Får vi det til? (Ja! Etter SA/MA/SA/SA er endelig nr.2 født) ❤️☺️

Woooow jeg kommer ikke over hvor fort tiden går! Føler jeg nettop las at du fikk positiv test :happy: :hilarious:
Og babymagen din er helt nydelig! Håper min også blir så fin:Heartred godt å høre at alt går som det skal med lillebror. Plutselig er han her:Heartblue
For en berikelse:Heartblue
Føler nesten jeg akkurat fikk positiv test også :laughing002 :hilarious: svangerskapet har gått SÅ fort etter vi bikket 12 uker. Tuuuusen takk ❤️ så koselig sagt! Din blir helt sikkert nydelig den også!! :love017 ja plutselig er han her! Selvom jeg er spent så gleder jeg meg noe helt ekstremt :Heartblue:love017
 
Vi kjøpte det fra Najell og jeg gleder meg til å bruke den. Det som tippet meg over var muligheten til å bære baby rundt spesielt om jeg er alene med begge barna. Men skjønner godt dere må prioritere❤️
Skikkelig kjekt at du har kommet så langt, øyeblikk fullbåren også :love017
Ja det er jo egentlig genialt når man er alene med begge, å kunne lett ta med seg lille hvis han sover osv... Du får rapportere om hvordan det funker for dere også kanskje jeg kan kjøpe et litt lenger frem hihi ❤️ ja tenk! Bare litt over 1 uke igjen til fullbåren :eek::Heartblue:love017
 
Føler nesten jeg akkurat fikk positiv test også :laughing002 :hilarious: svangerskapet har gått SÅ fort etter vi bikket 12 uker. Tuuuusen takk ❤️ så koselig sagt! Din blir helt sikkert nydelig den også!! :love017 ja plutselig er han her! Selvom jeg er spent så gleder jeg meg noe helt ekstremt :Heartblue:love017
Det er så villt! :Heartblue Det er så gøy å følge med på deg/dere:shy::Heartblue
 
Er helt sykt faktisk at jeg snart er fullbåren :eek::laughing002:Heartblue

Ja det var jo planen, å få hvilt godt de siste månedene :playful: men men, det er nå bare sånn det ble da. Da faller jo veldig mye på mannen for jeg kan ikke løfte en ting nå, og knapt pakke en bag :laughing002 men føles godt å ha alt klart i leiligheten her og være innforstått med at han nok får sine første uker her ❤️ snaart ferdig med fødebagen også, legger en og en ting oppi ettersom jeg finner ork :laughing002:love017

Ja utrolig frustrerende!! Og vi har ikke akkurat tid eller energi til å styre med det oppå alt det andre. Nå ser det heldigvis ut som det endelig er i "orden". Posten her har jo returnert pakka, så da har moonboon beklaget så mye og sendt meg en ny ASAP, selvom de ikke har mottatt den andre enda. Så det var fint. Desverre kunne de ikke sende ekspress, men da er den ihvertfall på vei, også håper vi leveringen går fint denne gangen
:smiley-angelic001

Hihi han har det :joyful::Heartblue:love017 åh, kjenner jeg er klar men allikevel ikke klar ❤️
Så bra du har funnet roen med at dere kommer til å bo der en stund etter han er født. Kjekt å ha alt klart, blir mer virkelig :love017 hahaha, ser det for meg - når du tilfeldig går forbi noe "den skal jeg ha med i fødebagen!" Tar den med og slipper den ned i bagen i forbifarten:hilarious:

Nei det var liksom det! Dere har nok å styre med nå, trenger ikke slik tull i tillegg. Såå godt det ordnet seg og så fint av moonboon å sende en ny før de hadde mottatt den ❤️❤️ håper alt går fint denne gang og at du får den snart :)

Hehe jeg tror ikke det er mulig å bli heeelt klar for fødsel. Selv om vi har født før så vet vi ikke hva vi går til :hilarious::hilarious:
 
Så bra du har funnet roen med at dere kommer til å bo der en stund etter han er født. Kjekt å ha alt klart, blir mer virkelig :love017 hahaha, ser det for meg - når du tilfeldig går forbi noe "den skal jeg ha med i fødebagen!" Tar den med og slipper den ned i bagen i forbifarten:hilarious:

Nei det var liksom det! Dere har nok å styre med nå, trenger ikke slik tull i tillegg. Såå godt det ordnet seg og så fint av moonboon å sende en ny før de hadde mottatt den ❤️❤️ håper alt går fint denne gang og at du får den snart :)

Hehe jeg tror ikke det er mulig å bli heeelt klar for fødsel. Selv om vi har født før så vet vi ikke hva vi går til :hilarious::hilarious:
Ja, det fine med at vi blir her nå er jo at det er en godt kjent plass for oss alle ❤️ storesøster har endelig begynt å sove på eget rom også, og det går hittil *bank i bordet* strålende. Hahaha ja akkurat sånn er det, føler det er fare for at den bagen blir veldig full :hilarious:

Det er helt sant ❤️ den uvissheten er litt skremmende, selvom vi nå heldigvis vet mer enn når det var første gang. Samtidig så kjenner jeg meg litt som en førstegangs, siden jeg nå skal føde i et helt annerledes og nytt helsesystem, på et annet sykehus, et annet språk, hvor alt gjøres på andre måter og eneste smertelindring tilgjengelig er epidural. Skulle ønske jeg hadde flere valg sånn som jeg hadde i Norge. Hadde føltes mye tryggere å føde på samme sykehus en gang til. Men men, det går nok på et vis hehe ❤️
 
Det er sant! Så bra det går fint med henne på eget rom, det er så deilig når ting går smooth :laughing002
Haha, alltid en fare for stor fødebag:hilarious: man vet jo aldri, kanskje vi får bruk for det :confused005 med nr 1 ble jeg liggende 1 uke på sykehuset, tror det kun var bind som ikke ble brukt fra bagen :laughing002

Stemmer, det høres litt skummelt ut. Føler deg litt tryggere om alle forstår hverandre og "kjente" omgivelser. Men jeg håper og tror du får en veldig fin fødsel❤️❤️
 
Det har vi!! Så nå får vi alt på en gang midt oppi/før fødsel :laughing002 tusen takk ❤️ :happy: hvordan går det med deg???
Det går bra med babyen, men jeg har det ikke spesielt bra. Hater å være gravid (men liker det som kommer etterpå). Har bekkenløsning og halsbrann og minimalt med støtte i heimen. Så jeg gleder meg bare til han er ute.
 
Det går bra med babyen, men jeg har det ikke spesielt bra. Hater å være gravid (men liker det som kommer etterpå). Har bekkenløsning og halsbrann og minimalt med støtte i heimen. Så jeg gleder meg bare til han er ute.
Huff... Ja det er ikke en dans på roser å gå gravid, det er sikkert, og ihvertfall ikke når man har minimalt med støtte ❤️ er det noe du tror kan endres ved å ta det opp? Skjønner du gleder deg, blir veldig stas når han kommer ut!! Hvilken termin har du nå? :love017 (har du prøvd novaluzid forresten? Her har jeg såpass med halsbrann 24/7 at det kommer magesyre opp i nesa og jeg er på nippet til å spy nesten hele tiden føler jeg, med mindre jeg tar novaluzid. Gaviscon gjør ingenting for meg).
 
Dagens magebilde ☺️❤️
1000059043.jpg


og dagens"fangst" :laughing002:Heartblue

1000059064.jpg
1000059066.jpg
 
Veldig merkelig!! Er det firmaet som tar siste bit av forsendelsen her i Spania som er et drittfirma, har skikkelig dårlig erfaring med de fra før (at de f.eks. hopper over levering på døra og sier de har vært her men at ingen var hjemme, når jeg har vært hjemme hele dagen og vet de ikke har vært her). De har faktisk sendt den i retur nå!! Moonboon har nå beklaget så meget og sendt meg en ny, de har desverre ikke ekspress så tar vel et par uker, men denne kommer da på døra. Så får vi håpe det firmaet gjør jobben sin og leverer den denne gangen :laughing002

Takk!! Ja heldigvis så får vi løst veldig mye nå før han kommer, så forhåpentligvis er det meste gjort og at vi kan nyte lillebror i nytt hjem fra ganske tidlig. Bare litt bekymret for storesøsters reaksjon, på nytt hjem og ny bror nesten samtidig. Blir mye for henne stakkars, men det går nok på et vis ❤️
For et surrefirma! Så godt moonboon tar ansvar! Har dere kjøpt full pakke med motor, stativ og alt?

Huff, ja, det er stor omveltning ❤️ Men det er det uansett, og det ordner seg nok ja ❤️ Kanskje hun er blant dem som syns det er kjempestor med en liten baby i hus og, man vet jo aldri. Viser hun mye interesse slik det er nå?

Så utrolig fint at du har en fødselslege som du vet blir med på fødsel! Det må føles så trygt og godt ❤️
 
Ååh så nydelig du er! :shy: :Heartpink Følger med i det stille! Tenk, nååå er du snart i mål!!!
Utrolig kjipt at leiligheten ikke er klar, kjenner på meg selv at det + alle hormonene.. jeg hadde nok ikke vært god å leve med:smiley-ashamed004
Tuuuusen takk fine du ❤️ så koselig at du følger med! Følger med på deg også, tenk at din lille er blitt et halvt år allerede :eek::love7 ja det er utrolig kjipt, har vært ganske stressa over det og irritert... Vi ble jo lovet overlevering i mai/juni, og da hadde vi jo god tid på oss til å være innstallert før fødsel. Var andre prosjekter jeg kanskje likte mer, men vi gikk for denne leiligheten da pga "tidsfristen" og for å unngå å sitte i den situasjonen vi sitter i nå da. Men men, nå har jeg lissom bare akseptert situasjonen mer og er veldig klar over at jeg har flyttet til et land hvor ikke alt går like organisert og raskt som vi er vant til hjemme i Norge :hilarious: nå er det snaart i orden det meste, forhåpentligvis. Men ja, montering av kjøkken blir mellom 11. og 13. Oktober trodde de, så MIDT oppi termin... Mannen blir jo og helt overarbeidet... med jobben sin, mer ansvar for storesøster fordi jeg er dårlig OG ansvar for alt med leiligheten nesten nå. Jeg er definitivt mer irritabel pga hormonene men prøver så godt jeg kan å ikke ta det ut på han ihvertfall, for han er virkelig verdens beste ❤️
 
For et surrefirma! Så godt moonboon tar ansvar! Har dere kjøpt full pakke med motor, stativ og alt?

Huff, ja, det er stor omveltning ❤️ Men det er det uansett, og det ordner seg nok ja ❤️ Kanskje hun er blant dem som syns det er kjempestor med en liten baby i hus og, man vet jo aldri. Viser hun mye interesse slik det er nå?

Så utrolig fint at du har en fødselslege som du vet blir med på fødsel! Det må føles så trygt og godt ❤️
Skikkelig surrefirma ja! Ja vi har kjøpt full pakke, stativ, motor, krybbe og et sånt lite telt til å ha over hihi. Håper virkelig han liker den! ❤️ Hadde vært så kjekt, for da kan han sove der imens jeg/vi gir storesøster litt oppmerksomhet også. Og etter å hatt stille refluks med henne så er jeg såååå lei av å vugge i timesvis i armene, så hvis han skulle være så uheldig å slite med det samme så håper jeg moonboonen kan være til hjelp med det også. Helst håper jeg lillebror har et sovehjerte uten like hahaha :laughing002:Heartblue

Ja det er jo det uansett, og det fine nå er jo at vi ofte er i leiligheten med henne for å fikse ting osv. Har tatt med en del av lekene hennes og gjør det til en positiv greie å være der. Så forhåpentligvis blir det ikke DET sjokket å flytte ☺️❤️ hun viser mye interesse for babyer generelt så håper at hun blir en av de som virkelig trives med å ha et lite søsken. Driver allerede å gir kos til magen og "melk". Og er veldig til å skifte bleie på bamsene sine og bysse og ta vare på de. Så tror nok det skal gå fint. Vi har jo også 2 katter og hun er vant til å ta hensyn til og være forsiktig med dem, og også at de og "får lov" til å dele på vår oppmerksomhet. Håper det blir veldig bra ☺️ gleder meg utrolig mye tross alle de vanlige bekymringene hihi :Heartblue:love017

Ja det føles utrolig godt!! Hun har jo fulgt meg nå gjennom alle tapene og alt, så føler jeg kjenner henne. Og det å vite hvem jeg har der under fødsel synes jeg er veldig fint. Husker det stresset meg å ikke vite det i Norge. Og også det at jeg vet at her får jeg garantert enerom, og at mannen får være tilstede. Sist fødte jeg jo under pandemien, og jordmoren som så oss på føden (for lite liv) et par dager før planlagt igangsetting ringte og sa at hun hadde testet positivt for covid, så vi var så redde for at vi skulle ha blitt smittet og at jeg da måtte føde alene og være på isolasjon etterpå. Heldigvis var vi ikke smittet så han fikk være med, men var stresset for å havne på delt rom da jeg var veldig dårlig etter fødsel og trengte ro og å ha han tilstede hele tiden og ikke bare i besøkstiden. Dette ble langt :laughing002 men ja, tror det blir bra! ❤️
 
Huff... Ja det er ikke en dans på roser å gå gravid, det er sikkert, og ihvertfall ikke når man har minimalt med støtte ❤️ er det noe du tror kan endres ved å ta det opp? Skjønner du gleder deg, blir veldig stas når han kommer ut!! Hvilken termin har du nå? :love017 (har du prøvd novaluzid forresten? Her har jeg såpass med halsbrann 24/7 at det kommer magesyre opp i nesa og jeg er på nippet til å spy nesten hele tiden føler jeg, med mindre jeg tar novaluzid. Gaviscon gjør ingenting for meg).
Nei, har tatt det opp tusen ganger, men ingenting går inn, i hvert fall ikke over tid. Men jordmor har gitt meg en ekstra time, og da skal han være med. Øvrigheta kan han ikke motsi.

Har termin 4.12., så 28+6 i dag! Og du har jo i neste måned. <3

Novaluzid og gaviscon ble lagt til side for lenge siden. Har gått på reseptbelagt protonpumpehemmer siden uke 20. Først omeprazol og nå esomeprazol. Feeest!

Og dere har det fint oppi alt? :)
 
Back
Topp