Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Hadde håpet å se en ny lykkelig oppdatering her. Optimismen lenge leve! Sende over en stor klem ♥️
 
Håper så inderlig du har fått et gledes-sjokk på morgenen.
 
[emoji174][emoji174][emoji174][emoji174][emoji174]

4b6fe48f259caaead551f0c02d23f668.jpg
 
Det er hardt.
Stor klem. Ta vare på deg selv.
 
Stor klem[emoji173]
 
Takk alle[emoji173]️[emoji173]️ jeg var jo litt forberedt, men likevel[emoji174][emoji174][emoji174]

Skikkelig tung dag, og hjelper ikke at vinteren har kommet for fullt! Det snøøøør[emoji300]️[emoji300]️[emoji300]️ snart må nok gåturene mine erstattes med skiturer om dette fortsetter!!

Tenkt å gamble på å ta AB-kuren på neste fryseforsøk, selvom det er litt gambling i tilfelle det blir avbrutt pga EL på feil dag! Får bare satse på at den har virkning en stund etterpå! Er jo en skikkelig hestekur på 20 dager!

Har vurdert å ha en pausemåned, men hopper nok rett på om jeg kan det og om det er plass på St.Olavs! Om vi tar en pausemåned så blir det test rett før jul, og det blir bare veldig kjipt om den også blir negativ! Ikke snakka med mannen om det, men han har frem til nå støttet mine ønsker frem til nå i denne prosessen!
 
❤️❤️

Vurderte pausemåned her også.. Testing blir nå midt oppi da jeg skulle hatt termin med november-spiren som ikke ville..

Håper du får startet rett på igjen og heller får gode nyheter om ikke så mange uker.
 
[emoji173]️[emoji173]️

Vurderte pausemåned her også.. Testing blir nå midt oppi da jeg skulle hatt termin med november-spiren som ikke ville..

Håper du får startet rett på igjen og heller får gode nyheter om ikke så mange uker.

Da får vi satse på at det blir positiv test i november på deg[emoji173]️ og meg[emoji173]️[emoji173]️
 
I naturlig syklus skal jeg få Letrozol på dag 5, aldri tatt det før! Jeg bruker å få positiv EL-test på CD 16-20, litt varierende, men har EL hver måned! Hva gjør Letrozol, og kan EL komme tidligere pga den?

Tenker ifht hvilke CD jeg skal starte på AB-kuren! Den skal startes på 20 dager før innsett.. blir jo litt gambling! Men begynner heller litt før slik at jeg er sikker på at ferdig med den, enn at jeg må avbryte kuren før jeg egentlig er ferdig!
 
Høres fornuftig ut.
 
Så trist at det ikke ble noen spire denne gangen heller! :( vet ikke hva jeg skal si jeg, er vel ikke så mye jeg kan si for at du skal føle deg bedre! Sender ihvertfall over en stor klem og håper virkelig at det går på neste forsøk! <3

Skal du gå på enkel dose letrozol? Kun på dag 5 eller flere dager? Det brukes for å booste el evt stimulere frem el hos de som ikke har det av seg selv...jeg har gått på det mange mnd nå og de mnd jeg har hatt el har jeg hatt det på dag 15. (På pergo fikk jeg el dag 19-20 ca) så tidligere for min del men tror det er veldig individuelt :)
 
Så trist at det ikke ble noen spire denne gangen heller! :( vet ikke hva jeg skal si jeg, er vel ikke så mye jeg kan si for at du skal føle deg bedre! Sender ihvertfall over en stor klem og håper virkelig at det går på neste forsøk! <3

Skal du gå på enkel dose letrozol? Kun på dag 5 eller flere dager? Det brukes for å booste el evt stimulere frem el hos de som ikke har det av seg selv...jeg har gått på det mange mnd nå og de mnd jeg har hatt el har jeg hatt det på dag 15. (På pergo fikk jeg el dag 19-20 ca) så tidligere for min del men tror det er veldig individuelt :)

Takk for det[emoji173]️

Slik jeg forsto det så var det bare en dag, på dag 5! Så vil tro det sikkert bare en enkel dose!? Får sikkert høre mer om det når jeg ringer inn, men tenkte bare ifht kuren! Den skal jeg nemlig ikke informere St.Olavs om[emoji12]
 
:Heartred:Heartred Ikke si noe til St.Olavs nei, jeg fikk høre det når jeg nevnte det og hun var ikke blid:P Håper du får begynne snart og at antibiotika gjør susen:)
 
Back
Topp