Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

6 dpo!

Idag koser Rugfrid seg inne! Er strålende sol, men med -14 grader ute så frister det mest med fyr i ovnen inne[emoji33][emoji33]

Jeg merker ikke så mye ennå, men har uansett bestemt meg for å prøve å ikke stole på symptomer denne gangen! Så får vi se hvordan det går! Ingen testetrang ennå hvertfall!! Spent på når den kommer[emoji23][emoji23][emoji23]

Torsdag kaldrøyka jeg ørret fra årets fiskesesong! En prosess som tar 12-14 timer og man må sjekke ovnen hver halvtime[emoji12] resultatet er idag pakka og klart til jul! Jeg smakte litt på torsdagskvelden, og jeg håper ikke jeg kan smake mer[emoji173]️

6f90ab814cd04a3c71f07629ffd242f6.jpg


Ellers så koker jeg mer kraft idag[emoji12][emoji12] vi skar ned to rådyr på torsdagen også[emoji12] dennr gangen vil noe fryses og resten blir kjøttsuppe imorra[emoji5][emoji5]
 
Holder du deg "sengeliggende" denne gangen også som sist? Spennende dager altså[emoji2][emoji2][emoji2]
 
Holder du deg "sengeliggende" denne gangen også som sist? Spennende dager altså[emoji2][emoji2][emoji2]

Nope, det gidder jeg ikke![emoji12] Men jeg skal ikke stresse noe og har sykemelding til etter testdato[emoji5]
 
Skjønner[emoji4] Jeg var i full aktivitet hele tiden og det gikk jo bra, til nå hvertfall[emoji849]

Skal tilbake på jobb til uken jeg også.. Frister egentlig være sykemeldt, men det blir vanskelig.
 
Skjønner[emoji4] Jeg var i full aktivitet hele tiden og det gikk jo bra, til nå hvertfall[emoji849]

Skal tilbake på jobb til uken jeg også.. Frister egentlig være sykemeldt, men det blir vanskelig.

Jag savner jobb!! Men med turnusen min, pendlevei og tilstand jeg har fått rapport derfra nå, så blir det vanskelig[emoji20][emoji20]
 
Jeg misunner deg sånn som har mulighet til å røke ørret!! [emoji7]
 
Så flink husmor du er [emoji2] Ser utrolig godt ut [emoji39]
 
Jeg misunner deg sånn som har mulighet til å røke ørret!! [emoji7]

Veeldig glad for at vi kan gjøre det!! Svigerfar har bygd kaldrøkeri hjemme, helt genialt[emoji5][emoji5]
 
Gleder meg til positive tester[emoji177] er skikkelig imponert over den matlagingen din!!!!

Om de blir positive gleder jeg meg også[emoji23][emoji173]️[emoji173]️ hehe, så koselig å høre! Idag har jeg laga to middager! Til ikveld og til imorra[emoji12]
 
Gratulerer så mye som ruger! :)
 
7 DPO!

Herregud, idag har Rugfrid HORMONICUS kallenavnet kommet til sin rett!!! Har vært helt ekstremt hormonell! Har vært hoppende glad, sur, grinete og lei meg!! Sjeldent jeg er såå ustabil i løpet av bare noen timer[emoji12][emoji23]
 
7 DPO!

Herregud, idag har Rugfrid HORMONICUS kallenavnet kommet til sin rett!!! Har vært helt ekstremt hormonell! Har vært hoppende glad, sur, grinete og lei meg!! Sjeldent jeg er såå ustabil i løpet av bare noen timer[emoji12][emoji23]

Hurra for progresteron :p
 
Back
Topp