Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Anbefales på det sterkeste! Ligger både på netflix og viaplay, men er bare på viaplay det kommer ny episode hver uke[emoji5]

Oj, ser den[emoji23] når tror du at du ryker på den første da? jeg har aldri testa før 8 dpo, men har bare fått skyggestrek så tidlig uansett!! Så er jo egentlig bare tull her i gården hvertfall[emoji23] Jeg teller nesten timer til torsdag kl.08[emoji23][emoji23]

Kult, har Netflix :)

Planen er fortsatt fredag ;) tom det er jo tidlig sånn egentlig..denne gangen har jeg bannlyst strimler også så! Med mini fikk jeg negativ test både 9 og 11 dpo (ikke sensitive tester)...men det var før jeg fikk streksyn og kikket på testene etter tidsfristen :p
 
Kult, har Netflix :)

Planen er fortsatt fredag ;) tom det er jo tidlig sånn egentlig..denne gangen har jeg bannlyst strimler også så! Med mini fikk jeg negativ test både 9 og 11 dpo (ikke sensitive tester)...men det var før jeg fikk streksyn og kikket på testene etter tidsfristen :p


Høres ut som en god plan[emoji173]️[emoji173]️

Jeg hadde aldri brukt strimler før første fryseforsøket i mai![emoji23] nå har jeg 48 stk! Og jeg hadde aldri tidligtestet før det heller![emoji23]Må si at påvirkning til tidligtesting og testeavhengighet er det eneste negative med BV-forum[emoji23][emoji23]
 
Last edited:
Håper tiden går fort til teste-tid.
 
Det kløøøøøør i testefingrene mine[emoji31][emoji31][emoji31][emoji31] hadde det ikke vært for minusgrader og sommerdekk på bilen så hadde jeg kjørt til nærmeste apotek!!! Jeg blir gaaaaal!!!
 
Jeg kan ikke FATTE at du venter[emoji23][emoji23] hadde gått i truse ut i minusgrader for å få den testen!!!

Hahaha[emoji23][emoji23] er forsåvidt ikke snø på veiene, bare på plena! Så er kanskje trygt[emoji23]
 
Det kløøøøøør i testefingrene mine[emoji31][emoji31][emoji31][emoji31] hadde det ikke vært for minusgrader og sommerdekk på bilen så hadde jeg kjørt til nærmeste apotek!!! Jeg blir gaaaaal!!!
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Tøft at du greier å vente da[emoji4] Jeg var alt for nysgjerrig til å greie å vente[emoji4][emoji28]
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Tøft at du greier å vente da[emoji4] Jeg var alt for nysgjerrig til å greie å vente[emoji4][emoji28]

Jeg veit ikke hvor mye lenger jeg klarer[emoji23][emoji31]
 
Helt utrolig at du har klart å vente til nå.
 
Kjøp cb early da...
 
Jeg hadde heller aldri klart! Dette kalles pining på høyt nivå[emoji23] Testen vil jo vise nøyaktig svar nå (som regel). Er det liv laga skal man ikke trenge å myse etter strek 13 dpo[emoji1303][emoji2]
 
Får vi test idag?
 
Får vi test idag?

Jepp! Kjørt to mil til apoteket nå[emoji23] så må jeg hjem igjen! Men må vente noen timer, drakk litt vann klokka 11 og var på do rett før det!!

Jeg må ha verdens dårligste selvdisiplin altså[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp