Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Da har jeg fått telefon! De måtte ta opp to, for det første overlevde ikke! Det gjorde heldigvis det andre, så da blir det innsett kl.13.40[emoji173]️[emoji173]️

Og vi har fortsatt to i fryseren[emoji173]️

Så fantastisk, nå er du øyeblikk ruger igjen :Heartpink:Heartpink
 
Da har jeg fått telefon! De måtte ta opp to, for det første overlevde ikke! Det gjorde heldigvis det andre, så da blir det innsett kl.13.40[emoji173]️[emoji173]️

Og vi har fortsatt to i fryseren[emoji173]️

Da er det jaggu godt å ha flere! :)
Håper du skal ruge leeenge nå ✌❤️
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Da ruger jeg på en perfekt liten blastocyst[emoji173]️[emoji173]️
 
Da ruger jeg på en perfekt liten blastocyst[emoji173]️[emoji173]️
Hurra[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Nå håper jeg du får ruge lenge[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Koselig at du er ruger igjen :Heartred

Har truen på at du vil gå helt frem til termin denne gangen.

Så godt du har trua[emoji7][emoji7] jeg håper det samme[emoji5]
 
6 DPO!

Idag er jeg sliiten!! Var godt å få satt inn igår, men den bekymringen før innsett ifht om egg overlever osv tærer på meg altså! Og det hjalp ikke akkurat å være på jobb i to døgn før innsett heller! Kjenner jeg er så ekstremt ambivalent til dette forsøket, men jeg prøver å tenke positivt også[emoji173]️

Så, idag har jeg tenkt å la rot være rot og bare slappe av på sofaen selvom det virkelig trengs ryddings her!! bagger etter hotellhelg+jobb og mannens jaktutsyr ligger overalt![emoji31]

Form: Litt småkvalm, trøtt, luft i magen, litt antydninger til små murringer!
 
Last edited:
[emoji173]️ Gratulerer som ruger! Håpe det er selveste babyegget du har fått inn nå! [emoji122][emoji7]
 
[emoji173]️ Gratulerer som ruger! Håpe det er selveste babyegget du har fått inn nå! [emoji122][emoji7]

Takk, det håper jeg også[emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke til med rugingen! Spennende og nervepirrende dager. Men nå er du jo gravid til det motsatte er bevist ;) :Heartred
 
Første kjøp[emoji173]️

Siden vi startet prøving i mai 2014 har jeg ikke kjøpt en eneste babyting, i frykt for å bare bli skuffet! I helgen bestemte vi oss for å kjøpe en ting, bare for å holde liv i babydrømmen[emoji173]️

Mannen fant denne søte bodyen med fisker på[emoji173]️ passer jo helt perfekt til oss som er i båt og fisker mer enn gjennomsnittet for å si det mildt[emoji23][emoji23] Og jaggu så holder den liv i babydrømmen også[emoji173]️

35c50da98ef6386114e06d0f42f1bdfd.jpg
 
Første kjøp[emoji173]️

Siden vi startet prøving i mai 2014 har jeg ikke kjøpt en eneste babyting, i frykt for å bare bli skuffet! I helgen bestemte vi oss for å kjøpe en ting, bare for å holde liv i babydrømmen[emoji173]️

Mannen fant denne søte bodyen med fisker på[emoji173]️ passer jo helt perfekt til oss som er i båt og fisker mer enn gjennomsnittet for å si det mildt[emoji23][emoji23] Og jaggu så holder den liv i babydrømmen også[emoji173]️

35c50da98ef6386114e06d0f42f1bdfd.jpg

Den var kjempesøt! :Heartred Hvilken størrelse valgte du? Ser perfekt ut til neste vår/sommer på mai-spiren din. ;) :)
 
Den var kjempesøt! :Heartred Hvilken størrelse valgte du? Ser perfekt ut til neste vår/sommer på mai-spiren din. ;) :)

I know[emoji173]️ kjøpte str 62, så da passer den perfekt neste sommer[emoji173]️
 
Første kjøp[emoji173]️

Siden vi startet prøving i mai 2014 har jeg ikke kjøpt en eneste babyting, i frykt for å bare bli skuffet! I helgen bestemte vi oss for å kjøpe en ting, bare for å holde liv i babydrømmen[emoji173]️

Mannen fant denne søte bodyen med fisker på[emoji173]️ passer jo helt perfekt til oss som er i båt og fisker mer enn gjennomsnittet for å si det mildt[emoji23][emoji23] Og jaggu så holder den liv i babydrømmen også[emoji173]️

35c50da98ef6386114e06d0f42f1bdfd.jpg
Herlig :) Viktig å holde tua. Tvang meg selv til å kjøpe en babyting første gang jeg skulle til Danmark, bare for å prøve å overbevise meg selv om at det var en reell mulighet for at jeg skulle bli mamma :)
 
Back
Topp