Får vi det til? (Ja! Etter SA/MA/SA/SA er endelig nr.2 født) ❤️☺️

Nei, har tatt det opp tusen ganger, men ingenting går inn, i hvert fall ikke over tid. Men jordmor har gitt meg en ekstra time, og da skal han være med. Øvrigheta kan han ikke motsi.

Har termin 4.12., så 28+6 i dag! Og du har jo i neste måned. <3

Novaluzid og gaviscon ble lagt til side for lenge siden. Har gått på reseptbelagt protonpumpehemmer siden uke 20. Først omeprazol og nå esomeprazol. Feeest!

Og dere har det fint oppi alt? :)
Så utrolig frustrerende!! Kjenner jeg blir trekt på dine vegne... ❤️ håper det går inn når han får beskjed av jordmor. Du har jo ikke vært alene om beslutningen om å bli gravid lissom...

Så langt allerede :eek: :love017 tiden flyr virkelig!! Ja jeg har i neste måned, føles surrealistisk haha ❤️

Huff, synes du de hjelper bedre? Synes godt de kunne gitt meg noe sterkere også, er så slitsomt å gå med det her 24/7 :hungover:

Jada vi har det etter forholdene fint! Mye spennende som skjer og glede seg til, selvom formen er fæl og jeg er helt utmattet av alt som står på samtidig :hilarious:❤️ kjenner jeg begynner å bli lei av å gå gravid for har så mange plager, og kan ikke gå en vanlig tur eller henge opp klær eller noe uten at bekkenet krangler, kynnere og jeg blir helt utmattet. Er så begrensende alt lissom, bevegelse, mat, osv. Og sååå dårlig søvn. Og alle sprøytene (6 stikk om dagen nå...). Så gleder meg til å bli ferdig med alt det og få kroppen min tilbake. Samtidig så nyter jeg sparkene i magen og elsker følelsen av å gro et lite gull i magen, ENDELIG, etter alle problemene. :love017
 
Så utrolig frustrerende!! Kjenner jeg blir trekt på dine vegne... ❤️ håper det går inn når han får beskjed av jordmor. Du har jo ikke vært alene om beslutningen om å bli gravid lissom...

Så langt allerede :eek: :love017 tiden flyr virkelig!! Ja jeg har i neste måned, føles surrealistisk haha ❤️

Huff, synes du de hjelper bedre? Synes godt de kunne gitt meg noe sterkere også, er så slitsomt å gå med det her 24/7 :hungover:

Jada vi har det etter forholdene fint! Mye spennende som skjer og glede seg til, selvom formen er fæl og jeg er helt utmattet av alt som står på samtidig :hilarious:❤️ kjenner jeg begynner å bli lei av å gå gravid for har så mange plager, og kan ikke gå en vanlig tur eller henge opp klær eller noe uten at bekkenet krangler, kynnere og jeg blir helt utmattet. Er så begrensende alt lissom, bevegelse, mat, osv. Og sååå dårlig søvn. Og alle sprøytene (6 stikk om dagen nå...). Så gleder meg til å bli ferdig med alt det og få kroppen min tilbake. Samtidig så nyter jeg sparkene i magen og elsker følelsen av å gro et lite gull i magen, ENDELIG, etter alle problemene. :love017
Han er sur og frekk hele tiden, så det er nå noe han ikke takler, men jeg jenker meg ikke og finner meg IKKE i det. Er bare idiotisk og slitsomt. Kanskje jeg bare skal føde og stikke av en stund, så får han se hvordan det er. :hilarious:

Ja, det hjelper mer. Det reduserer jo produksjonen av magesyre. Aberet er at man kan lure seg selv til å bli avhengig, for når man slutter vil kroppen overprodusere syre i noen uker. Men når man vet det, så er det bare å stå i det. Var ikke noe problem å slutte etter fødsel. Det er selvsagt alltid lange lister med bivirkninger og "økt risiko for blabla" (ikke for baby, men mor) ved langvarig bruk, men den risikoen tar jeg. Den tid, den sorg i så fall, og det er jo bare bruk i en kort periode. Har du spurt om å få noe sterkere? Vil de ikke gi?

Skjønner du er lei, men det der skal du jaggu brøyte deg gjennom etter alle nedturene i forkant. :heartred Det er slitsomt å være gravid, men det er mye verre å være lei seg og ikke-gravid!

Ikke fått med meg sprøytene. Hva er de for/mot? Er det svangerskapsdiabetes?
 
Han er sur og frekk hele tiden, så det er nå noe han ikke takler, men jeg jenker meg ikke og finner meg IKKE i det. Er bare idiotisk og slitsomt. Kanskje jeg bare skal føde og stikke av en stund, så får han se hvordan det er. :hilarious:

Ja, det hjelper mer. Det reduserer jo produksjonen av magesyre. Aberet er at man kan lure seg selv til å bli avhengig, for når man slutter vil kroppen overprodusere syre i noen uker. Men når man vet det, så er det bare å stå i det. Var ikke noe problem å slutte etter fødsel. Det er selvsagt alltid lange lister med bivirkninger og "økt risiko for blabla" (ikke for baby, men mor) ved langvarig bruk, men den risikoen tar jeg. Den tid, den sorg i så fall, og det er jo bare bruk i en kort periode. Har du spurt om å få noe sterkere? Vil de ikke gi?

Skjønner du er lei, men det der skal du jaggu brøyte deg gjennom etter alle nedturene i forkant. :heartred Det er slitsomt å være gravid, men det er mye verre å være lei seg og ikke-gravid!

Ikke fått med meg sprøytene. Hva er de for/mot? Er det svangerskapsdiabetes?
Nei fy!!! :eek: bra du ikke finner deg i det! Det skal du da ikke! Er det mulig?? Når har dere time? ❤️ Haha ja kanskje det :hilarious:

Høres absolutt verdt det ja, bra det hjelper! Selvom man kan få litt overproduksjon etterpå. Ja jeg har spurt om å få noe sterkere, men virker som de vil prøve de mildeste tingene først. Men de hjelper jo ikke. Er så sliten av å ha det fra morgen til kveld, og sliter med å sove om natta og pga det. Og av en eller annen grunn så har jeg en nerve som går fra halsen til nakken så når jeg får syre opp så svir det skikkelig bak i nakken og, som får meg til å spenne meg også får jeg spenningshodepine av det igjen. :wacky: jeg skal til legen min igjen neste uke så får spørre igjen da

Det er mye verre å være lei seg og ikke gravid ja!! Så jeg tåler plagene og står i det, er lissom så takknemlig samtidig så prøver å ikke klage for mye på det. Men innimellom må jeg få det ut :hilarious: er veldig glad for å være høygravid selvom det er tøft og selvom jeg gleder meg til å møte lille så er det en liten sorg over at jeg ikke kommer til å være gravid lenger der også, siden dette blir siste gangen, og på tross av alt så er det jo så magisk og. :joyful::Heartred

Ja de er for å bedre blodsirkulasjonen, setter heparin på morgenen i magen, pga alle abortene. Den sprøyta er veldig stor og vond. Og så er det minst 4 stikk om dagen i fingeren for å måle blodsukkeret, de er jo ikke så ille egentlig, men når man stikker seg så ofte så blir det sårt. My respect til diabetikere altså! Og så er det insulin som settes med sprøyte i låret på kvelden. Den er ganske liten egentlig men svir godt. Blodsukkerbelastningstesten viste at jeg ikke har svangerskapsdiabetes, MEN har allikevel for høye blodsukkerverdier på natt/morgen som ikke lar seg styre av kostholdet (skikkelig snodig, kan legge meg med et perfekt blodsukker også stiger det under faste på natten). Så jeg har det men samtidig ikke? :hilarious::confused013
 
Nei fy!!! :eek: bra du ikke finner deg i det! Det skal du da ikke! Er det mulig?? Når har dere time? ❤️ Haha ja kanskje det :hilarious:

Høres absolutt verdt det ja, bra det hjelper! Selvom man kan få litt overproduksjon etterpå. Ja jeg har spurt om å få noe sterkere, men virker som de vil prøve de mildeste tingene først. Men de hjelper jo ikke. Er så sliten av å ha det fra morgen til kveld, og sliter med å sove om natta og pga det. Og av en eller annen grunn så har jeg en nerve som går fra halsen til nakken så når jeg får syre opp så svir det skikkelig bak i nakken og, som får meg til å spenne meg også får jeg spenningshodepine av det igjen. :wacky: jeg skal til legen min igjen neste uke så får spørre igjen da

Det er mye verre å være lei seg og ikke gravid ja!! Så jeg tåler plagene og står i det, er lissom så takknemlig samtidig så prøver å ikke klage for mye på det. Men innimellom må jeg få det ut :hilarious: er veldig glad for å være høygravid selvom det er tøft og selvom jeg gleder meg til å møte lille så er det en liten sorg over at jeg ikke kommer til å være gravid lenger der også, siden dette blir siste gangen, og på tross av alt så er det jo så magisk og. :joyful::Heartred

Ja de er for å bedre blodsirkulasjonen, setter heparin på morgenen i magen, pga alle abortene. Den sprøyta er veldig stor og vond. Og så er det minst 4 stikk om dagen i fingeren for å måle blodsukkeret, de er jo ikke så ille egentlig, men når man stikker seg så ofte så blir det sårt. My respect til diabetikere altså! Og så er det insulin som settes med sprøyte i låret på kvelden. Den er ganske liten egentlig men svir godt. Blodsukkerbelastningstesten viste at jeg ikke har svangerskapsdiabetes, MEN har allikevel for høye blodsukkerverdier på natt/morgen som ikke lar seg styre av kostholdet (skikkelig snodig, kan legge meg med et perfekt blodsukker også stiger det under faste på natten). Så jeg har det men samtidig ikke? :hilarious::confused013
Det er i neste uke. Kranglet skikkelig i går, og han tror at det er glemt, men for min del lager det arr og skaper bitterhet. Så ja.

For noe drit! De må jo bare gi det til deg. Det er liksom meningen at du skal kunne slappe LITT av de siste ukene før fødsel. Smør på og vær ærlig. Det er bare for en kort periode. Klaging er absolutt lov for oss alle. :hilarious: Må bare minne seg på hvorfor en lider innimellom. :hilarious: Dere har bestemt dere for to, ja? Greit å vite det, da, men skjønner at det er vemodig også.

Haha, herregud, så snål kroppen din er. Liker den å plages, eller? Frekt! :hilarious: Høres ikke gøy ut, selv om det er for en "god sak". Du er jaggu tøff som biter deg gjennom alle de stikkene. <3 Premien er så nære, så nære nå!
 
Det er i neste uke. Kranglet skikkelig i går, og han tror at det er glemt, men for min del lager det arr og skaper bitterhet. Så ja.

For noe drit! De må jo bare gi det til deg. Det er liksom meningen at du skal kunne slappe LITT av de siste ukene før fødsel. Smør på og vær ærlig. Det er bare for en kort periode. Klaging er absolutt lov for oss alle. :hilarious: Må bare minne seg på hvorfor en lider innimellom. :hilarious: Dere har bestemt dere for to, ja? Greit å vite det, da, men skjønner at det er vemodig også.

Haha, herregud, så snål kroppen din er. Liker den å plages, eller? Frekt! :hilarious: Høres ikke gøy ut, selv om det er for en "god sak". Du er jaggu tøff som biter deg gjennom alle de stikkene. <3 Premien er så nære, så nære nå!
Åh.. hadde en x som var sånn, skjønner ikke den logikken? Det blir jo ikke glemt, blir jo arr som du sier hvis man ikke blir sett og respektert og får nøstet opp i det. Huff, skulle ønske du slapp å ha det sånn ❤️ håper neste uke gir gode resultater, måtte det gå fort frem til da!

Haha sant!! I dag har jeg snakket med legen min og klaget litt mer for i natt var det helt jævlig, "spøy" magesyre opp i munnen og ikke bare 1 gang men det holdt på lissom i en time med gulping hver gang jeg svelget nesten. Og var heeelt gjennomvåt av svette. Så sa at NÅ må dere gi meg noe bedre. Fikk noe som heter Fomotidina, så får vi se da :smiley-angelic001

Ja vi har bestemt oss for 2, selvom kjenner jeg meg rett så vil jeg ha én til rett etter fødsel :hilarious: kunne godt tenkt meg flere egentlig, men pga andre hensyn vi må ta i livet vårt så er det nok desverre "ikke mulig" med flere. Lenge trodde vi opprinnelig at vi ikke kunne få noen, så å ha 2 er jo en kjempebonus :love017

Kroppen min er kjempesnål!! Tror den liker å gjøre alt annerledes enn boka og være et medisinsk mysterium :hilarious::hilarious::hilarious: ikke digg nei, men har tålt 8 mnd av det nå så 1 mnd til føles ikke så mye hehe, det skal jeg klare :joyful::Heartred
 
36+2 TREDJE TRIMESTER

1000059213.png


Termin: 16.10.24

Dager til termin: 28

Prosent fullført: 90,7 %

Trimester: 3.trimester

Neste JM/legetime:
  • 22. September - kontroll min gynekolog
  • 01. Oktober - kontroll sykehuset
Kjønn: en liten gutt :love017:Heartblue

Sykemeldt: Ja, 100%

Symptomer/plager/humør:
- Energinivå: lavt/medium
- vondt bekken, mer i front nå i symfysen
- sure oppstøt heeeele tiden
- dårlig søvn
- økt sult!!
- blåmerker og smerter på stikkstedene etter heparinen
- vanskelig å sove
- armer og hender dovner bort på natta
- hoven i beina og kroppen, spesielt på kveldene, da er jeg så hoven at det gjør vondt
- "utdrivningsfølelse" i brystene flere ganger daglig

Cravings: ingen spesielle annet enn god mat ☺️ og ekstremt sulten om dagen!

Vekt: opp ca 1 kg i uka nå, mistet litt kontrollen nå på slutten for orker ikke tenke så mye på det

Utstyr/mangler:
Ønsker meg:
- liten jordbærbamse til fresita
- Medela pumpeskåler til å ha i BHen
- silverette
- Easygrow UV-nett
- Voksi vår/sommerpose (oktober er varmt her)
- Bugaboo butterfly til storesøster
- søskenbrett til foxen
- adaptere bilsete foxen
- tåteflasker med glassflaske istedenfor plast (sett hos både Avent og mam)
- smokker
- babybox Mummi fra reima
- klær
- hentesett
- hengevugge

Ønsker meg men satt på "venteliste":
- Maxi Cosi bedside crib (revurderer den nå, sett mange har skrevet at den ikke er så stabil og at baby ruller inn til ene siden eller andre i løpet av natten)
- Easygrow favn/Najell/Voksi babynest (mannen vil ikke ha/ser ikke nytten... :smiley-ashamed004)

Har:
- Bugaboo fox5
- Emmaljunga nxt90f 2022 modell, skal selges
- Medela freestyle flex dobbel pumpe
- Naturebond vakuumpumpe
- bedside 120x60 krybbe i tre
- reiseseng Bugaboo
- klær fra storesøster
- bilsete BeSafe izi go modulær med base (0-12 mnd), storesøster har et nytt og større ett

Bevegelse: samme som sist uke, mye store ålende bevegelser, mer når jeg er sulten. Kan finne på å ha lange rolige perioder også nå, sånn bare for å stresse mamma litt :p

Kynnere: mye, kan knapt gå noen få meter før det strammes og gjør vondt spesielt nederst i magen på begge sider, og i skrittet. Mye symfysesmerter for tiden. Bekkenbelte hjelper litt på både bekken og kynnere, men synes det klemmer mye og liker ikke å ha det på.

Leie: ligger med hodet ned i bekkenet

Tanker om fødsel: Den nærmer seg nå med stormskritt :eek: håper jeg får en vaginal uinstrumentell rask fødsel uten komplikasjoner og uten epidural. Er nervøs kjenner jeg, var ikke klar i det hele tatt forrige uke, men begynner å roe meg litt igjen nå og føler meg mer klar. Det snodige er at jeg var SÅ klar og uredd for det i starten av svangerskapet :laughing002

Generelt:
Denne uka har vært mye bedre, fortsatt mye dårlig form, dårlig søvn og andre plager som jeg har kommentert i andre innlegg her. Men siden storesøster nå er i barnehagen til kl.14 hver dag så får jeg ihvertfall en god pause på morgenen til bare å være meg og hvile. Og det har gjort godt, ikke hatt så mye kynnere og modningstegn denne uka :love017

Magen begynner å bli stoooor nå, går og vagger som en and og føles som om han har klemt hodet sitt godt ned i bekkenet for jeg kjenner det svir godt i symfysen hver gang jeg går, skal reise meg, flytte på beina osv. Smertene i korsryggen og hoftene er dog nesten helt borte! I følge appen er han på størrelse med et kinesisk gresskar nå, det er noe jeg aldri har sett før så den referansen hjelper meg ikke så veldig :hilarious: men stor! Spent på om han blir større eller like stor som storesøster, hun var 3780 g. Synes det er betryggende å vite at det klarer kroppen min å føde uten problemer.

I dag skal vi avgårde for endelig å bestille kjøkkenet!! Håper det blir levert og montert fort, datoen vi ble forespeilet sist var rundt 11. Oktober, så det kunne jo ikke kræsja mer med fødsel. :p heldigvis har vi fortsatt leie-leiligheten da.

Ellers så fikk vi handlet inn det siste nødvendige i går, føles sååå godt å ha krysset av alt på lista. Handlet xl badekar fra Stokke så de små etterhvert kan bade sammen (har det lille fra før). Og et søskenbrett til foxen. I tillegg har vi handlet barnevogn og baby Born dukke til storesøster som hun skal få når lillebror blir født. Så har hun "sin egen" baby å dulle med også. Håper hun liker det! Hun har vist interesse for dukker og vogner nå en liten stund men har ikke kjøpt det til henne enda da vi ville time det med lillebrors ankomst ☺️❤️ nå mangler det bare litt flere basic tøy til lillebror, vi skulle jo få arve en del men viser seg at det var mer i større størrelser og ikke så mye nyfødt-ting, så har kikket litt på Zara kids som jeg tenker å bestille, men usikker på om jeg skal vente til han blir født for å se an størrelsen. Vi har jo tøy, og dumt å bestille masse i str 50/56 som blir for smått eller som bare passer en veldig kort periode.

1000059326.jpg

Fødebagen er nesten klar, og ganske full :laughing002 driver fortsatt å dropper ting oppi der etterhvert som jeg kommer på mer. Har fortsatt ikke handlet noe snacks å ha med. Men har vasket silverettene og lagt de oppi, og alt det essensielle er på plass. ☺️❤️

Føles så surrealistisk at innen en måned så er han her!! Gleder meg sånn men samtidig så virker det som om hodet ikke klarer å fatte det helt :laughing002:love017:Heartblue

Milepæler:
3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)
- 27+0 komme til tredje trimester :eek:
- 27+4 babyen kan åpne øynene
- 3/4 unnagjort! 30+0
- 34+4 høygravid!

- Fødsel ❤️
 
36+6

Satt og spiste frokost og begynte plutselig å få vondt i magen i tak som kommer og går. Er også litt kvalm. Sliter vanligvis mye med magesmerter så usikker på om det bare er det, men har ikke spist noe jeg ikke tåler i det siste heller, sååå ja, skriver det ned så får vi se hehe ☺️
 
Oioi! Tydelig tegn på at du nærmer deg hvert fall! Spennende ❤️ masse lykke tik i innspurten nå❤️ leser hva du skriver, men rekker ikke alltid kommentere :smiley-ashamed004
 
Oioi! Tydelig tegn på at du nærmer deg hvert fall! Spennende ❤️ masse lykke tik i innspurten nå❤️ leser hva du skriver, men rekker ikke alltid kommentere :smiley-ashamed004
Har roet seg nå på ettermiddagen så var ikke noe begynnende fødsel enda heldigvis hehe, men tydelig at kroppen forbereder seg ja :joyful: :Heartblue skal på kontroll i morgen tidlig så spent på hva gyn sier da ☺️ tuuuusen takk ❤️ hehe det er fullt forståelig, du har jo fullt opp du nå, men koselig at du følger med ❤️:love017
 
Har roet seg nå på ettermiddagen så var ikke noe begynnende fødsel enda heldigvis hehe, men tydelig at kroppen forbereder seg ja :joyful: :Heartblue skal på kontroll i morgen tidlig så spent på hva gyn sier da ☺️ tuuuusen takk ❤️ hehe det er fullt forståelig, du har jo fullt opp du nå, men koselig at du følger med ❤️:love017

Det blir veeeldig spennende med kontroll i morgen da! Gleder meg til update❤️❤️
 
37+0 og fullbåren :excited001 :Heartblue :love017

Klar for kontroll nå, straks på vei til sykehuset. ☺️❤️

Sovet en halv time i natt, det øret som tettet seg i går har nå blitt betent og føles som jeg har en tennisball på siden av hodet. Sykt vondt og plagsomt, vondt i hele ene siden av ansiktet, kjeven og ned inne i halsen. Orker nesten ikke spise eller drikke, sååå slitsomt :arghh:

Blir derfor "dobbel" tur på sykehuset i dag, først kontroll og så ØNH-legevakta
 
Tenk at vi har kommet helt til uke 37 Alma, så sykt! Ææ :love7 :hello2 Så spent på når de små bestemmer seg til å komme!

Ikke bra med så lite søvn og høres jo helt grusomt ut med det øret.. du har så uflaks på sånne ting, huff. Som om du ikke har hatt nok med disse UVIene.. masse god bedring :Heartred håper du får hjelp så det går over snarest!
 
Tenk at vi har kommet helt til uke 37 Alma, så sykt! Ææ :love7 :hello2 Så spent på når de små bestemmer seg til å komme!

Ikke bra med så lite søvn og høres jo helt grusomt ut med det øret.. du har så uflaks på sånne ting, huff. Som om du ikke har hatt nok med disse UVIene.. masse god bedring :Heartred håper du får hjelp så det går over snarest!
Ja tenk det!! Helt sykt!! :excited001 :love017 :love7 nå er de jo "ferdig bakt" haha og kan komme når som helst.

Føler jeg alltid har sånn uflaks med sånne her ting ja, også nå da rett før eventuell fødsel når jeg egentlig skal hvile... :inpain: tusen tusen takk gode du ❤️ skriver et eget innlegg her med oppdateringen jeg hehe
 
37+0 del 2/oppdatering

Da er vi hjemme igjen fra sykehuset, først oppdatering på øret:
Ikke rart det er vondt, akutt mellomørebetennelse med stor fare for at trommehinnen sprekker! :eek: satt på antibiotika og fått beskjed om å ta paracet men pga graviditeten kan jeg jo ikke ta så store doser så er ganske vondt allikevel. Hvis/når trommehinnen sprekker så vil jeg lide av hørselstap på den siden til den har grodd igjen. Tanken på å føde med den smerten her eller uten hørsel på øret er litt fortvilende skal jeg være ærlig...

Oppdatering Fresita:
Estimert til 3100 g nå ❤️ alt vel men mulig hull på fostersekken, hun synes det var litt lite forstervann igjen. Ble satt på CTG og alt så bra ut, så en ny sjekk igjen med ultralyd og da så vannmengden bra ut, men skal tilbake om 48 t for ny sjekk. Og hvis det er mindre vann da så blir jeg satt igang da :eek: livmorhalsen var myk og hadde såvidt åpning, men ikke utslettet eller flat enda heldigvis.

Ganske så sliten nå, så ukesoppdateringen kommer senere ❤️ Nå har vi bestilt mat på døra og skal hvile litt imens storesøster sover en siesta :love017
 
37+0 del 2/oppdatering

Da er vi hjemme igjen fra sykehuset, først oppdatering på øret:
Ikke rart det er vondt, akutt mellomørebetennelse med stor fare for at trommehinnen sprekker! :eek: satt på antibiotika og fått beskjed om å ta paracet men pga graviditeten kan jeg jo ikke ta så store doser så er ganske vondt allikevel. Hvis/når trommehinnen sprekker så vil jeg lide av hørselstap på den siden til den har grodd igjen. Tanken på å føde med den smerten her eller uten hørsel på øret er litt fortvilende skal jeg være ærlig...

Oppdatering Fresita:
Estimert til 3100 g nå ❤️ alt vel men mulig hull på fostersekken, hun synes det var litt lite forstervann igjen. Ble satt på CTG og alt så bra ut, så en ny sjekk igjen med ultralyd og da så vannmengden bra ut, men skal tilbake om 48 t for ny sjekk. Og hvis det er mindre vann da så blir jeg satt igang da :eek: livmorhalsen var myk og hadde såvidt åpning, men ikke utslettet eller flat enda heldigvis.

Ganske så sliten nå, så ukesoppdateringen kommer senere ❤️ Nå har vi bestilt mat på døra og skal hvile litt imens storesøster sover en siesta :love017
Ai ai god bedring! Hørtes vondt ut :confused:Og så håper jeg ellers alt går bra mtp ny sjekk av fostervannet :Heartred
 
Oi oi, det hørtes veldig vondt ut! Tenkte først at det er gode sjanser for at det er bedre innen fødselen starter, men hallo! Tenk om du blir satt i gang om 2 dager?? Nå ble det veldig virkelig plutselig, fødselen er like rundt hjørnet❤️ :D
Håper antibiotika hjelper raskt og at du snart kjenner bedring❤️
 
Back
Topp