Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Uansett utfall ja så er fryseforsøket ditt øyeblikk i gang [emoji4]
Er så utrolig takknemlig for at du ikke har måttet vente noe lengre. Det var veldig godt for meg selv å starte opp igjen så raskt som mulig.
Du må ha en fantastisk båttur snuppa [emoji16]

Det er jeg veldig glad og takknemlig for også[emoji173]️ godt å kjenne at kroppen har samarbeidet og ikke brukt månedsvis på å komme i syklus igjen! Tusen takk for det[emoji5][emoji5]
 
10 DPO

Forrige syklus kom TR på denne dagen! Ingen antydning ennå, heldigvis! Synes det var litt vel kort lutealfase! Ikke kjent at noe egg har festa seg denne gangen, men det murrer, puppene er ømme, jeg er kvalm og sover dårlig om natta! Uansett, 4 dager til IKM! Om det blir det ene eller det andre[emoji5] jeg er klar[emoji5][emoji5]
 
CD1 og oppstart på Progynova

Da har jeg tatt første hormonpille og er i gang med stimulering til andre fryseforsøk! Glad og fryktelig spent på samme tid[emoji5] for noen uker fremover dette blir! Idag lager jeg lister over hva jeg skal gjøre i huset fremover! Jeg må få tiden til å gå!! Kontroll 25.08[emoji5]
 
Last edited:
CD1 og oppstart på Progynova

Da har jeg tatt første hormonpille og er i gang med stimulering til andre fryseforsøk! Glad og fryktelig spent på samme tid[emoji5] for noen uker fremover dette blir! Idag lager jeg lister over hva jeg skal gjøre i huset fremover! Jeg må få tiden til å gå!! Kontroll 25.08[emoji5]

Åhhh så spennende!! Så godt at du endelig er i gang, skal se at dagene går fort fremover nå :)
 
Åhhh så spennende!! Så godt at du endelig er i gang, skal se at dagene går fort fremover nå :)

Jepp, veldig spennende[emoji5] håper de går fort hvertfall[emoji5][emoji5]
 
Dag 3 på progynova!

Kjenner det litt mer den gangen her.. vondt i hode og kvalm![emoji20] gruer meg til arbeidshelg også, min trygge team-mate er sykemeldt og jeg må gå med vikarer i tre døgn! Snakk om kickstart etter 5 uker ferie[emoji51]

Igår var jeg på første akupunkturtime siden i høst! Tenker å ta det i forbindelse med forsøket denne gangen.. var godt og det var meeer enn nok å jobbe med fikk jeg beskjed om![emoji51] Først ut nå er å få psyken min litt mer på stell, gruer meg fælt til denne runden! Såå redd for å miste igjen[emoji174] men sånn er jo dette gamet.. trodde jeg kanskje ble litt mer forberedt jo fler runder man er igjennom, men det er vanskelig[emoji20] jeg vipper frem og tilbake hele tiden, utrolig slitsomt i lengden! Sånn, det var dagens gørr! Gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb[emoji173]️ og imorra får jeg besøk av ei venninne som fikk ei lita ivf-pie på bursdagen min i mai, det blir kos[emoji173]️
 
❤️❤️❤️
Tenker på deg ofte og heier masse!
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tenker på deg ofte og heier masse!

Takk[emoji173]️ trenger heiing[emoji5] idag er bare en dårlig dag.. og så kommer mannen hjem og spør om jeg er i dårlig humør eller ikke, for han vil kjøpe en båt til.. for penger jeg mener vi ikke har!! Han fikk seg en skyllebøtte for å si det sånn[emoji31][emoji31][emoji23][emoji23]
 
Takk[emoji173]️ trenger heiing[emoji5] idag er bare en dårlig dag.. og så kommer mannen hjem og spør om jeg er i dårlig humør eller ikke, for han vil kjøpe en båt til.. for penger jeg mener vi ikke har!! Han fikk seg en skyllebøtte for å si det sånn[emoji31][emoji31][emoji23][emoji23]

Uffda :p Han har ikke den beste timingen akkurat :p

Dårlige dager går heldigvis fort i glemmeboka, og erstattes av gode, flotte dager ;)
 
Uffda :p Han har ikke den beste timingen akkurat :p

Dårlige dager går heldigvis fort i glemmeboka, og erstattes av gode, flotte dager ;)

Overhode ikke[emoji23][emoji23]

Ja, satser på det[emoji254][emoji173]️ humøret kan jo ikke synke mer, så det må jo bare gå oppover[emoji23]
 
Ferdig med første arbeidshelg etter ferien[emoji29][emoji29] sliten.no og kjenner det blir godt med friuke nå!!
Nå ser jeg frem til Trondheimstur til helga!! kontroll på St.Olavs på fredag og to netter på hotell sammen med mannen for å feire et års bryllupsdag som er på søndag[emoji173]️ skal bli sååå godt!! Og med positiv kontroll på fredag og dato for innsett, så blir helga komplett!! Håpe,håpe,håpe[emoji173]️[emoji173]️
 
Masse EL-slim begynner å komme! Akkurat som sist.. da virker hormonene som de skal hvertfall[emoji5]
 
Ferdig med første arbeidshelg etter ferien[emoji29][emoji29] sliten.no og kjenner det blir godt med friuke nå!!
Nå ser jeg frem til Trondheimstur til helga!! kontroll på St.Olavs på fredag og to netter på hotell sammen med mannen for å feire et års bryllupsdag som er på søndag[emoji173]️ skal bli sååå godt!! Og med positiv kontroll på fredag og dato for innsett, så blir helga komplett!! Håpe,håpe,håpe[emoji173]️[emoji173]️

For en herlig helg dere har i vente :joyful: *bare litt misunnelig* :p
Håper medisinene gjør susen nå og at du får en bra kontroll på fredag :)
 
For en herlig helg dere har i vente :joyful: *bare litt misunnelig* :p
Håper medisinene gjør susen nå og at du får en bra kontroll på fredag :)

Jaa, jeg gleder meg skikkelig[emoji173]️ skal bli såå godt! Krysser fingrene for fin slimhinne, null follikler og innsett ons/tors/fre neste uke[emoji173]️
 
Masse lykke til på kontroll[emoji173][emoji173] Og kos dere med hotell også, Trondheim er en fin by å ha hotellhelg i[emoji7][emoji4]
 
Kontrolldag, stimuleringsdag 12!

Da er jeg på vei til Barteby for kontroll! Buss innover idag, litt godt kjenner jeg! Litt sommerfugler i magen, håper på å få en dato for innsett idag! Fin slimhinne og null follikler -> JA TAKK! Gikk på samme dose sist og da var det klart på kontroll, så krysser fingrene for det samme idag[emoji173]️

Eneste kjipe med dagen er at jeg sto opp til -1 grader, men er hvertfall sol[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji23][emoji23] winter is coming!!
 
Kontrolldag, stimuleringsdag 12!

Da er jeg på vei til Barteby for kontroll! Buss innover idag, litt godt kjenner jeg! Litt sommerfugler i magen, håper på å få en dato for innsett idag! Fin slimhinne og null follikler -> JA TAKK! Gikk på samme dose sist og da var det klart på kontroll, så krysser fingrene for det samme idag[emoji173]️

Eneste kjipe med dagen er at jeg sto opp til -1 grader, men er hvertfall sol[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji23][emoji23] winter is coming!!

Masse lykke til og kos dere i Bartebyen [emoji4]
 
Back
Topp