Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Spennende med symptomene dine, håper testen viser det vi vil 15 dpo. :D
 
Spennende med symptomene dine, håper testen viser det vi vil 15 dpo. :D

Veldig spennende, og det håper jeg også!![emoji173]️ om disse symptomene ikke gir meg positiv test så skal jeg aldri mer bry meg om symptomer[emoji12] da kan det bare være[emoji23][emoji23]
 
Nytt symptom?

Kan man si at man er hormonell når man ser på reprisen av gårsdagens tacoshow med Linn og Ronny, og begynner å grine av å høre Staut synge Sjå sole??[emoji23][emoji23]
 
11 dpo, rugedag 6!

11 dpo har jeg fått positiv test de andre forsøke! Ingen testing her idag! Jeg har helt latterlig teste-abstinenser[emoji23][emoji23]!!! nesten like ille som snus-abstinenser dette!! iom at jeg ikke kan snuse heller, samt at jeg har helt kutta ut den nikotin og tobakkfrie også, så er det ikke til å stikke under en stol at jeg er i relativt irritabelt humør!! Merka det spesielt idag! Stakkars mannen[emoji23][emoji23]

Symptomene er de samme, ennå mer murringer og mer kvalme på morgenen!!

Snaaart bare tre dager igjen til test[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Last edited:
Hahah jeg kjenner til testeabstinenser og snuseabstinenser [emoji23][emoji23] lykke til!! Blir verre [emoji28]
 
Hahah jeg kjenner til testeabstinenser og snuseabstinenser [emoji23][emoji23] lykke til!! Blir verre [emoji28]

Takk for det du[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hvor langt har du kommet i Outlander? Så nyeste episoden i sesong 3 akkurat..
 
Hvor langt har du kommet i Outlander? Så nyeste episoden i sesong 3 akkurat..

Jeg så den idag tidlig[emoji23] herregud for en bra serie!!! Ble helt hekta og var ferdig igår ettermiddag med det som var lagt ut!!
 
Jeg så den idag tidlig[emoji23] herregud for en bra serie!!! Ble helt hekta og var ferdig igår ettermiddag med det som var lagt ut!!
Herregud!! Jeg har ikke sminke igjen! Skal ikke si så mye mer her, men akkurat det der har jeg ventet på i ett år[emoji24][emoji24][emoji24]
 
Herregud!! Jeg har ikke sminke igjen! Skal ikke si så mye mer her, men akkurat det der har jeg ventet på i ett år[emoji24][emoji24][emoji24]

Hehe, var spent på det der jeg også[emoji173]️[emoji173]️ gledes til neste mandag!! Måtte tiden gå fort!! Det er offisiell testdato her også[emoji23][emoji23]
 
Hehe, var spent på det der jeg også[emoji173]️[emoji173]️ gledes til neste mandag!! Måtte tiden gå fort!! Det er offisiell testdato her også[emoji23][emoji23]
Neste episode kommer ikke ut for om to uker[emoji25] Vet ikke hvorfor de har gjort det sånn.. Hvordan går det med rugingen da? 12 dpo?
 
Neste episode kommer ikke ut for om to uker[emoji25] Vet ikke hvorfor de har gjort det sånn.. Hvordan går det med rugingen da? 12 dpo?

Whaaat!!! Oh no[emoji20][emoji20] jaja!! Joda, går fint! Lei av sofa og har teste-abstinenser! 12 dpo idag ja!! Skummelt, for jeg føler meg gravid! Og det gjør bare skuffelsen desto større om det ikke går[emoji79][emoji79]
 
Whaaat!!! Oh no[emoji20][emoji20] jaja!! Joda, går fint! Lei av sofa og har teste-abstinenser! 12 dpo idag ja!! Skummelt, for jeg føler meg gravid! Og det gjør bare skuffelsen desto større om det ikke går[emoji79][emoji79]
Skjønner godt du har testeabstinenser! Jeg hadde dødd[emoji23][emoji85] Er skikkelig spent på testene dine jeg nå!
 
Skjønner godt du har testeabstinenser! Jeg hadde dødd[emoji23][emoji85] Er skikkelig spent på testene dine jeg nå!

Er ikke langt ifra at jeg bukker under[emoji23][emoji23]

Sykt spent sjæl! Avtalt med svigerinna kommer kl.08 torsdag morgen, så blir hun her med meg når jeg skal teste!

Regner med at testene kommer til å være relativt klare enten den ene eller andre veien siden det er 15 dpo! Blir godt å slippe mysing[emoji12]
 
Er så spent på testene dine [emoji173][emoji173] Håper på to fine streker[emoji7] Flink som greier å vente så lenge, og det blir nok godt å slippe å myse og tyde fra forskjellige vinkler[emoji108]
 
Er så spent på testene dine [emoji173][emoji173] Håper på to fine streker[emoji7] Flink som greier å vente så lenge, og det blir nok godt å slippe å myse og tyde fra forskjellige vinkler[emoji108]

Håper det[emoji173]️

Føler meg ganske flink, men hadde aaaaldri klart å vente om jeg hadde hatt dem i hus[emoji23][emoji23]
 
Håper det[emoji173]️

Føler meg ganske flink, men hadde aaaaldri klart å vente om jeg hadde hatt dem i hus[emoji23][emoji23]
Ser den[emoji23][emoji6] Lurt å ha en medhjelper som passer på tester ja[emoji108][emoji108][emoji108]
 
Hvor langt har du kommet i Outlander? Så nyeste episoden i sesong 3 akkurat..

Kult, denne serien må jeg sjekke ut da ;)

Sier som de andre her, imponert!!! Å må si jeg skjønner deg godt...jeg hater mysingen selv! Men har man tester i hus er det UMULIG å la de ligge. Jeg kjøpte to A1-tester i dag og det var rett før den ene ble svidd av...7 dpo liksom :p
 
Kult, denne serien må jeg sjekke ut da ;)

Sier som de andre her, imponert!!! Å må si jeg skjønner deg godt...jeg hater mysingen selv! Men har man tester i hus er det UMULIG å la de ligge. Jeg kjøpte to A1-tester i dag og det var rett før den ene ble svidd av...7 dpo liksom :p

Anbefales på det sterkeste! Ligger både på netflix og viaplay, men er bare på viaplay det kommer ny episode hver uke[emoji5]

Oj, ser den[emoji23] når tror du at du ryker på den første da? jeg har aldri testa før 8 dpo, men har bare fått skyggestrek så tidlig uansett!! Så er jo egentlig bare tull her i gården hvertfall[emoji23] Jeg teller nesten timer til torsdag kl.08[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp