Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Bare ta en hvit løgn og si at den ble pos på morgenen du[emoji4][emoji106] Jeg har veldig kort topp og har opplevd neg test på morgen og pos på ettermiddag før jeg[emoji4]

Enig med hun over :)

Hadde gjort det samme;)

Blir nok til at vi gjør det, og mannen mener det samme! «Morgenurin» kan vel tolkes som den første man tar etter lengste soveperiode?[emoji12] så dersom jeg ikke legger meg før imorra tidlig og står opp kl.15 imorra, så kan den vel tolkes som morgenurin?[emoji23] kan jo bare si at jeg ikke la meg før på morgenen[emoji23]
 
Blir nok til at vi gjør det, og mannen mener det samme! «Morgenurin» kan vel tolkes som den første man tar etter lengste soveperiode?[emoji12] så dersom jeg ikke legger meg før imorra tidlig og står opp kl.15 imorra, så kan den vel tolkes som morgenurin?[emoji23] kan jo bare si at jeg ikke la meg før på morgenen[emoji23]

Hahahaha, men er den positiv er den positiv ;)
 
Hahahaha, men er den positiv er den positiv ;)

Joda, er vel helst om jeg klarer å lyve uten å ha en back-up historie! Dåårlig til å lyve[emoji12] De ser jo at jeg ikke har lagt igjen beskjed på søndag morgen om testen blir positiv på ettermiddag![emoji12]
 
Forsøk å unngå å lyve da, bare skriv "positiv test i dag". ;)
 
Det med morgenurin er vel mest fordi de regner at egget slipper ca 36t etter positiv test og om du får positiv på ettermiddagsurin så kan implantasjonsvinduet bli regnet ut feil. Det er ikke noe galt i å lyve om det, men du risikerer kun å lure deg selv;)
 
Det med morgenurin er vel mest fordi de regner at egget slipper ca 36t etter positiv test og om du får positiv på ettermiddagsurin så kan implantasjonsvinduet bli regnet ut feil. Det er ikke noe galt i å lyve om det, men du risikerer kun å lure deg selv;)

Ah, slik å forstå[emoji57][emoji57] får se da[emoji5][emoji5]
 
Ah, slik å forstå[emoji57][emoji57] får se da[emoji5][emoji5]

Ja, jeg tror de vil forsøke å tilpasse tidspunktet for innsett perfekt da det kun er et lite vindu på noen timer der slimhinnen og egget «snakker sammen» og de vil treffe blink.

Håper det klaffer for deg[emoji177]
 
Ja, jeg tror de vil forsøke å tilpasse tidspunktet for innsett perfekt da det kun er et lite vindu på noen timer der slimhinnen og egget «snakker sammen» og de vil treffe blink.

Håper det klaffer for deg[emoji177]

Men er det bare ved naturlig syklus det er et slik «vindu» da? For i stimulert syklus blir det jo innsett alt ettersom hvordan det passer med helg og slik! Og på første fryseforsøk så kunne jeg velge dag[emoji5]
 
Men er det bare ved naturlig syklus det er et slik «vindu» da? For i stimulert syklus blir det jo innsett alt ettersom hvordan det passer med helg og slik! Og på første fryseforsøk så kunne jeg velge dag[emoji5]

I styrt syklus begynner du med progresteron for å lure kroppen til at du har hatt el. Du kan vel ikke velge dag etter at progresteron er påbegynt...

http://imedtreatmentsabroad.com/no/...-ivf-og-studie-av-ivf-implantasjon-vindu.html

Jeg vet at nyere studier snakker om at dette «vinduet» bare består av noen timer og enkelte klinikker i utlandet har de gjort behandlingen slik at de tilpasser dette tidspunktet nøyaktig til hver enkelt pasient:)
 
I styrt syklus begynner du med progresteron for å lure kroppen til at du har hatt el. Du kan vel ikke velge dag etter at progresteron er påbegynt...

http://imedtreatmentsabroad.com/no/...-ivf-og-studie-av-ivf-implantasjon-vindu.html

Jeg vet at nyere studier snakker om at dette «vinduet» bare består av noen timer og enkelte klinikker i utlandet har de gjort behandlingen slik at de tilpasser dette tidspunktet nøyaktig til hver enkelt pasient:)

Det er sant! Jeg starta med progesteron etter dato var satt! Nå skal jeg starte på progesteron to dager etter positiv EL-test!

Spennende! Dette skal jeg lese[emoji5][emoji5]
 
Det er sant! Jeg starta med progesteron etter dato var satt! Nå skal jeg starte på progesteron to dager etter positiv EL-test!

Spennende! Dette skal jeg lese[emoji5][emoji5]

For i naturlig syklus trenger du i utgpkt ikke tilskudd av progresteron, men ofte forsøker de dette som ekstratilskudd om du har abortert tidligere. Da starter du med progresteron når kroppen din garantert er ferdig med el. Starter du for tidlig så ødelegger du el:)
 
Man må snakke med dem, ikke melde[emoji12]

Ahhh... Tenkte bare det var skriftlig siden det var en søndag. :p Kan jo eventuelt bare si det likevel? "Jeg har fått positiv eggløsningstest i dag." :)
 
CD 18- ettermiddag!

HIPP HURRA!!!!!![emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
Ikke tissa på 7 timer!!! Herreguuuud så letta jeg er!!! Da blir den positiv imorra tidlig også!![emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]

053f8e5395dc5ce6b0c843c41052310d.jpg
 
Last edited:
HIPP HURRA!!!!!![emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
Ikke tissa på 7 timer!!! Herreguuuud så letta jeg er!!! Da blir den positiv imorra tidlig også!![emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]

053f8e5395dc5ce6b0c843c41052310d.jpg

Yay! Det var et gledelig syn! :joyful:
 
Ahhh... Tenkte bare det var skriftlig siden det var en søndag. :p Kan jo eventuelt bare si det likevel? "Jeg har fått positiv eggløsningstest i dag." :)

På St.Olavs må man legge igjen fødselsnr og telefonnummer, og så ringer de opp[emoji12]
 
Yay! Det var et gledelig syn! :joyful:

Veldig!! [emoji3][emoji3] Sikker på at den er positiv imorra også! I hvertfall monitoren[emoji5] men har brukt å få to positive dager på CB på digitale også[emoji5]
 
Jippi!!!! :D
 
Back
Topp