Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Sender deg en god klem[emoji177] du er tross alt heldig som har en blasto til på frys[emoji177]

Takk[emoji173]️ ja, jeg er vel kanskje det! Men har mista litt troen på fryse-blastoene mine jeg nå! Dette var jo den tredje jeg satte inn[emoji20][emoji20]
 
Sender deg en kjempeklem!! ❤️
Tenker det kommer nytt håp på det siste egget når dere i tillegg skal prøve naturlig syklus, unner deg så sterkt å lykkes og ikke minst komme ut av håpløsheten ❤️
 
Takk[emoji173]️ ja, jeg er vel kanskje det! Men har mista litt troen på fryse-blastoene mine jeg nå! Dette var jo den tredje jeg satte inn[emoji20][emoji20]

Jeg så posten din i st.olavs-tråden og tenkte jeg heller skulle skrive her. Jeg skjønner frustrasjonen din helt og fullt, har vært igjennom (nesten) det samme nå i år med "fantastiske embryo", "god kvalitet" og andre superlativer, men null graviditet - ikke en liten strek engang. Fikk 7 2-dagers på frys, 5 overlevde og hadde tre innsett. Det tar fa**meg på altså! Så det er synd at du også skulle få "diagnosen" uflaks hos det offentlige :Heartred

Jeg har stor tro på at antibiotikakuren du skal ta vil ha noe å si, det kan jo være no grums som ligger å forårsaker vanskeligheter. Tenkte bare jeg skulle nevne det, at jeg gikk til fastlegen og snakka med han om dette, og han ville hjelpe meg ved å skrive ut prednisolon og albyl-e til neste forsøk, bare for å få kroppen litt mer medgjørlig (har endo-mistanker nemlig). Det er ikke noe som "går ut over" eggkvaliteten eller forsøket, så skal ikke ha noe å si om du tar eller ikke. Du kan jo google litt, det står en god del om missed implantation og brukt av kortisol under forsøk på nett :)

Du kan trøste deg med at du har to forsøk til, og hvis du fikk ut såpass mange og "gode" egg sist, så skal det nok bare små justeringer til før at de er helt perfekt og spiren sitter :Heartred

Sender deg en stoooooor klem :Heartred
 
Jeg er veldig enig med Evlina ovenfor her. Med noen små justeringer er jeg sikker på at det vil lykkes for dere, når du har fått så god uttelling på selve egguttaket. Jeg har selv bare hatt flaks med mine innsett, egguttakene er dyster statistikk. Så det vil lykkes for dere til slutt, når en bare får tatt noen små justeringer for å bedre forholdene for implantasjon [emoji5][emoji173]
 
Jeg så posten din i st.olavs-tråden og tenkte jeg heller skulle skrive her. Jeg skjønner frustrasjonen din helt og fullt, har vært igjennom (nesten) det samme nå i år med "fantastiske embryo", "god kvalitet" og andre superlativer, men null graviditet - ikke en liten strek engang. Fikk 7 2-dagers på frys, 5 overlevde og hadde tre innsett. Det tar fa**meg på altså! Så det er synd at du også skulle få "diagnosen" uflaks hos det offentlige :Heartred

Jeg har stor tro på at antibiotikakuren du skal ta vil ha noe å si, det kan jo være no grums som ligger å forårsaker vanskeligheter. Tenkte bare jeg skulle nevne det, at jeg gikk til fastlegen og snakka med han om dette, og han ville hjelpe meg ved å skrive ut prednisolon og albyl-e til neste forsøk, bare for å få kroppen litt mer medgjørlig (har endo-mistanker nemlig). Det er ikke noe som "går ut over" eggkvaliteten eller forsøket, så skal ikke ha noe å si om du tar eller ikke. Du kan jo google litt, det står en god del om missed implantation og brukt av kortisol under forsøk på nett :)

Du kan trøste deg med at du har to forsøk til, og hvis du fikk ut såpass mange og "gode" egg sist, så skal det nok bare små justeringer til før at de er helt perfekt og spiren sitter :Heartred

Sender deg en stoooooor klem :Heartred

Hei[emoji5]

Takk for at du svarer meg så fint! Så trist at du også har gjennomgått noe av det samme! Er noe skikkelig drit dette! Mister jo helt troa når alle egga som settes inn er "perfekt", "god kvalitet" og ikke minst: "slimhinna er perfekt, her vil det feste seg godt"! Jeg tenker at det må være mer enn uflaks!

Har egentlig troa på AB-kuren jeg også! Men jeg er lissom så usikker på hvor lenge den skal virke! Om jeg får hoppe rett på nytt fryseforsøk, og tar den med en gang nå på første blødning, så føler jeg det blir litt gambling ifht om det blir innsett eller ikke! Skal jo ha naturlig syklus, så EL kan jo havne på "feil dager", og det er jo heller ikke sikkert! Eller om jeg bare skal ta en pausemåned med forsøk, og ta kuren! Men da blir det jo ikke oppstart 20 dager før innsett slik de anbefaler! Om jeg tar den før ny runde med uttak/innsett, er jeg kanskje mer sikra at det faktisk blir innsett! Kanskje litt kronglete forklart!

Har også tenkt på det å spørre fastlegen min om støttebehandling, men tviler på at han vil! Han sier han kan lite om slikt og at han er helt sikker på at St.Olavs vet best!

Jeg håper hvertfall st.olavs gjør noen endringer!
 
Jeg er veldig enig med Evlina ovenfor her. Med noen små justeringer er jeg sikker på at det vil lykkes for dere, når du har fått så god uttelling på selve egguttaket. Jeg har selv bare hatt flaks med mine innsett, egguttakene er dyster statistikk. Så det vil lykkes for dere til slutt, når en bare får tatt noen små justeringer for å bedre forholdene for implantasjon [emoji5][emoji173]

Takk fine du[emoji173]️ Jeg håper det er bare noen justeringer som må til[emoji5][emoji173]️
 
Sender deg en varm og god bamseklem [emoji173] Håper virkelig at testen i morgen er positiv
 
Sender deg en varm og god bamseklem [emoji173] Håper virkelig at testen i morgen er positiv

Takk fine Emilie89[emoji5] det håper jeg også[emoji173]️ selvom sannsynligheten for det er særdeles liten desverre[emoji20][emoji20]

Går det bra med rugingen til deg da?[emoji173]️
 
Masse lykke til med testing imorgen!
 
Takk fine Emilie89[emoji5] det håper jeg også[emoji173]️ selvom sannsynligheten for det er særdeles liten desverre[emoji20][emoji20]

Går det bra med rugingen til deg da?[emoji173]️

Rugingen går faktisk overraskende fort denne gangen [emoji4] Er 9dpo allerede.
 
❤️❤️

Denne reisen er noe dritt. Regelrett dritt og faenskapen. Men vi gjør det jo av en grunn, og den grunnen får oss til å kjempe videre tross smerter og nedturer de færreste klarer å sette seg inn i. Vi er bare ekstremt tøffe som står i dette. For å klare se videre fremover må vi nesten bare tro og håpe at neste egg er egget som gjelder, det som gir oss barnet vi ønsker så sårt.
 
Rugingen går faktisk overraskende fort denne gangen [emoji4] Er 9dpo allerede.

Så godt å høre[emoji173]️ håper så inderlig at det blir baby på deg denne gangen! Det fortjener du virkelig[emoji173]️
 
[emoji173]️[emoji173]️

Denne reisen er noe dritt. Regelrett dritt og faenskapen. Men vi gjør det jo av en grunn, og den grunnen får oss til å kjempe videre tross smerter og nedturer de færreste klarer å sette seg inn i. Vi er bare ekstremt tøffe som står i dette. For å klare se videre fremover må vi nesten bare tro og håpe at neste egg er egget som gjelder, det som gir oss barnet vi ønsker så sårt.

Så utrolig sant det du skriver[emoji173]️[emoji173]️ det er skikkelig dritt, og ikke noe jeg unner min verste fiende! Er jaggu ikke for pyser dette!! Men som du sier, man gir jo ikke opp håpet! Hvertfall ikke sånn innerst inne, selvom noen dager er verre enn andre for å holde på optimismen og håpet! Vi fortjener ALLE å lykkes, og forhåpentligvis så er all smerte og nedturer glemt når vi sitter med en baby i armene[emoji173]️

en ting er hvertfall sikkert, mine barn skal ofte få høre hvor ønsket og elsket de er[emoji173]️[emoji173]️
 
Sender deg en kjempeklem!! [emoji173]️
Tenker det kommer nytt håp på det siste egget når dere i tillegg skal prøve naturlig syklus, unner deg så sterkt å lykkes og ikke minst komme ut av håpløsheten [emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️ håper en endring i regimet er det som skal til! Men kommer til å være så ufattelig redd siden det er siste egget[emoji20]
 
Så godt å høre[emoji173]️ håper så inderlig at det blir baby på deg denne gangen! Det fortjener du virkelig[emoji173]️

Takk i lige måte [emoji173]
 
Så trist at det ble negativ test, man har jo alltids litt ekstra håp med blasto også og siden du vet du kan bli gravid. Krysser fingrene bittelitt til at det kan dukke opp en ekstra strek i morgen:Heartpink
 
Så trist at det ble negativ test, man har jo alltids litt ekstra håp med blasto også og siden du vet du kan bli gravid. Krysser fingrene bittelitt til at det kan dukke opp en ekstra strek i morgen:Heartpink

Takk for bittelitt kryssing[emoji8]
 
Back
Topp