Tiden flyr virkelig ja!! Beklager sent svar men her kom den en uventet bombe med ting ramlende over oss lille er vel 6 måneder nå?? Godt å høre at det går bra med dereGår bra her❤ lillebror blir 5 mnd på søndag! Tiden flyr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden flyr virkelig ja!! Beklager sent svar men her kom den en uventet bombe med ting ramlende over oss lille er vel 6 måneder nå?? Godt å høre at det går bra med dereGår bra her❤ lillebror blir 5 mnd på søndag! Tiden flyr
Hei, beklager sykt sent svar, mye som har skjedd her gitt. Hvordan går det med dere??Ja sant! Storebror var nesten 5 uker på samme tid, skikkelig snålt å tenke på
Nei den prøveprosessen frister ikke igjen, tror nesten ikke jeg hadde maktet det enda en gang
Husker jeg skrev i dagboka mi at jeg følte vi skulle ha to og den følelsen står ved i dag. Føles veldig rett nå med våre to herlige gutter så det var ikke det at vi "måtte" ha en av hver. Med det sagt så hadde jeg aldri takket nei om jeg skulle bli uplanlagt gravid igjen Men er litt sykdom her og + at vi har ikke flere soverom
Hehe, nei det er klart at et nest ikke hjelper når man har et lite klistremerke Relaterer fra forrige og de lærer å sove for seg selv etterhvert Dere hadde kjøpt en moonboon? Håper dere får brukt den snart, den virker skikkelig digg Kjenner jeg kunne hatt lyst på en nå jeg og, men nå har vi vugge, nest og vogn som brukes til soving foreløpig så tror ikke jeg kan rettferdiggjøre ennå en soveplass
Ja, i neste uke!!Tiden flyr virkelig ja!! Beklager sent svar men her kom den en uventet bombe med ting ramlende over oss lille er vel 6 måneder nå?? Godt å høre at det går bra med dere