Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Da har testekløen kommet mer og mer snikende utover ettermiddagen her, så første test ryker nok imorra tidlig[emoji12] sjansen for at den er blenda er jo stor, men da får jeg hvertfall sjekka kvaliteten på partiet jeg har![emoji12] Sett mye skyggestreker på de rosa babyplan-tstene i det siste innpå her!
 
Da har testekløen kommet mer og mer snikende utover ettermiddagen her, så første test ryker nok imorra tidlig[emoji12] sjansen for at den er blenda er jo stor, men da får jeg hvertfall sjekka kvaliteten på partiet jeg har![emoji12] Sett mye skyggestreker på de rosa babyplan-tstene i det siste innpå her!

Liker’e! :D
 
9 dpo- morgen!

Da er galskapen igang! Like hvit som snøen utenfor vinduet her, men var vel som forventa! Ingen skyggestreker på mine tester hvertfall[emoji23][emoji23]

f5e19cbf8a796fd0eb90db464ff680d1.jpg
 
9 dpo- morgen!

Da er galskapen igang! Like hvit som snøen utenfor vinduet her, men var vel som forventa! Ingen skyggestreker på mine tester hvertfall[emoji23][emoji23]

f5e19cbf8a796fd0eb90db464ff680d1.jpg
Synes jeg ser noe ultrasvakt der jeg??
 
Synes jeg ser noe ultrasvakt der jeg??

Gjør du?[emoji54] gjør ikke det jeg! Jeg kikka på testen igjen nå, er kanskje en svaaaaaak antydning etter fristen! Men jeg har skjeve hornhinner og begynner bare å skjele når jeg skal se nøøøye[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Ser ut som en svak skyggestrek, men såpass svakt at det like gjerne er testen i seg selv. Jeg håper det blir en tydelig strek i løpet av noen dager. :D
 
Jeg og ser ..noe.. men som Eiddwen sier kan det bare være der streken skulle vært :confused005
Håper på fine streker om noen dager!
 
Ser ut som en svak skyggestrek, men såpass svakt at det like gjerne er testen i seg selv. Jeg håper det blir en tydelig strek i løpet av noen dager. :D

Jeg og ser ..noe.. men som Eiddwen sier kan det bare være der streken skulle vært :confused005
Håper på fine streker om noen dager!

Det kan hende![emoji5] men med sååå svakt at man må vri og vende, så tolker jeg den uansett som svært negativ[emoji1303] får se igjen imorra! Når jeg ble gravid sist så testa jeg første 11 dpo og den var det ingen tvil på! Hadde jeg bare holdt meg til det[emoji23][emoji23]
 
Gleder meg til ny test imorgen ❤️❤️
 
Nå har jeg egentlig lova meg selv å ikke kjenne på symptomer denne runden, men det er noe rart her!! Ikke hatt under de tidligere forsøka, men har utrolig urolige ben!! De kribler og «kiler» når jeg sitter! Og så er kjeven min stiv og det verker i tennene! Hva er det som skjer??[emoji849][emoji849][emoji849]
 
Nå har jeg egentlig lova meg selv å ikke kjenne på symptomer denne runden, men det er noe rart her!! Ikke hatt under de tidligere forsøka, men har utrolig urolige ben!! De kribler og «kiler» når jeg sitter! Og så er kjeven min stiv og det verker i tennene! Hva er det som skjer??[emoji849][emoji849][emoji849]

Ååå, så spennende[emoji1374] *krysserfingrene*
 
Krysser fingre for at det er en liten spire som gir disse symptomene :)
 
10 dpo- morgen!

Ikke mye action på test her gitt[emoji848][emoji848] like hvit som igår! Men våkner tidlig det gjør jeg!!! 05.40 våkna jeg idag og ikke sjans til å sovne igjen! Det er meg kun når jeg er gravid[emoji848][emoji848][emoji848]

Jaja, får se igjen imorra[emoji5][emoji5][emoji5]

3eabb59d25d0065fbc515f1b5e4af67a.jpg
 
Det første som slo meg var at her er det jo noe?! Du må da se noe i virkeligheta? Ofte er det jo umulig å få med på bilde :p

Å et ekstremt godt tegn st du våkner tidlig ;) dette lover bra!!!
 
Det første som slo meg var at her er det jo noe?! Du må da se noe i virkeligheta? Ofte er det jo umulig å få med på bilde :p

Å et ekstremt godt tegn st du våkner tidlig ;) dette lover bra!!!

Tror mobilen min har en slik funksjon at den lager en svaaaak skygge der streken skal komme, for jeg ser virkelig ingenting på den/de i virkeligheten[emoji848][emoji848][emoji848]
 
Kanskje streksynet mitt er overivrig :p

Nå som den har tørka så ser jeg at den synes biiiittelitt bedre enn på testen fra igår! Så kan jo hende at det er litt hcg på gang! Men jeg får det ikke med på bilde nå[emoji12]
 
Krysser fingrene for fin strek i morgen! :D

Og så må jeg spørre. :oops: Hva er greia med den hårnålen ved siden av testen på bildene? :bag:
 
Back
Topp