Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Får se om jeg klarer[emoji23][emoji23][emoji23] vil ikke at mannen skal vite at jeg tester, derfor det kan bli litt vanskelig også[emoji12][emoji12][emoji12]

Hehe[emoji2] Ser den [emoji23]
 
Tok babyplan idag tidlig[emoji12] ville ikke sløse bort en babyplan på et innfall, så derfor jeg tok en slik[emoji23][emoji23][emoji23] jeg har aldri fått strek på disse strimlene før! Så blir spennende å se babyplan imorra tidlig nå[emoji5][emoji5]

Du får kjøpe som meg 21 stk BabyPlan for 170 kr, var det ikke? Kommer i posten på fredag så har du nok til å ta på innfall og. :p ;)

Jeg ser streken hvert fall! :D
 
Du får kjøpe som meg 21 stk BabyPlan for 170 kr, var det ikke? Kommer i posten på fredag så har du nok til å ta på innfall og. :p ;)

Jeg ser streken hvert fall! :D

Jeg har 27 stk tilsammen 10 mlu og 25 mlu[emoji12][emoji12] så har jo egentlig nok til innfall[emoji23][emoji23]
 
Jeg seeeer også[emoji7] herregud, så spennende!! Har en skikkelig god følelse, sikker på at du er gravid!

Da kan du åpne august2018, også blir vi en fin gjeng som følger etter[emoji1374] jeg vil også dit med dere fine damene fra assistert[emoji173]
 
Jeg seeeer også[emoji7] herregud, så spennende!! Har en skikkelig god følelse, sikker på at du er gravid!

Da kan du åpne august2018, også blir vi en fin gjeng som følger etter[emoji1374] jeg vil også dit med dere fine damene fra assistert[emoji173]

Jeg hååper du har rett[emoji173]️[emoji173]️ og at resten kommer etter[emoji173]️[emoji173]️
 
Spennende. Håper streken blir sterkere. :Heartred
 
Jeg har 27 stk tilsammen 10 mlu og 25 mlu[emoji12][emoji12] så har jo egentlig nok til innfall[emoji23][emoji23]

Ja, egentlig mente jeg opptellingen din skulle være mer enn nok til innfall, men så husket jeg ikke nøyaktig antall på strimlene. :knegg:
 
Ja, egentlig mente jeg opptellingen din skulle være mer enn nok til innfall, men så husket jeg ikke nøyaktig antall på strimlene. :knegg:

Hehe, er jo ikke så rart det da[emoji23][emoji23]
 
Nå venter jeg spent![emoji849][emoji849][emoji849]

Blir ikke enda, må spare opp blæra først![emoji12][emoji12] og til mannen sovner[emoji23][emoji23]
 
Spennende!!
 
Wiiiiiiiii, så spennende, ser streken jeg også [emoji1][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp