Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Omg, se på den cb'en da!! [emoji7] herregud for ett herlig syn [emoji173]
 
Omg, se på den cb'en da!! [emoji7] herregud for ett herlig syn [emoji173]

Jaa, den kom litt overraskende! Siden strimmelen var såpass svak ennå[emoji12] men måtte bare prøve[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer igjen, dette er så gøy! :D
 
Gratulerer igjen, dette er så gøy! :D

Takk[emoji7] håper bare så inderlig at det fortsetter å stige!! Har hatt en runde før med positive,negative,positive og negative tester!! Er så driit!!
 
Takk[emoji7] håper bare så inderlig at det fortsetter å stige!! Har hatt en runde før med positive,negative,positive og negative tester!! Er så driit!!

Jeg husker det, var ikke noe gøy, men det skal ikke skje nå. Dette er jo gullegget! :D :Heartred
 
Flotte streker :love7 krysser fingre for at spiren klorer seg godt fast!
 
Kan da ikke være tvil med sånne tester. Krysser fingrene for at det holder helt i mål. Gratulerer.
 
Sååå fine tester [emoji173]️ gratulerer!!
 
Ser ut til at jeg kan ha en reprise av september!! At jeg aldri lærer[emoji849][emoji849]

Ellers så har jeg ekstremt ukonsentrert morgenurin, men rart det også!

3cfb8b75d4239f4b329f33694e0ce989.jpg


93f7303546b809f1df1028bbe718675c.jpg
 
Åå dette var ikke det jeg håpet å se på morgenen[emoji47][emoji47][emoji173]️
 
Ååå, herregud så spennende! Jeg ser fremdeles streken på babyplan testen.. kanskje litt mindre farge.. jeg tror du er en av de som får best utslag på ettermiddagsurin[emoji173] Fingrene holdes krysset, jeg har fortsatt en god følelse[emoji173]
 
Ser strek på begge. Skjønner godt du gjerne skulle sett dem sterkere.
Men;
- fryseegg kan være litt treige av seg
- ukonsentrert morgenurin betyr at den ikke er noe bedre å teste på før ikm enn senere på dagen. Har ikke du også før fått sterkere tester på ettermiddag enn morgen?

Skjønner du blir engstelig for en reprise, men jeg fortsetter å krysse fingrene for deg!
Har du noen annen medisinbruk nå enn tidligere?
 
Ååå, herregud så spennende! Jeg ser fremdeles streken på babyplan testen.. kanskje litt mindre farge.. jeg tror du er en av de som får best utslag på ettermiddagsurin[emoji173] Fingrene holdes krysset, jeg har fortsatt en god følelse[emoji173]

Takk for fortsatt kryssing[emoji173]️
 
Ser strek på begge. Skjønner godt du gjerne skulle sett dem sterkere.
Men;
- fryseegg kan være litt treige av seg
- ukonsentrert morgenurin betyr at den ikke er noe bedre å teste på før ikm enn senere på dagen. Har ikke du også før fått sterkere tester på ettermiddag enn morgen?

Skjønner du blir engstelig for en reprise, men jeg fortsetter å krysse fingrene for deg!
Har du noen annen medisinbruk nå enn tidligere?

[emoji173]️[emoji173]️

Du har forsåvidt rett i det! Jeg har fått sterkere tester midt på dagen de andre dagene! Men når streken ikke holder seg, og blir svakere, så mister jeg litt håpet! Er godt synlig strek på strimmelen nå etter tørking, og en tynn en på A1! Får ta en midt på dagen idag og se om det kommer seg!

Har innsett i naturlig syklus denne gangen, men samme dose Cyclogest som får! Men nå skal jo kroppen produsere Progesteron selv i tillegg![emoji848][emoji848]
 
Krysser fingrene for tilfeldigheter! Håper neste testrunde legger denne i støv! ❤️
 
:Heartred Håper spiren koser seg i magehulen. :Heartred
 
Back
Topp