Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Håper det var noe feil med monitoren altså, strimmelen trenger ikke bli sterkere i dag. Du hadde nok ikke mye hcg i går og hvis den dobler seg annenhver dag så burde den bli sterkere i morgen:) Ikke lett å se stigning så tidlig når det er lite hcg. Du får ikke kjøpt deg en test å testet på jobb da?

Jeg håper det er det! Tok med meg monitoren og noen tester, men jeg venter til imorra tidlig slik at jeg får tatt på morgenurinen! Håper litt fortsatt selvom jeg har mista det meste! Murring er fortsatt tilstede da[emoji5]
 
Masse murringer, men kjennes mer ut som menssmerter! Tok en strimmel nå etter å ha ikke drukket eller tisset på 4 timer, og den helt blank[emoji20] tester imorra tidlig, og så gir jeg meg frem til testdato neste onsdag tenker jeg! Orker ikke mer nederlag med tester[emoji20] neste runde tester jeg ikke før et par dager før testdato![emoji20]
 
Å nei. Håper inderlig at det bare er fordi det er tidlig at det er litt kluss og pga sensitivitet etc.
Krysser fingerne inderlig!
 
Å nei. Håper inderlig at det bare er fordi det er tidlig at det er litt kluss og pga sensitivitet etc.
Krysser fingerne inderlig!

Går jo ann å håpe[emoji173]️
 
13 dpo!

Jeg skjønner ikke stort, nå er den sterkere igjen på testpinnen og slår ut!

5191ff4711d684a22fee8e62d7d3ddd8.jpg


Strimmel en nesten blank og krysset på CB pluss synes jeg er litt svakere enn på tirsdag[emoji848]

610fefc0bbcacc731713e58cada98c11.jpg


Men er jo litt håp nå! Ny test på mandag.. orker ikke flere nedturer med en gang nå!
 
Det er lite hcg helt i starten, og det kan jo være litt ulik konsentrasjon på morgenurin selv om det er morgenurin (avhengig av hva og hvor mye du drakk på kvelden/natten). Jeg håper det bare er så tidlig enda, og at hcg vil stige fint og flott fremover nå. :Heartred
 
Oioi! For en thriller!! :eek:
Jeg krysser alt for at dette går veien og at gårsdagen bare var en fluke ❤️
 
Herregud! Håper det bare er urinkonsentrasjonen som lurer her!
 
Vil gjette at det er urinkonsentrasjonen og utskillelsen av hcg i denne som spiller inn. Samt sensitiviteten i testene innad i produksjon.
Håper alt viser seg å gå rette veien!
 
Krysser fingrene for at det går bra!!!!
 
Ææh! Så spennende! Er jo tydelig en strek på cb'en, og monitoren pleier vel ikke å vise feil? (Min har ikke gjort det vertfall).
 
Håper det bare var dårlig konsentrasjon på gårsdagens urin[emoji173] Håper dette betyr at det vil gå bra[emoji173]
 
Ææh! Så spennende! Er jo tydelig en strek på cb'en, og monitoren pleier vel ikke å vise feil? (Min har ikke gjort det vertfall).

Ikke vært feil til meg før heller[emoji51] men ble jo litt usikker nå som den skifter hver dag! Spent på å se på mandag[emoji5]
 
Herregud! Håper det bare er urinkonsentrasjonen som lurer her!

Vil gjette at det er urinkonsentrasjonen og utskillelsen av hcg i denne som spiller inn. Samt sensitiviteten i testene innad i produksjon.
Håper alt viser seg å gå rette veien!

Håper det bare var dårlig konsentrasjon på gårsdagens urin[emoji173] Håper dette betyr at det vil gå bra[emoji173]

Håper inderlig det er bare urinkonsentrasjonen ja! Men litt rart det også, siden alle testene var på morgenurin[emoji51] men men, får se hva som skjer[emoji5]
 
Det er lite hcg helt i starten, og det kan jo være litt ulik konsentrasjon på morgenurin selv om det er morgenurin (avhengig av hva og hvor mye du drakk på kvelden/natten). Jeg håper det bare er så tidlig enda, og at hcg vil stige fint og flott fremover nå. :Heartred

Håper jeg også[emoji173]️
 
Oioi! For en thriller!! :eek:
Jeg krysser alt for at dette går veien og at gårsdagen bare var en fluke [emoji173]️[emoji111]

For en thriller, ja! Håper det er en liten spire der som klorer seg fast[emoji173]️

Krysser fingrene for at det går bra!!!!

Jeg liker ikke thrillere jeg!!![emoji12][emoji12] altfor spennende!!! Håper det endrer seg i løpet av noen dager nå![emoji31][emoji31][emoji31]
 
14 dpo!

Idag har jeg vært flink og latt testene ligge, egentlig veldig godt! Håper jeg klarer det lørdag og søndag også, så får mandag være skjebnedagen!! Idag er det strålende sol, og jeg skal ut å spise med jobben ikveld! Godt å få tankene litt over på noe annet[emoji5]
 
Håper inderlig det er bare urinkonsentrasjonen ja! Men litt rart det også, siden alle testene var på morgenurin[emoji51] men men, får se hva som skjer[emoji5]
En ting er at urinen har vært i blæra i mange timer, men om du drakk mye kvelden før kan den likevel være litt for utvannet når hcg-nivået er lavt enda.
 
14 dpo!

Idag har jeg vært flink og latt testene ligge, egentlig veldig godt! Håper jeg klarer det lørdag og søndag også, så får mandag være skjebnedagen!! Idag er det strålende sol, og jeg skal ut å spise med jobben ikveld! Godt å få tankene litt over på noe annet[emoji5]
kos deg ute.
Lykke til med testing!
 
Back
Topp