Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

I know, håp er det[emoji5] men går er lite støkk i meg når den plutselig ikke slår ut igjen[emoji12]

Venter nok til imorra! Jeg klarer ikke gå så lenge uten å drikke vann[emoji12]

Da får du teste midt på natten om du våkner i natt da. Eller prøve å ikke drikke på natten. Vil se strek hos deg i morgen. :D
 
Hehe, det går nok fint! Jeg bruker ikke å våkne på natta, men i natt la jeg meg sent og ble vekka igjen! Slokner sikkert som en sten ikveld[emoji23] våkna tidlig idag å[emoji12]

Jaa.. vil ha strek imorra!!![emoji3][emoji3]
 
10 dpo!

Blank test idag å[emoji20][emoji20]

54599ae69f009cb4a033e589d8710a83.jpg


Var nok bare en skygge den streken for to dager siden! Når jeg sjekker den testen nå så er streken borte! Men kan vel ikke gi opp helt ennå[emoji5][emoji5][emoji173]️[emoji173]️
 
Nei, du kan ikke gi opp 10 dpo. Hvert svangerskap er ulikt, og det betyr også at hcg stiger ulikt, så selv om du kanskje ville hatt positiv 10 dpo sist kan det godt hende du først får det 13 dpo nå og likevel kan alt gå helt bra. :Heartred

(Du må ikke legge testen på papir før den er blitt tørr, det kan forstyrre (det suger fukt fra testen). Må legge testen flatt på et ikke-absorberende underlag etter testing (f.eks. oppå innpakningen eller en flislagt badebenk).;) )
 
Fortsatt veldig tidlig - jeg fikk negativ test natt til 12 dpo ;)
Det var først morgenen 12 dpo jeg såvidt kunne skimte en strek. Krysser fingrene for at det blir fine streker fremover :)
 
Nei, du kan ikke gi opp 10 dpo. Hvert svangerskap er ulikt, og det betyr også at hcg stiger ulikt, så selv om du kanskje ville hatt positiv 10 dpo sist kan det godt hende du først får det 13 dpo nå og likevel kan alt gå helt bra. :Heartred

(Du må ikke legge testen på papir før den er blitt tørr, det kan forstyrre (det suger fukt fra testen). Må legge testen flatt på et ikke-absorberende underlag etter testing (f.eks. oppå innpakningen eller en flislagt badebenk).;) )

Det er sant[emoji173]️ prøver igjen imorra[emoji5][emoji5]

I know, den ligger på toppen av urinprøveglasset frem til fristen[emoji5] la den på papir når jeg skulle ta bilde, blir så gjenskinn på vasken[emoji12]
 
Fortsatt veldig tidlig - jeg fikk negativ test natt til 12 dpo ;)
Det var først morgenen 12 dpo jeg såvidt kunne skimte en strek. Krysser fingrene for at det blir fine streker fremover :)

Takk, betryggende å høre[emoji173]️[emoji173]️ får håpe de kommer seg de neste dagene[emoji173]️[emoji173]️
 
Det er sant[emoji173]️ prøver igjen imorra[emoji5][emoji5]

I know, den ligger på toppen av urinprøveglasset frem til fristen[emoji5] la den på papir når jeg skulle ta bilde, blir så gjenskinn på vasken[emoji12]

Bra! Jeg måtte bare være helt sikker på at du ikke la den på papir først, det kan tulle med testen.

Jeg er veldig spent på testene dine de neste dagene. :D
 
Bra! Jeg måtte bare være helt sikker på at du ikke la den på papir først, det kan tulle med testen.

Jeg er veldig spent på testene dine de neste dagene. :D

Det er jeg også!! Uff, den spenninga her ekke bra for hjertet altså[emoji23][emoji23]
 
Det er vel bare 5 dager etter innsett?? Du må gi det litt tid ;)
Jeg fikk positiv 13 dpo. Men det var kjemiske. Men likevel, jeg hadde helt gitt opp. Testa hver dag :p

Lykke til!!
 
Hold på motet ja! Selv hadde jeg hcg på 15 på 11 DPO og ultrasvak strek. Kunne lett vært avfeid som skygge. 10 DPO var min blenda ;)
 
Heier fortsatt :D
 
Det er vel bare 5 dager etter innsett?? Du må gi det litt tid ;)
Jeg fikk positiv 13 dpo. Men det var kjemiske. Men likevel, jeg hadde helt gitt opp. Testa hver dag :p

Lykke til!!

Testa positivt 11 dpo sist, så spent på imorra[emoji5] takk skal du ha[emoji173]️
 
Hold på motet ja! Selv hadde jeg hcg på 15 på 11 DPO og ultrasvak strek. Kunne lett vært avfeid som skygge. 10 DPO var min blenda ;)

Krysser fingrene for de neste dagene[emoji173]️
 
Det murrer og murrer!!! Stikker litt også! Jeg er trøtt som en pære og varm som bare det... AKKURAT samme symptomer som sist!!! Åh som jeg håper dette går veien!!! men at det er et friskt embryo denne gangen så det holder til mai[emoji173]️[emoji173]️
 
Det murrer og murrer!!! Stikker litt også! Jeg er trøtt som en pære og varm som bare det... AKKURAT samme symptomer som sist!!! Åh som jeg håper dette går veien!!! men at det er et friskt embryo denne gangen så det holder til mai[emoji173]️[emoji173]️

Blir det ny test imorgen? :)
 
Krysser fingrene for at spiren snart viser seg på en test:-)
 
Back
Topp