Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

-1grader er drøyt, vi er jo ikke frrdig med august enda [emoji27]
Masse lykke til idag [emoji4]

Det er heelt riktig! Klarer ikke å venne meg helt til klima i nord-østerdalen[emoji23] fint om vinteren da[emoji300]️[emoji300]️[emoji300]️

Takk[emoji173]️
 
-1grader er drøyt, vi er jo ikke frrdig med august enda [emoji27]
Masse lykke til idag [emoji4]

Det er heelt riktig! Klarer ikke å venne meg helt til klima i nord-østerdalen[emoji23] fint om vinteren da[emoji300]️[emoji300]️[emoji300]️ Kari Traa er min beste venn[emoji23][emoji23]

Takk[emoji173]️
 
Ohoi, det var småkjølig for en sommermåned å være :wideyed:
Lykke til!
 
Ohoi, det var småkjølig for en sommermåned å være :wideyed:
Lykke til!

Jepp[emoji51] men var jo rim på plena når vi dro på ferie 23.juli også, så jeg er ikke overrasket[emoji23]

Takk[emoji173]️
 
Jepp[emoji51] men var jo rim på plena når vi dro på ferie 23.juli også, så jeg er ikke overrasket[emoji23]

Takk[emoji173]️

Hehe, hadde fort endt opp som klimaflykning om det var meg som bodde der :p
 
Hehe, hadde fort endt opp som klimaflykning om det var meg som bodde der :p

Mange som sier det[emoji23] var litt av en overgang, vokst opp i telemark og det er jo syden i forskjell[emoji23] men 9 år i Trondheim gjorde meg litt mer rustet hvertfall[emoji12]
 
Mange som sier det[emoji23] var litt av en overgang, vokst opp i telemark og det er jo syden i forskjell[emoji23] men 9 år i Trondheim gjorde meg litt mer rustet hvertfall[emoji12]

Kjenner mange som har rømt T.heim pga været og flyttet hit (Oslofjorden) ;)
Men har ikke akkurat drømmevær her heller... våt sommer og våt vinter, gjør at det hele året rundt er mer eller mindre ...vøst..
 
Kjenner mange som har rømt T.heim pga været og flyttet hit (Oslofjorden) ;)
Men har ikke akkurat drømmevær her heller... våt sommer og våt vinter, gjør at det hele året rundt er mer eller mindre ...vøst..

Ja, sånn generelt er jo ikke det norske været spesielt mye å skryte av[emoji51] skulle sørover igjen jeg også, men så var det denne kjærligheten da[emoji173]️ da ble det endring i planene[emoji7]
 
Puuh!! Kontroll ferdig og alt så glimrende ut[emoji173]️ lille blasto skal inn på onsdag[emoji173]️ NÅ kan jeg nyte helga!!!![emoji7][emoji7][emoji7]
 
Puuh!! Kontroll ferdig og alt så glimrende ut[emoji173]️ lille blasto skal inn på onsdag[emoji173]️ NÅ kan jeg nyte helga!!!![emoji7][emoji7][emoji7]
Herlig[emoji177][emoji177]
 
Puuh!! Kontroll ferdig og alt så glimrende ut[emoji173]️ lille blasto skal inn på onsdag[emoji173]️ NÅ kan jeg nyte helga!!!![emoji7][emoji7][emoji7]

Åhhhh så fantastisk!!!! Nyyyyt resten av helga :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Yay!!! Så flott! :D
Nå vil jeg se deg gravid igjen altså!!

Kos dere masse resten av helgen i bartebyen ❤️
Og gratulerer med bryllupsdagen!
 
Herlig[emoji177][emoji177]

Ja[emoji1319][emoji1319][emoji1319]

Åhhhh så fantastisk!!!! Nyyyyt resten av helga :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Det skal vi[emoji173]️[emoji173]️

Yay!!! Så flott! :D
Nå vil jeg se deg gravid igjen altså!!

Kos dere masse resten av helgen i bartebyen [emoji173]️
Og gratulerer med bryllupsdagen!

Jaa!! Det vil jeg også!! Legen sa det samme, at NÅ er det på tide at det holder hele veien[emoji12]

Tusen takk[emoji173]️


Jaa[emoji173]️[emoji173]️
 
Fantastisk [emoji173]️[emoji173]️
 
Dag 1 med Cyclogest!

Jeg har IKKE savna dem!! Håper det er verdt det denne gangen[emoji173]️
 
1 års bryllupsdag[emoji173]️[emoji173]️

b7bf432ddc2b7d5fae068c5ca57c0f23.jpg


Beste dagen i mitt liv, foreløpig[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med bryllupsdagen[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177] Nydelig par[emoji7]
 
Back
Topp