Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så bra!
 
CD 19!

Da har jeg lagt igjen beskjed hos St.Olavs! Det går fortsatt i gleden[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

6d9fd36aa97cedad0107d628aed7602a.jpg
 
Last edited:
Åå på fredag? Jeg hadde innsett av blasto seks dager etter positiv test jeg[emoji848] Gjorde de feil med meg da?[emoji849] Dette blir bra[emoji177]
 
Hurraaa! Ååå, så spennende med innsett igjen! Har troa på denne siste blastoen din:) Spart det beste til slutt[emoji1374]
 
Åå på fredag? Jeg hadde innsett av blasto seks dager etter positiv test jeg[emoji848] Gjorde de feil med meg da?[emoji849] Dette blir bra[emoji177]

De sa så[emoji5] positiv test onsdag blir innsett mandag, torsdag blir tirsdag osv! Skal ta progesteron fra tirsdag morgen[emoji5]
 
Hurraaa! Ååå, så spennende med innsett igjen! Har troa på denne siste blastoen din:) Spart det beste til slutt[emoji1374]

Håååper det[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Haha[emoji23][emoji85] Kan hende klinikkene praktiserer det annerledes da[emoji1303]

Det kan hende[emoji5] er jo mye de gjør forskjellig så[emoji51][emoji51]
 
Det kan hende[emoji5] er jo mye de gjør forskjellig så[emoji51][emoji51]
Mener de sa noe sånt som at jeg skulle ha innsett fem dager etter eggløsning og eggløsning ble da regnet til dagen etter positiv test. Ikke godt å skjønne seg på alt[emoji12]
 
St Olavs setter inn blasto 5 dager etter pos el test, de regner el som dagen man får pos el test[emoji85] Er nok litt forskjell fra klinikk til klinikk hvordan de gjør det[emoji4]
 
Mener de sa noe sånt som at jeg skulle ha innsett fem dager etter eggløsning og eggløsning ble da regnet til dagen etter positiv test. Ikke godt å skjønne seg på alt[emoji12]

St Olavs setter inn blasto 5 dager etter pos el test, de regner el som dagen man får pos el test[emoji85] Er nok litt forskjell fra klinikk til klinikk hvordan de gjør det[emoji4]

Da er det nok litt forskjellig ja[emoji5][emoji5] men jeg fikk jo positiv igår ettermiddag, så blir et sted midt i mellom jeg da[emoji23][emoji23]
 
Da er det nok litt forskjellig ja[emoji5][emoji5] men jeg fikk jo positiv igår ettermiddag, så blir et sted midt i mellom jeg da[emoji23][emoji23]
D går fint ja[emoji4]
 
St Olavs setter inn blasto 5 dager etter pos el test, de regner el som dagen man får pos el test[emoji85] Er nok litt forskjell fra klinikk til klinikk hvordan de gjør det[emoji4]
Hos meg hadde det blitt heeelt feil da jeg har positiv test i 2-3 dager før eggløsning[emoji23]
 
Back
Topp