Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh gratulererNå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932
Å, Alma<3! Gratulerer så mye! Tenk at han allerede er her! Så godt å høre at alt gikk bra. Kos deg masse med lilleguttNå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932
Gratulerer så mye med sønnen din Og et nydelig print
Herregud!! Gratulerer og bra jobba!!
Gratulerer så mye!!! Endelig var han her, lillebror du er rå! Nyt lille
Herlig gratulerer så mye! Tenk at han er her! Har fulgt deg siden positiv test.. ååååh nyt
Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye med lillebror Kose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla Kuuult tre- livets tre, bokstavelig talt
Ååååh, gratulerer så mye med lillebror! Så godt å høre at det gikk så fint Nydelig print! Kos dere masse i babybobla
Åååå superwoman! Du er rå! Gratulerer så mye- endelig er han her. Så bra ammingen går bra! Kos dere masse
Gratulerer så mye, Alma! Nyt tiden med den lille
Tusen hjertelig takk alle sammen, så utrolig rørende med så mange fine meldinger som har ventet på meg her inne dere er hærlige!!!Du er rå!! Gratulerer så mye Endelig er han her
Kos dere i babybobla.
Gratulerer så mye kjære fine du! Endelig Håper dere får en nydelig barseltid
Hihi ja hvem hadde trodd det? Da endte vi til slutt i samme termingruppe egentlig da hihiGratulerer så mye For en rå opplevelse, og så deilig å endelig være i mål. Så gøy at det endte med en liten september gutt på deg også
Så god du er ja kroppen var tydeligvis klar, det var veldig overraskende, vet ikke hvorfor men var lissom så innstilt på at det kom til å bli overtid på meg. Skikkelig gøy at vi endte opp med to små så nært i tid, og fascinerende at fødslene ikke var så ulike heller var ei av jordmødrene som lagde bilde av morkaka, er visst noe de pleier å gjøre der, kjempegøy!Åååh gratulerer
Nå ble jeg så glad at jeg gråter her jeg sitter, så herlig nyhet!
Tenk at han kom så fort og at det startet av seg selv, kjempeherlig Nyyydelig bilde av morkaka, skikkelig livets tre Var det din idé å lage sånn?
Stålkontroll på deg som klarte å sitte i ro med presserier altså
4 timer aktiv fødsel, nå må du gi deg, det var omtrent så lang min aktive fase var også Skikkelig artig!
Kos dere masse med nyfødtbobla, første søskenmøte og det nye livet som familie på fire
Gratulerer så mye med lillebror
Gratulerer så mye gode Alma Håper dere får en fin barseltid sammen!
Å, Alma<3! Gratulerer så mye! Tenk at han allerede er her! Så godt å høre at alt gikk bra. Kos deg masse med lillegutt
Gratulerer så mye med lillemann
Gratulerer så mye
Så godt å høre alt gikk fint!
Tuuuusen tusen takk alle fine dere, utrolig rørende vi har jo fulgt hverandre i tykt og tynt her inne en god stund, takk for alt hele veien, for heiarop og trøst tenk at han allerede er her ja... Synes det har gått sååå fort og samtidig så sakteGratulerer! Herregud, det har gått fort. Synes det var i går du ble gravid med ham. Og så gøyal idé med morkaketrykk! Kos dere med den nye storfamilien. <3
Tusen hjertelig takk fina endelig ble det min tur ja, kan fortsatt nesten ikke tro det, tenk at nå er han her, regnbuegutten vår hvordan går det med deg?Gratulerer så masse kjære Alma Er så glad på dine vegne! Endelig ble det din tur
Hihi sitter med akkurat samme følelsen, etter å ha slitt såååå lenge så har svangerskapet bare flydd avgårde - kanskje også fordi jeg har vært så redd for å stole på at det skulle gå denne gangen? Men nå er han endelig er, og alt har gått fint, vi er så overlykkelige tusen tusen takk kjære deg har vært veldig koselig at du har fulgt med hvordan går det med deg? Jeg har falt litt ut av forumet de siste ukene..Gratulerer så mye!! Det har gått veldig fort - synes det akkurat var januar… Ønsker det beste for deg og din familie i dagene og ukene, månedene og årene som kommer! Har vært veldig koselig og hyggelig og følge deg.