Weeeee, nå er han snart her Sitter her med tårer i øynene og klump i halsen! Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
venter i stooOor spenning
Gratulerer så mye med sønnen din Og et nydelig printNå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932
Herregud!! Gratulerer og bra jobba!!Nå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932
Gratulerer så mye!Nå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932
Åååå superwoman! Du er rå! Gratulerer så mye- endelig er han her. Så bra ammingen går bra! Kos dere masseNå er han her!!! kom 16:52 etter ca 4 t aktiv fødsel med veldig kraftige rier ca hvert minutt fra kl 13ish. Fikk epidural ca kl.16-1630 for da begynte de å bli ekstremt vonde, og de sa at det antakeligvis var maaange timer igjen. Rett etter vi satt epidural fikk jeg pressrier (eller egentlig underveis under settingen av epiduralen ) og de sjekket meg rett før da var livmorhalsen utslettet men fortsatt bare 3 cm, gikk til 10 cm på en halvtime/time 3110 g, 49 cm og bare en liten rift. Ammet godt fra første stund og i ca 2 timer Fikk klippe navlestrengen selv denne gangen hihi fikk også maleriprint av morkaka
Vis vedlegget 444932