Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Jeg er håpløs[emoji23] fikk et innfall på å ta en, så tok en rsfu 25 mlu som jeg har liggende fra et nødkjøp! Og det kom en strek[emoji15]

0bb5961b9f1086c5c941f740e21168b0.jpg
 
Det er alt eller ingenting med deg :hilarious: og det er så herlig!!
Digger testetøsa :D

Og jeg ser streken jeg og, på PC-skjermen på jobben hvor jeg vanligvis aldri ser tidligstrekene!! Lover godt :blob7
 
Det er alt eller ingenting med deg :hilarious: og det er så herlig!!
Digger testetøsa :D

Og jeg ser streken jeg og, på PC-skjermen på jobben hvor jeg vanligvis aldri ser tidligstrekene!! Lover godt :blob7

Hahaha, i know[emoji23][emoji23]

Begynner å bli lovende dette ja[emoji16][emoji16] det må bare fortsette, og holde seg der!!! Meget klar for å åpne august 2018 jeg ja!!!!! Om jeg tør å joine en termingruppe[emoji85][emoji85]
 
Ser strek på alle du har lagt ut, krysser alt jeg har (bortsett fra beina) for baby strek [emoji7][emoji7]

Takk for kryssing[emoji173]️[emoji173]️
 
Du er ikke verre enn meg[emoji23] Herregud og jeg har testet denne gangen. Hjelp[emoji85] Men du burde tatt en babyplan istedenfor de teite RFSU. Er det ikke de som er veldig lite sensitive?

Ser forresten strek jeg og[emoji33][emoji33][emoji173]️
 
Du er ikke verre enn meg[emoji23] Herregud og jeg har testet denne gangen. Hjelp[emoji85] Men du burde tatt en babyplan istedenfor de teite RFSU. Er det ikke de som er veldig lite sensitive?

Ser forresten strek jeg og[emoji33][emoji33][emoji173]️

Tok babyplan idag tidlig[emoji12] ville ikke sløse bort en babyplan på et innfall, så derfor jeg tok en slik[emoji23][emoji23][emoji23] jeg har aldri fått strek på disse strimlene før! Så blir spennende å se babyplan imorra tidlig nå[emoji5][emoji5]
 
Tok babyplan idag tidlig[emoji12] ville ikke sløse bort en babyplan på et innfall, så derfor jeg tok en slik[emoji23][emoji23][emoji23] jeg har aldri fått strek på disse strimlene før! Så blir spennende å se babyplan imorra tidlig nå[emoji5][emoji5]
Du tuller nå? Du kan ikke vente til i morra tidlig med å ta en babyplan[emoji33][emoji23] Du må nok få bestilt deg flere. Haha! Husk at det er mange her som hsr fått sterkere tester på kvelden[emoji4][emoji1303]
 
Du tuller nå? Du kan ikke vente til i morra tidlig med å ta en babyplan[emoji33][emoji23] Du må nok få bestilt deg flere. Haha! Husk at det er mange her som hsr fått sterkere tester på kvelden[emoji4][emoji1303]

Jeg er sparsom[emoji23][emoji23] men ja, angra på at jeg ikke tok en babyplan fra samme urinen[emoji23] har mange sjø, både 10 mlu og 25 mlu! Skal se om jeg får sneket meg til en ikveld[emoji23][emoji23]
 
Her er det strek ja!!!❤️
 
Jeg er sparsom[emoji23][emoji23] men ja, angra på at jeg ikke tok en babyplan fra samme urinen[emoji23] har mange sjø, både 10 mlu og 25 mlu! Skal se om jeg får sneket meg til en ikveld[emoji23][emoji23]
Vi er mange her som venter på test[emoji23][emoji85] Når blir termin?
 
Ahh! Ikke lenge etter meg det! Og jeg får sikkert over termin igjen jeg som de to andre[emoji85]

Når har du termin?[emoji5][emoji5]
 
Dette er strek! [emoji7][emoji7][emoji7] Du er steike disiplinert hvis du klarer å vente til i morgen med flere Babyplan, altså! Tror jeg svidde av 5-6 stykker 10 DPO (da jeg fikk mine første tydelige streker).
 
Dette er strek! [emoji7][emoji7][emoji7] Du er steike disiplinert hvis du klarer å vente til i morgen med flere Babyplan, altså! Tror jeg svidde av 5-6 stykker 10 DPO (da jeg fikk mine første tydelige streker).

Får se om jeg klarer[emoji23][emoji23][emoji23] vil ikke at mannen skal vite at jeg tester, derfor det kan bli litt vanskelig også[emoji12][emoji12][emoji12]
 
Back
Topp