Får vi det til? (Ja! Etter SA/MA/SA/SA er endelig nr.2 født) ❤️☺️

Gratulerer så mye :love017 :Heartred For en rå opplevelse, og så deilig å endelig være i mål. Så gøy at det endte med en liten september gutt på deg også :happy093
 
Nå er han her!!! ❤️ kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen :hilarious: ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer :laughing002 Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi ☺️ fikk også maleriprint av morkaka :love017:Heartblue

Vis vedlegget 444932
Åååh gratulerer❤️❤️❤️❤️❤️
:smiley-bounce016
Nå ble jeg så glad at jeg gråter her jeg sitter, så herlig nyhet!:love7
Tenk at han kom så fort og at det startet av seg selv, kjempeherlig:love017:joyful::D Nyyydelig bilde av morkaka, skikkelig livets tre❤️ Var det din idé å lage sånn?
Stålkontroll på deg som klarte å sitte i ro med presserier altså:gen053
4 timer aktiv fødsel, nå må du gi deg, det var omtrent så lang min aktive fase var også:D Skikkelig artig!
Kos dere masse med nyfødtbobla, første søskenmøte og det nye livet som familie på fire❤️❤️❤️❤️❤️
 
Last edited:
Nå er han her!!! ❤️ kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen :hilarious: ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer :laughing002 Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi ☺️ fikk også maleriprint av morkaka :love017:Heartblue

Vis vedlegget 444932
Å, Alma<3! Gratulerer så mye! :dummy: Tenk at han allerede er her! Så godt å høre at alt gikk bra. Kos deg masse med lillegutt :Heartblue
 
Gratulerer! Herregud, det har gått fort. Synes det var i går du ble gravid med ham. Og så gøyal idé med morkaketrykk! Kos dere med den nye storfamilien. <3
 
Gratulerer så mye med sønnen din ❤️❤️ Og et nydelig print ❤️
Herregud!! Gratulerer og bra jobba!! :Heartred
Gratulerer så mye!!! Endelig var han her, lillebror ❤️❤️ du er rå! Nyt lille :love017
Herlig ❤️ gratulerer så mye! Tenk at han er her! Har fulgt deg siden positiv test.. ååååh ❤️❤️ nyt :love7:sad010:love017
Gratulerer så mye! :Heartred :love017 :Heartred
Gratulerer så mye med lillebror :talk017 :binkybaby :gen014 :smiley-bounce012 :dance011 :love7 :love017 :dummy::cool05:dance011:gen014:HeartblueKose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️ Kuuult tre- livets tre, bokstavelig talt:Heartred
Ååååh, gratulerer så mye med lillebror! :Heartblue Så godt å høre at det gikk så fint :Heartred Nydelig print! Kos dere masse i babybobla :Heartred:Heartred:Heartred
Åååå superwoman! Du er rå! Gratulerer så mye- endelig er han her. Så bra ammingen går bra! Kos dere masse :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred:love7
Gratulerer så mye, Alma! :Heartred :Heartred Nyt tiden med den lille:Heartred:Heartred
Du er rå!! Gratulerer så mye :happy093:Heartred:Heartred Endelig er han her :wav
Kos dere i babybobla.
Tusen hjertelig takk alle sammen, så utrolig rørende med så mange fine meldinger som har ventet på meg her inne :love7 :Heartblue :eek::love2:love7:love017:hug013dere er hærlige!!! ❤️❤️❤️

Her nytes babybobla ❤️ vi har endelig fått reise hjem fra sykehuset og føles SÅ godt å være i sitt eget.

Nettene har vært kompliserte, lille sliter mye med reflux og det er så og si umulig å legge han ned i krybba si for da ligger han bare der og gulper og høres ut som han kveles i det. Så det blir til at han enten ligger på meg eller på mannen. I natt ville han ligge på puppen fra rundt ca kl 2000 til 0230 :smiley-ashamed004:wacky: melkeproduksjonen har ihvertfall kommet godt igang på det viset, føler puppene har blitt enorme og de er sprengfulle av melk. Takknemlig for at ammingen har gått tusen ganger bedre nå med nummer 2 enn med nummer 1 hvor vi slet i ukesvis for å få opp produksjonen.

Ellers har lille litt lett gulsott, så skal tilbake på mandag på sykehuset for en sjekk.

Storesøster synes fortsatt dette er litt rart, og har ikke så lyst til å være i nærheten av baby. Vi presser ikke på det. Hun hadde en tydelig reaksjon ved første møte hvor hun avviste meg også, ville ikke ha klem, kos eller bli holdt av meg - noe som er veldig uvanlig for henne, hun har vært klistremerke på meg siden hun ble født. Jeg lot henne ta tiden sin, unngikk å holde baby og ga henne all min oppmerksomhet. Vi snakket litt om følelsene hennes og litt etter litt så ble det bedre. Brått var hun oppi sykesenga med meg og koste og lekte og ville ikke gå igjen. ❤️ Hun fikk en liten bamse i gave "fra" lillebror, den har hun gått og holdt på og kost med i flere dager nå. Og når hun litt senere så meg amme lillebror så lekte hun at hun ammet bamsen :shy::love017
 
Gratulerer så mye kjære fine du! Endelig :wav :Heartred Håper dere får en nydelig barseltid:Heartblue
Gratulerer så mye :love017 :Heartred For en rå opplevelse, og så deilig å endelig være i mål. Så gøy at det endte med en liten september gutt på deg også :happy093
Hihi ja hvem hadde trodd det? ❤️ Da endte vi til slutt i samme termingruppe egentlig da hihi
Åååh gratulerer❤️❤️❤️❤️❤️
:smiley-bounce016
Nå ble jeg så glad at jeg gråter her jeg sitter, så herlig nyhet!:love7
Tenk at han kom så fort og at det startet av seg selv, kjempeherlig:love017:joyful::D Nyyydelig bilde av morkaka, skikkelig livets tre❤️ Var det din idé å lage sånn?
Stålkontroll på deg som klarte å sitte i ro med presserier altså:gen053
4 timer aktiv fødsel, nå må du gi deg, det var omtrent så lang min aktive fase var også:D Skikkelig artig!
Kos dere masse med nyfødtbobla, første søskenmøte og det nye livet som familie på fire❤️❤️❤️❤️❤️
Så god du er ❤️ ja kroppen var tydeligvis klar, det var veldig overraskende, vet ikke hvorfor men var lissom så innstilt på at det kom til å bli overtid på meg. Skikkelig gøy at vi endte opp med to små så nært i tid, og fascinerende at fødslene ikke var så ulike heller :joyful::love017 var ei av jordmødrene som lagde bilde av morkaka, er visst noe de pleier å gjøre der, kjempegøy!
Gratulerer så mye med lillebror :Heartblue
Gratulerer så mye gode Alma :Heartred Håper dere får en fin barseltid sammen!:Heartred
Å, Alma<3! Gratulerer så mye! :dummy: Tenk at han allerede er her! Så godt å høre at alt gikk bra. Kos deg masse med lillegutt :Heartblue
Gratulerer så mye med lillemann ❤️
Gratulerer så mye :love017
Så godt å høre alt gikk fint! :Heartred
Gratulerer! Herregud, det har gått fort. Synes det var i går du ble gravid med ham. Og så gøyal idé med morkaketrykk! Kos dere med den nye storfamilien. <3
Tuuuusen tusen takk alle fine dere, utrolig rørende❤️❤️ vi har jo fulgt hverandre i tykt og tynt her inne en god stund, takk for alt hele veien, for heiarop og trøst ❤️ tenk at han allerede er her ja... Synes det har gått sååå fort og samtidig så sakte :laughing002 :love7 :Heartblue:Heartblue
 
Gratulerer så masse kjære Alma❤️ Er så glad på dine vegne! Endelig ble det din tur❤️
 
Gratulerer så mye!! Det har gått veldig fort - synes det akkurat var januar… Ønsker det beste for deg og din familie i dagene og ukene, månedene og årene som kommer! Har vært veldig koselig og hyggelig og følge deg.
 
Åååhhh her har det jo skjedd masse!! Gratulerer så mye med lillebror! :Heartpink :Heartblue Tenk at han er her, og at han kom i September a gitt!

Stor klem til deg ❤️ Nyyyt!!!
 
Gratulerer så mye!! Det har gått veldig fort - synes det akkurat var januar… Ønsker det beste for deg og din familie i dagene og ukene, månedene og årene som kommer! Har vært veldig koselig og hyggelig og følge deg.
Hihi sitter med akkurat samme følelsen, etter å ha slitt såååå lenge så har svangerskapet bare flydd avgårde - kanskje også fordi jeg har vært så redd for å stole på at det skulle gå denne gangen? Men nå er han endelig er, og alt har gått fint, vi er så overlykkelige ❤️:love7 tusen tusen takk kjære deg ❤️ har vært veldig koselig at du har fulgt med ❤️ hvordan går det med deg? Jeg har falt litt ut av forumet de siste ukene..
 
Back
Topp