig gravid, vet at det i teorien er umulig så tidlig, (tror EL var i går egentlig med tanke på når testene begynte å stige og hvordan det slapp sist runde bekreftet av temp) men bare har en magefølelse på det. Vi får se da om den stemmer eller om det bare er veldig hard ønsketenkning :p:nailbiting:
Det er så lett å tenke sånn. Jeg har og tenkt sånn, også på forum så ser man jo så mange som treffer full hit på hele gullrekka før el, så da er det lett å føle at man ikke har lagt god nok innsats om man ikke gjør det selv. Men heldigvis er det bare en følelse, og en god trøst å se til statistikken da ❤️

Hihi, kanskje kroppen manifesterer en baby? :D :angelic:
 
Jeg har egentlig tenkt at samme dag er for sent, men ser jo at mange blir gravide da og :happy: Tenker at dagen før er ideelt. Hvil med god samvittighet. Husk at eggløsning kommer 8-20 timer etter peak, så hvis man får peak på morgenen er det i løpet av samme dag/natt. Vet ikke helt hvordan det er med lang peak da. Og temperaturen rekker ikke å stige på så kort tid, når man tester på morgenen igjen dagen etter, så da ser det ut som om den er dagen etter heller. Hvis du forsto :happy090 Nå har jeg ligget med 39 i feber i to dager, og er skeptisk til Paracet. Men overopphetning av baby er heller ikke bra :bored: Jeg unnfanget forresten min datter ca akkurat «i dag» :laughing002
Ja enig, samme dag kan jo være for sent, det kommer kanskje an på når egget slapp den dagen da... Er jo et relativt "stort" vindu der hvis egget og lever i ca 24 timer etter å ha blitt sluppet :p ☺️ Ja jeg har jo alltid hatt kort peak, så da har det vært lettere å bestemme EL, det var jo dagen etter, med datteren min fant jeg nøyaktig dagen det hadde skjedd (kjente det slapp) og ble bekreftet ved oul etter jordmor hadde målt feil på tul, så det var litt gøy. Men nå de to siste syklusene har jeg hatt så lange peaker, over to dager. Nå lå den jo på 1 på morgenen CD16 og 1,28 på kvelden, så tror at den stigningen på morgenen kan ha vært nok til å sparke ut egget da i løpet av CD16 tenker jeg? Vet ikke helt om jeg fulgte deg på det med tempen? Jeg venter fortsatt på å se om tempen kan bekrefte EL for meg denne runden (tviler for har knapt sovet i 4 netter nå), men forrige runde fikk jeg til målingene perfekt og da bekreftet den i etterkant at egget hadde sluppet på dag 1 av den 2 dager lange toppen. Så håper det er sånn nå også hehe.

Ånei!! Æsj så kjedelig! Jeg er også skeptisk til paracet, nektet plent å ta i svangerskapet med datteren min og hadde mye migrene og drit. Helt til jeg ble lagt inn med mistanke om svangerskapsforgiftning (var heldigvis ikke det) og gynekologen det bare æææh jo, det skal du ikke være så redd for å ta. Var også syk med 39 i feber med første jeg mistet i år, og klarer lissom ikke slippe tanken på om jeg mistet pga det... Kanskje du kan ta litt for sikkerhets skyld? er som du sier ikke så bra for embryo med så høy temp heller. Forhåpentligvis går det helt fint, håper du blir bedre snart fine du ❤️ ikke noe godt å ligge sånn å være dårlig.

Men så gøy med unnfangelsesdag! Hvis jeg får en datter nå da så har vi unnfanget døtrene våre på samme dag? Haha (forskjellig år da):joyful::love017
 
Det er så lett å tenke sånn. Jeg har og tenkt sånn, også på forum så ser man jo så mange som treffer full hit på hele gullrekka før el, så da er det lett å føle at man ikke har lagt god nok innsats om man ikke gjør det selv. Men heldigvis er det bare en følelse, og en god trøst å se til statistikken da ❤️

Hihi, kanskje kroppen manifesterer en baby? :D :angelic:
Haha ja! Er så lett å bli påvirket når man ser det, som om man må legge inn et godt stykke arbeid i prøvingen lissom :laughing001 ja heldigvis! ❤️ Vi stoler heller på statistikken tror jeg :happy:

Hihi ja, kanskje det? :angelic: hvis man håper hardt nok så skjer det? Kanskje? Hihi :p:smiley-angelic001:angel4
 
Haha ja! Er så lett å bli påvirket når man ser det, som om man må legge inn et godt stykke arbeid i prøvingen lissom :laughing001 ja heldigvis! ❤️ Vi stoler heller på statistikken tror jeg :happy:

Hihi ja, kanskje det? :angelic: hvis man håper hardt nok så skjer det? Kanskje? Hihi :p:smiley-angelic001:angel4
God plan ❤️

Klart det! Dette må jo bli en baby :smiley-angelic001 :Heartred
 
Årh, som jeg HATER forbrukssamfunnet. Er jo så klart en del av det selv, men makan til unødvendig med den lilla da!
Må bare snike innom her og kommentere navnet ditt, jeg liker det så godt! Men dette er andre gang jeg har sett det på denne måten:

IMG_1848.jpeg
Som om du svarer på tråden til Alma :bag: :hilarious:

Og jeg sniker alltid litt i dagbøkene og vil bare si til begge - jeg tror dere får det til begge to ❤️ Lykke til ❤️
 
Må bare snike innom her og kommentere navnet ditt, jeg liker det så godt! Men dette er andre gang jeg har sett det på denne måten:

Vis vedlegget 420044
Som om du svarer på tråden til Alma :bag: :hilarious:

Og jeg sniker alltid litt i dagbøkene og vil bare si til begge - jeg tror dere får det til begge to ❤️ Lykke til ❤️
Hahaha! Jeg flirer. :hilarious: Godt et brukernavn kan være med og spre litt glede (eller skrekk). Må innrømme at det er en stund siden jeg har kikket i din dagbok nå. Hvordan er ståa?
 
Må bare snike innom her og kommentere navnet ditt, jeg liker det så godt! Men dette er andre gang jeg har sett det på denne måten:

Vis vedlegget 420044
Som om du svarer på tråden til Alma :bag: :hilarious:

Og jeg sniker alltid litt i dagbøkene og vil bare si til begge - jeg tror dere får det til begge to ❤️ Lykke til ❤️
Hahahaha jeg dævver!! :laughing001:laughing001 Nei du dette var kveldens latter altså! :hilarious:❤️

Tusen takk!! ❤️ Håper det selvom visse her inne tydeligvis er imot meg.. :laughing021 neida, jeg hååååper det for oss begge to @Nei helsike heller ❤️ og gratulerer til deg for spiren som satt for litt siden!! jeg må snike litt mer hos deg fremover og ☺️❤️
 
Hahaha! Jeg flirer. :hilarious: Godt et brukernavn kan være med og spre litt glede (eller skrekk). Må innrømme at det er en stund siden jeg har kikket i din dagbok nå. Hvordan er ståa?
Ja, jeg syns det er så artig! Har sett for meg deg lage brukernavn:
*prøver et brukernavn - opptatt*
*prøver et annet - opptatt*
*nei helsike heller - godkjent!» :hilarious:

Jeg er gravid og 10 uker på vei. Tør ikke slappe av med det enda, men sett liv på ultralyd 6+6, 7+6 og 8+6, så håper av hele mitt hjerte at jeg nå kan ende opp med de to barna jeg ønsker meg på de fem graviditetene jeg har hatt totalt (4+kjemisk). :shy:

Hahahaha jeg dævver!! :laughing001:laughing001 Nei du dette var kveldens latter altså! :hilarious:❤️

Tusen takk!! ❤️ Håper det selvom visse her inne tydeligvis er imot meg.. :laughing021 neida, jeg hååååper det for oss begge to @Nei helsike heller ❤️ og gratulerer til deg for spiren som satt for litt siden!! jeg må snike litt mer hos deg fremover og ☺️❤️
Haha! Jeg flira godt for meg selv når jeg skrev innlegget :hilarious:
Tusen takk ❤️❤️
 
Ja, jeg syns det er så artig! Har sett for meg deg lage brukernavn:
*prøver et brukernavn - opptatt*
*prøver et annet - opptatt*
*nei helsike heller - godkjent!» :hilarious:

Jeg er gravid og 10 uker på vei. Tør ikke slappe av med det enda, men sett liv på ultralyd 6+6, 7+6 og 8+6, så håper av hele mitt hjerte at jeg nå kan ende opp med de to barna jeg ønsker meg på de fem graviditetene jeg har hatt totalt (4+kjemisk). :shy:


Haha! Jeg flira godt for meg selv når jeg skrev innlegget :hilarious:
Tusen takk ❤️❤️
Åh, det fortjener du virkelig! :Heartred Lover jo godt foreløpig da. :D

Haha, det var nesten sånn, bortsett fra at jeg kalte meg det med en gang. "Nei helsike heller, jeg lager meg bare en bruker!"

Sorry, vi kuppa dagboka di, Alma<3 xD.
 
Åh, det fortjener du virkelig! :Heartred Lover jo godt foreløpig da. :D

Haha, det var nesten sånn, bortsett fra at jeg kalte meg det med en gang. "Nei helsike heller, jeg lager meg bare en bruker!"

Sorry, vi kuppa dagboka di, Alma<3 xD.
Det går helt fint, bare koselig det :hilarious: :p :love017 gøy å høre hvordan du bestemte deg for brukernavnet ditt
 
Ja, jeg syns det er så artig! Har sett for meg deg lage brukernavn:
*prøver et brukernavn - opptatt*
*prøver et annet - opptatt*
*nei helsike heller - godkjent!» :hilarious:

Jeg er gravid og 10 uker på vei. Tør ikke slappe av med det enda, men sett liv på ultralyd 6+6, 7+6 og 8+6, så håper av hele mitt hjerte at jeg nå kan ende opp med de to barna jeg ønsker meg på de fem graviditetene jeg har hatt totalt (4+kjemisk). :shy:


Haha! Jeg flira godt for meg selv når jeg skrev innlegget :hilarious:
Tusen takk ❤️❤️
Huff du har hatt litt av en vei du også... ❤️ Håper den nå sitter helt til mål!! Det må den! Føler at å se liv over uke 8 er en god kneik å komme over, krysser fingre og tær for deg ☺️❤️
 
CD18 - 1DPO

Jeg følger det premom sier og regner EL i går, da peaken var cd16, selvom jeg tror egentlig EL var i forigårs basert på erfaring og symptomene til kroppen. Driver fortsatt og temper for å bekrefte men mistenker at tempen denne gangen er ubrukelig, har holdt på nå i snart 5 dager med sykt barn og lite søvn. :wacky:

Nye symptomer per i dag er litt ømme bryster, noe svimmel, veldig oppblåst og øm over livmor, og litt løs mage. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg :nailbiting::angelic:

Testene synker ikke som de vanligvis gjør, hadde forventet at de lå på 0,10-15ish i dag, så fortsetter å følge litt med på de.
1000037048.png
1000037047.png
1000037049.png
 
Back
Topp