Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Hos meg hadde det blitt heeelt feil da jeg har positiv test i 2-3 dager før eggløsning[emoji23]

Såpass ja[emoji12] jeg gidder ikke teste mer med CB-digital nå! Monitoren får alltid max to dager, uavhengig av streken på testpinnen! Den blir positiv imorra også, så tar den noen dager til fremover! Men fikk tips om at når den har kommet på lav igjen så kan jeg bare bruke gamle testpinner! Så slipper det å bli så dyrt[emoji12] så kommer til å gjøre det[emoji5]
 
CD 21!

Første dag med Cyclogest og siste dag med AB-kur!

Samme dose med Cyclogest som før (1 morgen og 1 kveld), men med kroppens egen produksjon i tillegg så blir det vel mer progesteron totalt denne gangen!! Håper det kan gjøre susen[emoji173]️

Skal bli deilig å slippe å ta AB også, selvom jeg ikke har noen bivirkninger! Sykt spent på om den har gjort jobben sin og at livmor er mer mottakelig for min lille blasto-eskimo denne gangen[emoji173]️

3 dager til innsett, og har begynt å grue meg til telefon fredag morgen allerede! Siden det er siste egget er jo det jo ekstreeemt nervepirrende denne gangen! Sover dårlig om natten og tankene gjør meg gal!! Håper vi har brukt opp kvoten på egg som ikke overlever opptining[emoji173]️
 
Last edited:
Krysser fingrene for topp stemning i livmoren, kropp klar for graviditet og gullegg ut av frysere. :Heartred
 
Skal du bruke samme «taktikk» som sist og vente med testing? Fikk så vondt av deg da du var så sikker på å være gravid mot slutten der også ble så skuffet:(
 
Skal du bruke samme «taktikk» som sist og vente med testing? Fikk så vondt av deg da du var så sikker på å være gravid mot slutten der også ble så skuffet:(

Oh no, det var seigpining og kun et engangstilfelle[emoji23] skal teste tidligere nå og evt oppdage en kjemisk! Så kan jeg kanskje bruke det som argument til å få støttebehandling senere! Tror jeg hadde fått streker om jeg testa tidligere sist!
 
Spennende tider for deg [emoji2][emoji2][emoji2] Håper det blir siste runde nå [emoji1317]
 
Spennende tider for deg [emoji2][emoji2][emoji2] Håper det blir siste runde nå [emoji1317]

Det håper jeg også[emoji173]️[emoji173]️
 
Skal du bruke samme «taktikk» som sist og vente med testing? Fikk så vondt av deg da du var så sikker på å være gravid mot slutten der også ble så skuffet:(

Denne gangen skal jeg jobbe hardt for å overbevise meg selv om at det er progesteronen som gir meg symptomer helt frem til det motsatte evt er bevist[emoji1303] kanskje det muligens kan løye skuffelsen noe! Veit ikke om det går men[emoji5]
 
Denne gangen skal jeg jobbe hardt for å overbevise meg selv om at det er progesteronen som gir meg symptomer helt frem til det motsatte evt er bevist[emoji1303] kanskje det muligens kan løye skuffelsen noe! Veit ikke om det går men[emoji5]

Du som venter på innsett kan jo fort oppleve å få graviditetssymptomer lenge før egget er satt inn :p
 
Du som venter på innsett kan jo fort oppleve å få graviditetssymptomer lenge før egget er satt inn :p

Hehe, det kan jeg! Tror vi har truffet med aksjer om det skulle skje et under[emoji23] ifht innsett er jeg 2 dpo! Hadde det vært ventespire så tror jeg nok at jeg hadde regnet idag som 1 dpo[emoji12]
 
CD23 09.11.18

Imorra er det forhåpentligvis innsett og jeg er så sykt stressa for egget! Og det er over et døgn igjen til telefonen kommer! Hjelpe meg!!

Idag er det akkurat et år siden vi var på Medicus! Blodprøvene var tatt, prøve av mannen skulle leveres og jeg skulle undersøkes opp og ned i mente! Vi var spente, men ikke veldig nervøse! Endelig skulle vi få noen svar- og forhåpentligvis bare noen tips på hva vi kunne gjøre for å bli gravide på egenhånd! Lite visste vi da om hvordan det neste året kom til å bli... Vårt første som nygifte og så langt det tøffeste vi har vært igjennom! For fyttikatta for et år det har vært! Blir det innsett imorra er det vårt femte på 10 måneder! Jeg vet ikke hvor mange tårer jeg har grått, hvor mange timer jeg har vært sint og frustrert, hvor mange hormonpiller jeg har spist, hvor mange tester jeg har brukt, hvor mange timer jeg har sitti her på BV forumet, opp og nedturer! Desverre mest av det siste! I ett år har hodet mitt vært i konstant jobb, tenking non stop på når vi skal lykkes! Og det tenker jeg fortsatt! Jeg håper så inderlig at egget som forhåpentligvis settes inn imorra skal gi oss vårt første og ekstremt etterlengta barn! Men på samme tid så tenker jeg allerede på neste forsøk- ny runde med sprøyter og uttak! Får jeg andre medisiner neste gang? Støttebehandling? Like mange egg ut og på frys som første uttak?

Jeg håper vi snart kan være ferdig med denne prosessen! Jeg er sliten og jeg er lei, jeg vil finne tilbake til meg selv 100%! Men dette vil kanskje prege og endre meg for alltid! Jeg er dypt takknemlig for alle dere her inne som er så utrolig støttende! Måtte vi ALLE lykkes snart [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nå må jeg skjekke ørreten i røykhuset og slenge på røykspon i ovnen- hva gjør man ikke for å få tiden til å gå [emoji12][emoji12][emoji12]
 
Last edited:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Masse kjærlighet sendes ❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Masse kjærlighet sendes [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ sender tilbake til deg også vennen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Fine refleksjoner og tanker[emoji173]
Jeg heier såååå på siste (gull)egget ditt, har ikke ord altså!
Mange varme klemmer sendes din vei[emoji173]
 
Fine refleksjoner og tanker[emoji173]
Jeg heier såååå på siste (gull)egget ditt, har ikke ord altså!
Mange varme klemmer sendes din vei[emoji173]

Det hjelper å få satt litt ord på ting[emoji173]️

Takk for heiing[emoji173]️
 
Back
Topp