Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Urinen var nesten blank som vann, så håper det kan ha med det å gjøre[emoji20][emoji20] men håpet forsvant nå gitt[emoji20][emoji20]
 
Åååå så leit:-( håper du får positiv test på mer konsentrert urin!! <3
 
❤️❤️❤️
 
Åneeeei, kjære deg, så utrolig lei meg på dine vegne nå [emoji22] stoooooor klem [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så leit med negativ test :sorry::Heartred Men er det ikke fortsatt fryktelig tidlig? Når hadde du innsett? (Skjønner meg ikke helt på dpo-telling når det er assistert befruktning. Telles det da fra den dagen eggløsningssprøyta blir satt eller dagen for uttak..? :rolleyes:)

Sender deg en god klem og håper på positiv test om noen dager :)
 
Så leit med negativ test :sorry::Heartred Men er det ikke fortsatt fryktelig tidlig? Når hadde du innsett? (Skjønner meg ikke helt på dpo-telling når det er assistert befruktning. Telles det da fra den dagen eggløsningssprøyta blir satt eller dagen for uttak..? :rolleyes:)

Sender deg en god klem og håper på positiv test om noen dager :)

Det er 8 dager siden innsett, og egget var dyrket i 5 dager! Så det blir 13 dpo, altså IKM imorra om det ikke hadde vært ivf! Så det er ikke tidlig[emoji20]
 
Åneeeei, kjære deg, så utrolig lei meg på dine vegne nå [emoji22] stoooooor klem [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk[emoji173]️[emoji173]️ jeg skjønner ikke noe, symptomene er jo fortsatt de samme[emoji20][emoji20]
 
Åneii[emoji173] dette var ikke sånn det skulle ende... jeg har fortsatt litt troa på morgenurin på testdagen. Men skjønner du føler alt håp er ute[emoji173][emoji173][emoji173] kan ikke annet enn å sende mange trøsteklemmer! Du har lov å være deppa nå[emoji173]
 
Åneii[emoji173] dette var ikke sånn det skulle ende... jeg har fortsatt litt troa på morgenurin på testdagen. Men skjønner du føler alt håp er ute[emoji173][emoji173][emoji173] kan ikke annet enn å sende mange trøsteklemmer! Du har lov å være deppa nå[emoji173]

Håper det kan stemme det du skriver[emoji173]️ skal teste på morgenurin på torsdag som egentlig var planen uansett! Men jeg har ikke store forventninger for å si det sånn[emoji20] takk skal du ha[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp