Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Masse lykke til Imorgen! Håper det er deres tur nå :smug: når får du vite om egget har overlevd ?

Tusen takk[emoji173]️ de har brukt å ringe mellom kl.10 og 10.30! Dumt, for vi har lang kjørevei og timen er 12.50! I tillegg er det glatt vinterføre, så vi må dra før telefonen kommer[emoji20][emoji20]
 
CD23 09.11.18
Imorra er det forhåpentligvis innsett og jeg er så sykt stressa for egget! Og det er over et døgn igjen til telefonen kommer! Hjelpe meg!!

Idag er det akkurat et år siden vi var på Medicus! Blodprøvene var tatt, prøve av mannen skulle leveres og jeg skulle undersøkes opp og ned i mente! Vi var spente, men ikke veldig nervøse! Endelig skulle vi få noen svar- og forhåpentligvis bare noen tips på hva vi kunne gjøre for å bli gravide på egenhånd! Lite visste vi da om hvordan det neste året kom til å bli... Vårt første som nygifte og så langt det tøffeste vi har vært igjennom! For fyttikatta for et år det har vært! Blir det innsett imorra er det vårt femte på 10 måneder! Jeg vet ikke hvor mange tårer jeg har grått, hvor mange timer jeg har vært sint og frustrert, hvor mange hormonpiller jeg har spist, hvor mange tester jeg har brukt, hvor mange timer jeg har sitti her på BV forumet, opp og nedturer! Desverre mest av det siste! I ett år har hodet mitt vært i konstant jobb, tenking non stop på når vi skal lykkes! Og det tenker jeg fortsatt! Jeg håper så inderlig at egget som forhåpentligvis settes inn imorra skal gi oss vårt første og ekstremt etterlengta barn! Men på samme tid så tenker jeg allerede på neste forsøk- ny runde med sprøyter og uttak! Får jeg andre medisiner neste gang? Støttebehandling? Like mange egg ut og på frys som første uttak?

Jeg håper vi snart kan være ferdig med denne prosessen! Jeg er sliten og jeg er lei, jeg vil finne tilbake til meg selv 100%! Men dette vil kanskje prege og endre meg for alltid! Jeg er dypt takknemlig for alle dere her inne som er så utrolig støttende! Måtte vi ALLE lykkes snart
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png


Nå må jeg skjekke ørreten i røykhuset og slenge på røykspon i ovnen- hva gjør man ikke for å få tiden til å gå
emoji12.png
emoji12.png
emoji12.png

Sniker innom her fra sidelinja og ønsker deg lykke til i morgen av hele mitt hjerte! Skal krysse alt jeg har for alt lille blasto overlever, nå er det virkelig deres tur til å komme helt i mål :Heartred
 
Sniker innom her fra sidelinja og ønsker deg lykke til i morgen av hele mitt hjerte! Skal krysse alt jeg har for alt lille blasto overlever, nå er det virkelig deres tur til å komme helt i mål :Heartred

Tusen takk for det[emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke til med opptining og innsett.
Håper på positiv telefon på veien imorgen.
 
Kjør forsiktig på vinterveiene. Jeg tenker på dere og er så spent på telefonen. :Heartred
 
Kjør forsiktig på vinterveiene. Jeg tenker på dere og er så spent på telefonen. :Heartred

Det skal vi[emoji5] var masse snø, mildt og ble sørpe igår og 8 minus idag!! Da blir det glatt[emoji12] vi drar om en halvtimes tid! Håper jeg får joine deg som ruger[emoji173]️
 
Krysser fingrene for god tur
 
Tusen takk[emoji173]️ de har brukt å ringe mellom kl.10 og 10.30! Dumt, for vi har lang kjørevei og timen er 12.50! I tillegg er det glatt vinterføre, så vi må dra før telefonen kommer[emoji20][emoji20]
Det er dumt Ja, krysser alt for at de ikke ringer, og at du snart er i skrulleukene :D
 
De har ringt, en time før normalt!! Egget overlevde[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ og jeg begynte å hylskrike i telefonen og klarte ikke snakke[emoji23][emoji23]
 
De har ringt, en time før normalt!! Egget overlevde[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ og jeg begynte å hylskrike i telefonen og klarte ikke snakke[emoji23][emoji23]

God tur! ❤️
 
Så gode nyheter. Lykke til
 
Herlige nyheter[emoji177][emoji177] Dette skal være gullegget[emoji7]
 
De har ringt, en time før normalt!! Egget overlevde[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ og jeg begynte å hylskrike i telefonen og klarte ikke snakke[emoji23][emoji23]
Så fantastisk kjære deg [emoji173]
 
❤️❤️
 
Back
Topp