Får vi det til? (Ja! Etter SA/MA/SA/SA er endelig nr.2 født) ❤️☺️

Går bra her❤ lillebror blir 5 mnd på søndag! Tiden flyr:oops:
Tiden flyr virkelig ja!! Beklager sent svar men her kom den en uventet bombe med ting ramlende over oss :smiley-ashamed004:hilarious: lille er vel 6 måneder nå?? ❤️ Godt å høre at det går bra med dere ❤️❤️❤️

Ja sant! Storebror var nesten 5 uker på samme tid, skikkelig snålt å tenke på:D

Nei den prøveprosessen frister ikke igjen, tror nesten ikke jeg hadde maktet det enda en gang❤️
Husker jeg skrev i dagboka mi at jeg følte vi skulle ha to og den følelsen står ved i dag. Føles veldig rett nå med våre to herlige gutter så det var ikke det at vi "måtte" ha en av hver. Med det sagt så hadde jeg aldri takket nei om jeg skulle bli uplanlagt gravid igjen:love017 Men er litt sykdom her og + at vi har ikke flere soverom:laughing002

Hehe, nei det er klart at et nest ikke hjelper når man har et lite klistremerke:laughing002:love017❤️ Relaterer fra forrige og de lærer å sove for seg selv etterhvert:joyful:❤️ Dere hadde kjøpt en moonboon? Håper dere får brukt den snart, den virker skikkelig digg:joyful: Kjenner jeg kunne hatt lyst på en nå jeg og, men nå har vi vugge, nest og vogn som brukes til soving foreløpig så tror ikke jeg kan rettferdiggjøre ennå en soveplass:shy::bag:
Hei, beklager sykt sent svar, mye som har skjedd her gitt. Hvordan går det med dere?? ❤️❤️

Skikkelig snålt ja!!

Nei samme her, er så utrolig utmattende å sjelerivende å miste så mange små :sorry::Heartred men så bra du føler deg ferdig og at familien føles komplett. Tenker det samme at blir jeg uplanlagt gravid så fjerner jeg det ikke (selvom vi da må bytte både bil og hus :hilarious:), men vi kommer ikke til å prøve aktivt mer, og jeg vurderer å begynne på pilla igjen etterhvert. Selvom jeg akkurat nå blir sjalu hver gang jeg ser en gravid dame, savner å gå gravid (men ikke plagene).

Haha nei tror ikke nestet hadde hjulpet oss så mye, har et vanlig nest fra Voksi (den pølsetypen) og han våkner etter 2 sekunder HVER gang jeg prøver å legge han der. Krybba på soverommet er også fortsatt ubrukt :hilarious: han vil bare sove inntil meg, helst med puppen i munnen eller i ansiktet. Men moonboonen er gull! Ihvertfall på dagtid, der godtar han å bli lagt, og kan gjerne sove der en time eller to. Veldig kjekt så jeg kan få spist litt eller lekt litt med storesøster f.eks. Haha da har dere en del ja, men moonboonen er jo veldig annerledes enn de tingene da, spesielt hvis du kjøper en med motor som gynger baby, jeg synes absolutt den er rettferdiggjort å kjøpe haha :p;)

Hjelpes, det skjønner jeg har vært slitsomt! Håper det verste er over og at det roer seg fremover :love2 Ikke lett med de store som er så full i følelser, vi har hatt en del av de samme situasjonen som du beskriver med mye raseri-anfall, gråt osv.. Tror det er en slags reaksjon på at han ikke har mamma og pappa for seg selv lenger. Jeg "trøster " meg med at det kommer til å bli bedre.

Herlighet, for en start dere har hatt! Håper alt blir lettere nå fremover. :Heartred (Og de foreldrene dine bør du ta en prat med når du får overskudd.)

Kjære deg, du er et sant forbilde! :Heartred
For en start dere har hatt, men du holder ut! Du står på for familien din! Du bikker ikke under. Så heldige de er som har deg! :Heartred Og jeg har så utrolig medfølelse for deg, tenk all jobben du må gjøre alene, spesielt med utakknemlige og lite hjelpsomme gjester oppå dere. Sender den en GOD klem!!

Back
Topp