Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Gratulerer så mye med spiren i magen :Heartred

Denne gangen skal du gå gravid frem til termin! For det har jeg bestemt meg for.

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ og jeg er helt enig!!!
 
Gratulerer! :) Den digitale måtte da være heelt i grenseland, kjempefin strek på cb + :)
 
Fantastisk å få svar så tidlig [emoji173]

Jepp[emoji173]️ men kan jo være litt skummelt ifht kjemisk! Men tar ikke sorgene på forskudd[emoji5]
 
Herregud herregud herreguuuud!! Du er gravid jo!!! :D
Så gøy dette er! :happy093
Gratulerer!!!
 
Herregud herregud herreguuuud!! Du er gravid jo!!! :D
Så gøy dette er! :happy093
Gratulerer!!!

I knoooow!!!! Er så syyykt[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

nå starter bekymringen om spira holder seg der, men har lova meg selv, mannen og alle som veit om innsett at jeg kun skal tenke positivt denne gangen!! Så jobber hardt med det[emoji7][emoji7]
 
Jepp[emoji173]️ men kan jo være litt skummelt ifht kjemisk! Men tar ikke sorgene på forskudd[emoji5]

Sant det! Jeg fikk seint positiv test sist, og følte at den dagen egget festa seg var litt vel lenge etter innsett.. Og endte i kjemisk. Har mer troen på egg som festet seg tidlig ;)
Krysser fingrene for at det holder helt ut!
 
Sant det! Jeg fikk seint positiv test sist, og følte at den dagen egget festa seg var litt vel lenge etter innsett.. Og endte i kjemisk. Har mer troen på egg som festet seg tidlig ;)
Krysser fingrene for at det holder helt ut!

Krysser fingrene for det[emoji173]️
 
Jeg har aldri demontert en digital før, men denne kan da umulig være langt ifra å slå ut?[emoji848]

c055c5a7890eeef337eba21ec21cd70f.jpg
 
Jeg har aldri demontert en digital før, men denne kan da umulig være langt ifra å slå ut?[emoji848]

c055c5a7890eeef337eba21ec21cd70f.jpg

Det er vanskelig å si, de tre linjene er jo der uansett. Så forskjellen mellom ikke gravid og laveste område på 1-2 uker er liten. Det er den streken som er alene på strimmelen under som burde bli et hakk sterkere i første omgang. Det viktigste er jo de andre positive testene som tydelig viser at hcg er tilstede, og da burde CBD slå ut i løpet av et par dager. :D
 
Det er vanskelig å si, de tre linjene er jo der uansett. Så forskjellen mellom ikke gravid og laveste område på 1-2 uker er liten. Det er den streken som er alene på strimmelen under som burde bli et hakk sterkere i første omgang. Det viktigste er jo de andre positive testene som tydelig viser at hcg er tilstede, og da burde CBD slå ut i løpet av et par dager. :D

Aha, skjønner[emoji5][emoji5] den slår nok ut etterhvert[emoji7][emoji3]
 
Aha, skjønner[emoji5][emoji5] den slår nok ut etterhvert[emoji7][emoji3]

Hvis du går på Google bildesøk og skriver "Clearblue digital not pregnant" eller 1-2 så kan du se mange eksempler. :knegg: Den skal slå ut snart ja. :) :Heartred
 
Gratulerer med positive tester og liten spire på vei.

De digitale har vært diskutert på forumet flere ganger. Som oftest med når det skifter fra 2-3 til 3+, men med den usikkerheten de viser der vil jeg tro kan slå ut i andre enden også.
At det ikke er noe å legge vekt på med negativ digital når du har flere andre positive tester. Du er gravid :-D
 
Back
Topp