Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Det er den progresteronen som gir de symptomene:( har brent meg på det samme selv...

Jeg veit det kan være det, men jeg har aldri symptomer av progesteron før etter innsett! Og jeg tar den jo i 5 dager før! Derfor det er så merkelig[emoji20][emoji20] men men! Slipper det ved innsett i naturlig syklus neste gang da hvertfall!
 
Jepp! Kjørt to mil til apoteket nå[emoji23] så må jeg hjem igjen! Men må vente noen timer, drakk litt vann klokka 11 og var på do rett før det!!

Jeg må ha verdens dårligste selvdisiplin altså[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Haha.
dårligste selvdisiplin nei. Tenk at du har holdt ut helt til nå uten å teste!
 
Å nei.
Det var en nedtur.
MEN - du sier urinen var nesten helt klar. Da kan det absolutt spille inn, også 13 dpo. i tillegg var dette fryseegg og de kan være litt trege har jeg hørt.
Skjønner du ikke har store forhåpninger, men jeg håper på gode nyheter fra deg torsdag morgen!
 
Å nei.
Det var en nedtur.
MEN - du sier urinen var nesten helt klar. Da kan det absolutt spille inn, også 13 dpo. i tillegg var dette fryseegg og de kan være litt trege har jeg hørt.
Skjønner du ikke har store forhåpninger, men jeg håper på gode nyheter fra deg torsdag morgen!

Håper det er urinen!!! Og det at fryseegg kan være litt trege visste jeg ikke! Takk for oppmuntrende ord[emoji5][emoji173]️
 
Håper det er urinen!!! Og det at fryseegg kan være litt trege visste jeg ikke! Takk for oppmuntrende ord[emoji5][emoji173]️
Håper virkelig at det ikke er mer enn det og at du kan få en opptur på torsdag!
 
Huff så trist og leit :( håper det er urinen.. men om ikke, hvor mange har dere igjen på frys?
 
Så utrolig leit med negativ test. :( :Heartred
 
Bare ett igjen[emoji20][emoji20][emoji20]

Håper det er gullegget [emoji179] heldigvis god sjans med blasto. Dessverre sikkert uflaks nå :(
 
Håper det er gullegget [emoji179] heldigvis god sjans med blasto. Dessverre sikkert uflaks nå :(

Synes uflaksen kan gi seg snart nå, var jo tredje blasto jeg satte inn nå[emoji31][emoji31]
 
Synes uflaksen kan gi seg snart nå, var jo tredje blasto jeg satte inn nå[emoji31][emoji31]

Huff synes jeg og [emoji22][emoji22] det er urettferdig.
 
Kjære deg da :( Har ikke ord, bare en god virtuell klem å gi deg ❤️
 
Min dag i dag er like grå som været ute[emoji20] kaldt er det også!! Æsj[emoji20][emoji20] kan vi ikke bare lykkes snart da[emoji174][emoji174][emoji174][emoji174]
 
Min dag i dag er like grå som været ute[emoji20] kaldt er det også!! Æsj[emoji20][emoji20] kan vi ikke bare lykkes snart da[emoji174][emoji174][emoji174][emoji174]

Sender deg en god klem[emoji177] du er tross alt heldig som har en blasto til på frys[emoji177]
 
Back
Topp