Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Krysser fingrene for at du er den som åpner august 2018 tråden :) håper du får sterkere test senere! Jeg har troen ❤❤
 
Krysser fingrene for at du er den som åpner august 2018 tråden :) håper du får sterkere test senere! Jeg har troen [emoji173][emoji173]

Takk, håper også det[emoji173]️ hvis ikke får du åpne den[emoji8][emoji8]
 
Krysser fingrene [emoji1317] Blir spennende å se utover dagen [emoji2]
 
Jeg opplever gjerne sterkere streker på ettermiddagen! Håper du får sterkere litt senere i dag :)
 
[emoji173]️[emoji173]️

Du har forsåvidt rett i det! Jeg har fått sterkere tester midt på dagen de andre dagene! Men når streken ikke holder seg, og blir svakere, så mister jeg litt håpet! Er godt synlig strek på strimmelen nå etter tørking, og en tynn en på A1! Får ta en midt på dagen idag og se om det kommer seg!

Har innsett i naturlig syklus denne gangen, men samme dose Cyclogest som får! Men nå skal jo kroppen produsere Progesteron selv i tillegg![emoji848][emoji848]
Jeg skjønner du mister håpet litt. Vi har vært i dette gamet en stund begge to og vært gjennom disse greiene før...
Ser strekene dårlig på pc, men bra på mobil.

Ja, jeg vet ift progesteronproduksjon. irriterer meg at de ikke bare øser ut av det så man er helgardert...
krysser fingrene!
 
Jeg blir bare mer og mer forvirra jeg[emoji849][emoji849][emoji849] strimmelen er den sterkeste og rødeste jeg har hatt til nå, men CB er svakere enn igår[emoji848][emoji848][emoji848]

d441e2c6c7853e2a4398e016d8d13446.jpg


e9203e5ad7425fafa30599b3500a5954.jpg


Må legge til at babyplan strimmel 25 mlu har en så svak strek at den ikke synes på bilde! Og digital ble negativ! Må være en kjemisk dette tror jeg!
 
Last edited:
Nå er du 12 dpo? Hmm[emoji848] Det er jo litt rart, ja! Ikke at jeg håper dette er kjemisk, men ved kjemisk er jo testene gjerne sånn opp og ned. Håper sånn enda jeg da[emoji173]️
 
Dette er litt merkelig ja o_O Men ingen tvil om at du har positive tester nå!
Jeg krysser fingrene for at de forblir positive også ❤️
 
Håper ikke det er kjemisk. Forvirrende med sånne tester som svinger. Krysser fingerne !
 
Nå er du 12 dpo? Hmm[emoji848] Det er jo litt rart, ja! Ikke at jeg håper dette er kjemisk, men ved kjemisk er jo testene gjerne sånn opp og ned. Håper sånn enda jeg da[emoji173]️

12 dpo ja! Veldig rare greier! Har hatt kjemisk bare en gang før, og det var veldig likt dette! Så får bare avvente og se!
 
Dette er litt merkelig ja o_O Men ingen tvil om at du har positive tester nå!
Jeg krysser fingrene for at de forblir positive også [emoji173]️

Håper ikke det er kjemisk. Forvirrende med sånne tester som svinger. Krysser fingerne !

Får bare vente og se! Dropper test imorra tidlig og tar bare på dagtid fremover! Søndag gir jeg evt opp!
 
Får bare vente og se! Dropper test imorra tidlig og tar bare på dagtid fremover! Søndag gir jeg evt opp!

Måtte tilbake i albumet å se på mine egne tester nå, for de var jo ikke særlig sterke. Strimmelen din er omtrent som min var samme dag, men jeg fikk også positiv digital 12 DPO. Skal jo sies at de digitale kan være lunefulle mildt sagt...
Håpet er i hvert fall ikke ute for deg!
 
Betydelig stigning på strimmeltest ja. Ettermiddagstest ser ut til å være best ja. Blir en spennende helg i vente[emoji173]
 
Måtte tilbake i albumet å se på mine egne tester nå, for de var jo ikke særlig sterke. Strimmelen din er omtrent som min var samme dag, men jeg fikk også positiv digital 12 DPO. Skal jo sies at de digitale kan være lunefulle mildt sagt...
Håpet er i hvert fall ikke ute for deg!

Takk for at du kikka[emoji173]️[emoji173]️ ja, de digitale kan jo være det! Får se imorra! Er uansett tom for CB+ nå! Har en A1 og 2 digitale! Men jeg stusser litt på at 25 mlu strimlene fra babyplan ikke slår ut! Men har ingen erfaring med dem heller, så veit ikke hvor sensitive de er!
 
Back
Topp