Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Rugedag 4, 9 DPO!

Liten oppdatering fra sofakroken! Rugfrid kjeder seg litt!! Men går overraskende greit å bare ligge her og slappe av! Litt deilig er det også! Kjenner litt ymse symptomer har begynt å komme. Det murrer litt, jeg tisser hele tiden, konstant trøtt (men sovner ikke her jeg ligger). Puppene blir mer og mer ømme, i natt kunne jeg ikke ligge på magen! Økt utflod (sorry TMI), men ser at det ikke er cyclogestrester! Så jeg håper dette er positivt :)

Ellers så er jeg glad for at testene er på overnatting, for hvis ikke hadde de fått kjørt seg kjenner jeg!!!
 
Haha rugfrid med tester på overnatting [emoji23][emoji23] du er da morsom!! Sykt kult at du har ruget i 4 dager og allerede er 9 dpo [emoji3] jeg fikk positiv test 9 dpo! Hvor lenge er det til testing nå igjen?
 
Haha rugfrid med tester på overnatting [emoji23][emoji23] du er da morsom!! Sykt kult at du har ruget i 4 dager og allerede er 9 dpo [emoji3] jeg fikk positiv test 9 dpo! Hvor lenge er det til testing nå igjen?

Ja, fordel med blasto at man hopper fremover i dpo-land[emoji12][emoji5] 6 dager igjen!!! Ikke akkurat få dager[emoji31][emoji31] men skal klare det! Orker ikke opptur og så kanskje nedtur med en gang! 15 dpo bør jo være ganske trygt[emoji39]
 
Det som er digg med blasto ja[emoji2][emoji1303] Når kommer testene hjem fra ferie da?

Edit: ser du skriver 15 dpo[emoji4] Det blir spennende[emoji2]
 
Det som er digg med blasto ja[emoji2][emoji1303] Når kommer testene hjem fra ferie da?

Edit: ser du skriver 15 dpo[emoji4] Det blir spennende[emoji2]

Testene kommer samme morgen som test ja[emoji12] må det, hvis ikke kommer jeg ikke til å klare å holde meg[emoji12] de er bare 100 m oppi gata her[emoji23]
 
Ja, fordel med blasto at man hopper fremover i dpo-land[emoji12][emoji5] 6 dager igjen!!! Ikke akkurat få dager[emoji31][emoji31] men skal klare det! Orker ikke opptur og så kanskje nedtur med en gang! 15 dpo bør jo være ganske trygt[emoji39]

Det skjønner jeg!! Blir spennende [emoji3][emoji173]️
 
Så herlig :) her tror jeg smellen kommer 11 dpo ;) tidlig men...lyst få en pekepinn før helga! Er det blendahvitt da er sjansene små for at dette ender bra!
 
Så herlig :) her tror jeg smellen kommer 11 dpo ;) tidlig men...lyst få en pekepinn før helga! Er det blendahvitt da er sjansene små for at dette ender bra!

Hvilke dag blir 11 dpo for deg da!?[emoji5] veldig greit å vite før helger ja[emoji5]
 
Dagen etter deg ;) så om en uke vet vi begge utfallet vil jeg tro! Skummelt!!!

Veldig skummelt!! Og spennende!!! Skal teste på fredag den 13. du da[emoji12] tenkte egentlig å ta første test den dagen jeg og, men tør ikke[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Haha, fredag den 13.ja...da får vi se om jeg tør :p

[emoji23][emoji23][emoji23] går nok fint[emoji12][emoji12] skal teste jeg også den dagen, men forhåpentligvis for å se om det er stigning fra dagen før[emoji173]️
 
Jeg testet fredag den 13 da jeg var gravid med jenta vår! Det gikk fint det[emoji2][emoji177][emoji38]
 
10 dpo, rugedag 5!

Idag blir det ikke noe nytt her gitt, sofa og serie![emoji5] mannen er på jakt, så hjemme for meg selv på dagtid! Ikveld skal han lage middag til meg!

Symptomstatus: mer og mer murringer, like ømme pupper, kvalme når jeg står opp på morningen, våkner tidlig (ekstremt ulikt meg, kun når jeg er gravid det skjer, så håpe håpe), ustabil mage!

Og vinteren er på vei! Meldt litt sludd imorra og idag er det hvitt av rim ute! Så idag fyrer jeg og har tent lys! Egentlig elsker jeg høsten[emoji173]️

da8e0b8831407397fb51649f1eabfb7e.jpg


Ha en fin lørdag damer[emoji7][emoji7]
 
Med så mange symptomer må du jo være gravid[emoji2][emoji2][emoji2][emoji177]
 
Med så mange symptomer må du jo være gravid[emoji2][emoji2][emoji2][emoji177]

Jeg håper det![emoji173]️[emoji173]️ Og at det er en terminspire, og ikke en liten streifer som bare fester seg bittelitt, lager litt kvalme og løsner igjen[emoji51][emoji51]
 
Så koselig du har det :) enig, med så mange symptomer må du være gravid <3

Takk for det[emoji5] håper så inderlig det!! Har hvertfall veldige like symptomer som når jeg ble gravid i mai, så håååper det stemmer!! Men tør ikke håpe for mye heller[emoji51][emoji51]
 
Åå, krysser fingrene[emoji7] bare nyt rugingen nå, så skikkelig koselig ut[emoji1374]
 
Back
Topp