Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Nå har jeg fortalt mannen at jeg har testa, og han hadde visst skjønt det![emoji12] han spurte meg og da klarte jeg ikke lyve[emoji12] slipper å snikteste nå da hvertfall[emoji23]
 
Takk for at du kikka[emoji173]️[emoji173]️ ja, de digitale kan jo være det! Får se imorra! Er uansett tom for CB+ nå! Har en A1 og 2 digitale! Men jeg stusser litt på at 25 mlu strimlene fra babyplan ikke slår ut! Men har ingen erfaring med dem heller, så veit ikke hvor sensitive de er!

Ikke prøvd 25 mlu fra babyplan jeg heller, kun råsa. Tenker jo at hcg’en din må være der, rett under 25 en plass, men jaggu ikke godt å si :confused004
 
Ikke prøvd 25 mlu fra babyplan jeg heller, kun råsa. Tenker jo at hcg’en din må være der, rett under 25 en plass, men jaggu ikke godt å si :confused004

Skulle jo tro det ja![emoji848][emoji848] aner ikke jeg altså!
 
Det blir kanskje ikke flere før i morgen nå eller?

Har ikke helt bestemt meg ennå! Er en stund siden jeg drakk/var på do, så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg! Holder på å lage fredagspizza, og den smaker best med litt brus til altså[emoji12][emoji849]
 
Har ikke helt bestemt meg ennå! Er en stund siden jeg drakk/var på do, så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg! Holder på å lage fredagspizza, og den smaker best med litt brus til altså[emoji12][emoji849]

Hehe, kjenner meg igjen i den drikke- og doplanlegginga :p Litt av et opplegg i DPO-land, og ikke alltid så lett å gjennomføre i praksis ;)
Kos deg med litt brus du! Det er jo fredag! :D
 
❤️❤️❤️
 
Du produserer jo helt klart noe [emoji2] Blir spennende å se [emoji2] Fredagsizza hørtes digg ut [emoji39] Kos deg! [emoji8]
 
Hehe, kjenner meg igjen i den drikke- og doplanlegginga :p Litt av et opplegg i DPO-land, og ikke alltid så lett å gjennomføre i praksis ;)
Kos deg med litt brus du! Det er jo fredag! :D

Jepp, krever mye planlegging[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Du produserer jo helt klart noe [emoji2] Blir spennende å se [emoji2] Fredagsizza hørtes digg ut [emoji39] Kos deg! [emoji8]

Gjør nok det, men spørs om det er nok![emoji848][emoji848] pizza var digg[emoji5][emoji5]
 
Her var det hjemmelaget lasagne idag. Godt det og, men fikk lyst på pizza og nå[emoji23]
 
Her var det hjemmelaget lasagne idag. Godt det og, men fikk lyst på pizza og nå[emoji23]

Åh, lasagne skal jeg jaggu lage en dag!! Imorra skal jeg lage rypemiddag, hele benken full av frosne ryper som må flåes og renses! Gruer meg[emoji23][emoji23]
 
Åh, lasagne skal jeg jaggu lage en dag!! Imorra skal jeg lage rypemiddag, hele benken full av frosne ryper som må flåes og renses! Gruer meg[emoji23][emoji23]
Det har jeg faktisk aldri smakt! Skikkelig flink på kjøkkenet du[emoji4][emoji1320]
 
Det har jeg faktisk aldri smakt! Skikkelig flink på kjøkkenet du[emoji4][emoji1320]

Har kommet seg de siste åra[emoji12] men så har jeg tilgang på veldig mye gode råvarer, så da blir det mer artig med matlaging[emoji3]
 
Så rart med de testene altså...så nervepirrende det må være...!! Håper du får tydelig strek på neste test!!! Nok tull nå
 
Så rart med de testene altså...så nervepirrende det må være...!! Håper du får tydelig strek på neste test!!! Nok tull nå

Er vel ganske typiske tester for en kjemisk desverre[emoji57][emoji57] får bare vente og se![emoji57]
 
Ryper! Så spennende :) du er flink!! Krafta mi ble veldig god ;)

Så bra[emoji3][emoji3][emoji3] blir rypekraft her imorra, men kun til saus og ikke til frys denne gangen[emoji12][emoji12]
 
Back
Topp