Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Herlig :) Viktig å holde tua. Tvang meg selv til å kjøpe en babyting første gang jeg skulle til Danmark, bare for å prøve å overbevise meg selv om at det var en reell mulighet for at jeg skulle bli mamma :)

Ja, det er veldig viktig! Men det er ikke alltid like lett[emoji20] men denne gangen mååå det gå!!!
 
8 DPO!

Jeg blir rett og slett litt sliten av meg selv, men jeg har blitt avhengig av testing!! Det kløøøør i fingrene!! Tok en idag, bare 3 dager siden innsett!! Er en liten strek der, men det kan jo like gjerne være en skygge! Blir spennende å se på mandag om jeg klarer å holde meg til da[emoji12][emoji12]

de5a62f9949f68282cac0d200fd2add5.jpg
 
Last edited:
Jeg blir rett og slett litt sliten av meg selv, men jeg har blitt avhengig av testing!! Det kløøøør i fingrene!! Tok en idag, 8 dpo og bare 3 dager siden innsett!! Er en liten strek der, men det kan jo like gjerne være en skygge! Blir spennende å se på mandag om jeg klarer å holde meg til da[emoji12][emoji12]

de5a62f9949f68282cac0d200fd2add5.jpg

Det er tidlig ja, men jeg ser streken klart og tydelig :D Håper dette er starten på et herlig eventyr ✨
 
Det er tidlig ja, men jeg ser streken klart og tydelig :D Håper dette er starten på et herlig eventyr [emoji92]

Det håper jeg også[emoji173]️
 
Elsker at du har begynt å teste allerede [emoji2] Jeg ser også streken veldig godt. Håper det er starten på en babystrek [emoji2][emoji1317] Blir spennende å følge med!
 
Elsker at du har begynt å teste allerede [emoji2] Jeg ser også streken veldig godt. Håper det er starten på en babystrek [emoji2][emoji1317] Blir spennende å følge med!

Hehe, er jo egentlig galskap![emoji23][emoji23] men jeg våkna lys våken kl.06 idag, og jeg våkner aaldri tidlig! Kun når jeg er gravid[emoji12] håååper den blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️
 
Hehe, er jo egentlig galskap![emoji23][emoji23] men jeg våkna lys våken kl.06 idag, og jeg våkner aaldri tidlig! Kun når jeg er gravid[emoji12] håååper den blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️

Jada, men de gale har det godt. Jeg er like gal selv [emoji12] Håper det er et godt tegn at du våknet tidlig! Testen kan jo tyde på det [emoji2]
 
Jada, men de gale har det godt. Jeg er like gal selv [emoji12] Håper det er et godt tegn at du våknet tidlig! Testen kan jo tyde på det [emoji2]

Jepp[emoji23] blir nok en imorra tidlig også[emoji12]
 
Det er jo en strek! :D Håper spiren klorer seg fast til termin nå. :Heartred
 
Det er jo en strek! :D Håper spiren klorer seg fast til termin nå. :Heartred

I know[emoji173]️ håper den utvikler seg til en tydeligere babystrek de neste dagene[emoji173]️
 
8 DPO!

Jeg blir rett og slett litt sliten av meg selv, men jeg har blitt avhengig av testing!! Det kløøøør i fingrene!! Tok en idag, bare 3 dager siden innsett!! Er en liten strek der, men det kan jo like gjerne være en skygge! Blir spennende å se på mandag om jeg klarer å holde meg til da[emoji12][emoji12]

de5a62f9949f68282cac0d200fd2add5.jpg
Åh jeg ser strek der[emoji173][emoji173][emoji173] Nå har den bare med å bli sterkere[emoji7][emoji7]
 
Åh jeg ser strek der[emoji173][emoji173][emoji173] Nå har den bare med å bli sterkere[emoji7][emoji7]

Jaa[emoji173]️[emoji173]️ det som er skummelt med tidlig testing, kan fort være at egget bare streifer innom og løsner igjen! Men håper, håper, håper[emoji173]️[emoji173]️
 
Jaa[emoji173]️[emoji173]️ det som er skummelt med tidlig testing, kan fort være at egget bare streifer innom og løsner igjen! Men håper, håper, håper[emoji173]️[emoji173]️
Man må beholde håpet [emoji173][emoji173][emoji173] jeg krysser alt og håper med deg[emoji173]
 
9 dpo!

Ingen strek idag[emoji20] men var utvanna urin, nesten helt lys! Oppe mange ganger i natt og drakk vann og var på do.. så kom mannen hjem fra fest og holdt meg våken til lang utpå mårran[emoji35][emoji35] en stk sur hormonbombe her da ja!!!

Gir ikke opp, tidlig ennå![emoji173]️[emoji173]️Fortsatt masse murringer og ømmere pupper idag enn igår[emoji1303][emoji1303]
 
Ingen strek på utvannet urin 9 dpo betyr jo virkelig ingenting. Skal du spare opp litt konsentrert urin i løpet av dagen en gang eller venter du til i morgen? :)
 
Enig med Eiddwen, det er fortsatt masse håp her :)
 
Ingen strek på utvannet urin 9 dpo betyr jo virkelig ingenting. Skal du spare opp litt konsentrert urin i løpet av dagen en gang eller venter du til i morgen? :)

Enig med Eiddwen, det er fortsatt masse håp her :)

I know, håp er det[emoji5] men går er lite støkk i meg når den plutselig ikke slår ut igjen[emoji12]

Venter nok til imorra! Jeg klarer ikke gå så lenge uten å drikke vann[emoji12]
 
Back
Topp