Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Kan varmt anbefale Najell jeg og, men skulle jeg kjøpt nytt hadde jeg kjøpt den X modellen, da den er lengre! Lillemor på snart 4 mnd er nesten for lang for volume 2, og hun var 61cm på 3mnd kontroll. Bruker den til å frakte baby opp og ned fra soverom til stue, og hun sover i den i sofaen hver kveld fra ca 20/21 til vi legger oss :Heartred
 
Gratulerer med 24+ :love017 :D
Koselig oppdatering med første innkjøp❤️ Tenker i samme baner som deg at denne gangen blir det litt ekstra ting til Lille siden mye er på plass allerede. Babynestet fra najell står på lista her og:p
 
@Luna94 @XuperB @Lil_sol

Så gøy at dere har så god erfaring med det fra najell! Det høres veldig kjekt ut!! Og godt tips det med å kjøpe den som er litt lengre, jeg lager lange barn så det må jeg absolutt ha med i mente :laughing002 Får se om jeg får med mannen på å kjøpe det, han holder litt igjen, vi har jo babynest fra før til å bruke hjemme, og vi må ofte kjøre hvis vi skal på besøk noe sted, så blir jo uansett mye løfting fra bilen og opp i vogna osv. Men jeg har lyst på, synes det ser så praktisk ut! Hehe! Liker både det fra najell, det fra easygrow og det fra Voksi, så hvis han er med så må jeg finne ut av hvilket jeg vil ha da :hilarious:
 
Gratulerer med 24+ :love017 :D
Koselig oppdatering med første innkjøp❤️ Tenker i samme baner som deg at denne gangen blir det litt ekstra ting til Lille siden mye er på plass allerede. Babynestet fra najell står på lista her og:p
Tuuuusen takk ❤️ 6 måneder på vei :eek: og du 7!!! :love017

Hihi ja noe må man jo få kjøpe til denne også, kjedelig å ikke kunne neste noe som helst :p det er veldig fint det babynestet! Har du noe mere gøy på lista?
 
@Luna94 @XuperB @Lil_sol

Så gøy at dere har så god erfaring med det fra najell! Det høres veldig kjekt ut!! Og godt tips det med å kjøpe den som er litt lengre, jeg lager lange barn så det må jeg absolutt ha med i mente :laughing002 Får se om jeg får med mannen på å kjøpe det, han holder litt igjen, vi har jo babynest fra før til å bruke hjemme, og vi må ofte kjøre hvis vi skal på besøk noe sted, så blir jo uansett mye løfting fra bilen og opp i vogna osv. Men jeg har lyst på, synes det ser så praktisk ut! Hehe! Liker både det fra najell, det fra easygrow og det fra Voksi, så hvis han er med så må jeg finne ut av hvilket jeg vil ha da :hilarious:
Vi er en gjeng jenter som har fått babyer i mars/april/mai som ikke har snakket så mye sammen før babyene kom til, men på første treff vi fikk til kom samtlige med najell babynest. Alle er skikkelig fornøyd. Trillet med han i det bort til hun ene, å bar han sovende med meg oppi stua. Vi bruker det oppi vogna, og i sofaen. Legger han oppi når vi står opp, har han med inn på badet og opp i stuen. Bar han med i det til naboen en dag. Rett og slett skikkelig fornøyd! :) ❤️
 
Tuuuusen takk ❤️ 6 måneder på vei :eek: og du 7!!! :love017

Hihi ja noe må man jo få kjøpe til denne også, kjedelig å ikke kunne neste noe som helst :p det er veldig fint det babynestet! Har du noe mere gøy på lista?
Ja det går virkelig unna nå altså:oops:

Selvfølgelig må det litt nesting til:love017
Var riktignok til storebror, men kjøpte nytt bilsete i dag og et var gøy, han ble så fornøyd:joyful: Og så gleder meg til å bestille stellematte med lintrekk❤️ Er enkle gleder her i huset:hilarious:
 
Vi er en gjeng jenter som har fått babyer i mars/april/mai som ikke har snakket så mye sammen før babyene kom til, men på første treff vi fikk til kom samtlige med najell babynest. Alle er skikkelig fornøyd. Trillet med han i det bort til hun ene, å bar han sovende med meg oppi stua. Vi bruker det oppi vogna, og i sofaen. Legger han oppi når vi står opp, har han med inn på badet og opp i stuen. Bar han med i det til naboen en dag. Rett og slett skikkelig fornøyd! :) ❤️
Haha så kult at så mange av dere har det!! Og så koselig at dere er en gjeng som har fått baby så tett ❤️ det høres jo helt gull ut! Spesielt når jeg har ei lita ei fra før, så er det kjekt å kunne bære "senga" med meg rundt hihi ☺️
 
Ja det går virkelig unna nå altså:oops:

Selvfølgelig må det litt nesting til:love017
Var riktignok til storebror, men kjøpte nytt bilsete i dag og et var gøy, han ble så fornøyd:joyful: Og så gleder meg til å bestille stellematte med lintrekk❤️ Er enkle gleder her i huset:hilarious:
Det har virkelig skutt fart, føler vi snakker ofte om dette, men det er så snodig, følelsen av at det går så tregt under prøving og fram til uke 12, også er det plutselig bare boom uke 24 og få måneder igjen til fødsel :eek: :laughing002

Åååh så gøy! Hvilket landet dere på? Så bra han ble så fornøyd!! Vi kjøpte nytt til storesøster da hun fylte 1, vi hadde det lille setet fra BeSafe (izi go?), som er superpraktisk og veldig fornøyd med det, men hun vokste fort ut av det. Og det var så gøy å kjøpe neste sete :laughing002 stellematte med lin høres digg ut!! Haha ja det er sånn vi vet at nå er vi voksne, når sånt er det vi blir gira over :hilarious::p:love017
 
Nå har pakken med klærne til lillebror kommet :love017 :woot::wav
1000052907.jpg
1000052906.jpg
 
Lykke til på ultralyd! Sånn nydelige klær mage! Slenger meg med på najell anbefaling, nesten hele junigruppa farter rundt med hver sin i disse dager :hilarious: Digger det!
 
Alt var bra!! 728g og målt da til 24+4, akkurat on point hehe. Lå på tvers inni magen med hodet imot høyre side og føttene i ansiktet, nektet å snu seg så de fikk tatt en ordentlig titt :hilarious: fine hjerteslag ❤️
1000052952.jpg


Sendt for å ta blodprøver og glukosebelastningstest neste torsdag, og kikhostevaksina 12. August.
 
Jeg leste at du ønsket deg den babyboksen fra Reima, søkte den opp og endte opp med å bestille den til lillegutt her også :love017
 
Jeg leste at du ønsket deg den babyboksen fra Reima, søkte den opp og endte opp med å bestille den til lillegutt her også :love017
Haha så morsomt!! Jeg er skikkelig fornøyd med den :love017 (storesøster har allerede "stjålet" et av teppene som kom med den, hun ble så glad hihi)
 
Haha så morsomt!! Jeg er skikkelig fornøyd med den :love017 (storesøster har allerede "stjålet" et av teppene som kom med den, hun ble så glad hihi)
Det skjønner jeg godt! Så utrolig mye fint som var i den boksen!
 
Haha så kult at så mange av dere har det!! Og så koselig at dere er en gjeng som har fått baby så tett ❤️ det høres jo helt gull ut! Spesielt når jeg har ei lita ei fra før, så er det kjekt å kunne bære "senga" med meg rundt hihi ☺️
Jaa, ikke sant! Veldig kjekt! ❤️
 
Hvordan går det ellers med dere? Har jo hatt lille her en stund nå ❤️ :love017
Det går så fint! ❤ lillebror er mye mindre plaget enn broren var, så denne barseltiden har vært så rolig og fin! Vi koser oss å nyter han :love7tenk han er 7 uker allerede! Du har så mye å glede deg til nå! ❤️
 
Back
Topp