Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Åh se på streken jo!
 
Blir nok å holde meg uten test ikveld[emoji12] vi bestemte å oss for å dra på besøk til et vennepar, og der var det både kaffe og brus gitt!! Og jeg måtte på do[emoji12] og helt ukonsentrert urin og test er bare dumt! Men er haardt ja[emoji23][emoji23]

Utrolige(!!!!) murringer ikveld, mer enn vef de forrige negative forsøka! Kjennes ut som TR kommer og det stikker i lysken! Er også støl i korsryggen og det stikker i puppene! De er ikke konstant ømme, men kommer stikking innimellom! Veit det kan være Cyclogesten som spiller meg et puss, men er lissom ikke samme som før!!
 
Blir nok å holde meg uten test ikveld[emoji12] vi bestemte å oss for å dra på besøk til et vennepar, og der var det både kaffe og brus gitt!! Og jeg måtte på do[emoji12] og helt ukonsentrert urin og test er bare dumt! Men er haardt ja[emoji23][emoji23]

Utrolige(!!!!) murringer ikveld, mer enn vef de forrige negative forsøka! Kjennes ut som TR kommer og det stikker i lysken! Er også støl i korsryggen og det stikker i puppene! De er ikke konstant ømme, men kommer stikking innimellom! Veit det kan være Cyclogesten som spiller meg et puss, men er lissom ikke samme som før!!

Testen i morgen viser helt klart tydeligere strek, det føler jeg meg sikker på ;)
 
Blir nok å holde meg uten test ikveld[emoji12] vi bestemte å oss for å dra på besøk til et vennepar, og der var det både kaffe og brus gitt!! Og jeg måtte på do[emoji12] og helt ukonsentrert urin og test er bare dumt! Men er haardt ja[emoji23][emoji23]

Utrolige(!!!!) murringer ikveld, mer enn vef de forrige negative forsøka! Kjennes ut som TR kommer og det stikker i lysken! Er også støl i korsryggen og det stikker i puppene! De er ikke konstant ømme, men kommer stikking innimellom! Veit det kan være Cyclogesten som spiller meg et puss, men er lissom ikke samme som før!!

Lovende symptomer! :D

Vi i heiagjengen får vel bare tåle å vente til i morgen da :p
 
Testen i morgen viser helt klart tydeligere strek, det føler jeg meg sikker på ;)

Lovende symptomer! :D

Vi i heiagjengen får vel bare tåle å vente til i morgen da :p

Håper dette er lovende og at streken viser det imorra[emoji173]️[emoji173]️

Veldig glad for heiagjeng altså[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Lovende symptomer da! Jeg har troen :)

Får bare smøre oss med tålmodighetskrem til i morgen, hihi :woot:
 
Lovende symptomer da! Jeg har troen :)

Får bare smøre oss med tålmodighetskrem til i morgen, hihi :woot:

Virker lovende! Jeg veit jeg kan bli lurt av Progesteron-tilskuddet, men er helt ekstremt!![emoji5][emoji5]
 
11 dpo- morgen

Usikker jeg altså[emoji20][emoji20] lurer på om jeg kanskje ble lurt igår! Er noen svake streker her, men ikke veldig økning vil jeg si[emoji848][emoji848] 10 mlu er sterkere enn igår rett etter fristen da! Ikke veldog beroliget på morraskvisten!!

b8853d6d68cabc71e3e9008bbfd8ab30.jpg
 
Last edited:
Det er lett å se streken, og at den er sterkere! I starten er jo hcg såpass lav at stigning kan være vanskelig å se...men den bør snart få en sterkere farge :smiley-angelic001
 
Det er lett å se streken, og at den er sterkere! I starten er jo hcg såpass lav at stigning kan være vanskelig å se...men den bør snart få en sterkere farge :smiley-angelic001

Jepp, det burde den gitt[emoji20][emoji20]

Prøvde monitoren, den ga meg «ikke gravid»! Men det kom en ganske klar strek på pinnen! Merkelig[emoji848][emoji848]
 
Er det bilde av testen etter 5 minutter? Ser jo en svak strek. :) Håper den utvikler seg fint videre!
 
Ser definitivt streken, og syns den har et rosaskjær også :)
Ikke tenk så mye på styrken nå så tidlig, det er avhengig av så mange faktorer vi ikke rår over, feks. implantasjonstidspunkt, urinkonsentrasjon og testens fargemengde.
Det viktigste er at den er tydeligere nå og at den blir enda tydeligere de neste par dagene ❤️
 
Er det bilde av testen etter 5 minutter? Ser jo en svak strek. :) Håper den utvikler seg fint videre!

Etter 5 min ja[emoji5]
Hååper det[emoji173]️
 
Ser definitivt streken, og syns den har et rosaskjær også :)
Ikke tenk så mye på styrken nå så tidlig, det er avhengig av så mange faktorer vi ikke rår over, feks. implantasjonstidspunkt, urinkonsentrasjon og testens fargemengde.
Det viktigste er at den er tydeligere nå og at den blir enda tydeligere de neste par dagene [emoji173]️

Det er sant! Men økning er jo så betryggende[emoji23][emoji23] får bare håpe den kommer seg og blir tydeligere! Og så må jeg få tatt en i ettermiddag/kveld[emoji12][emoji12]
 
Det er sant! Men økning er jo så betryggende[emoji23][emoji23] får bare håpe den kommer seg og blir tydeligere! Og så må jeg få tatt en i ettermiddag/kveld[emoji12][emoji12]

Det gleder jeg meg til!
Titter innom igjen da ;)
 
Ser streken helt tydelig [emoji2] Synes dette er en god start! Gleder meg til oppdatering i ettermiddag/kveld! [emoji2]
 
Ser streken helt tydelig [emoji2] Synes dette er en god start! Gleder meg til oppdatering i ettermiddag/kveld! [emoji2]

Håper du har rett[emoji5][emoji5]
 
Back
Topp