Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Gratulerer med positive tester og liten spire på vei.

De digitale har vært diskutert på forumet flere ganger. Som oftest med når det skifter fra 2-3 til 3+, men med den usikkerheten de viser der vil jeg tro kan slå ut i andre enden også.
At det ikke er noe å legge vekt på med negativ digital når du har flere andre positive tester. Du er gravid :-D

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️

Sant det du skriver[emoji5][emoji5]
 
I knoooow!!!! Er så syyykt[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

nå starter bekymringen om spira holder seg der, men har lova meg selv, mannen og alle som veit om innsett at jeg kun skal tenke positivt denne gangen!! Så jobber hardt med det[emoji7][emoji7]

Det er jo medaljens bakside det med bekymringer, men heldigvis er sjansen for at det går bra større enn at det ikke gjør det :)
Vanskelig å slippe kontrollen og bare være positiv, men ikke mye vits å leve i negativitet heller..

Krysser fingrene for at dette er en stayer! Og veldig glad på dine vegne altså! <3
 
Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️

Sant det du skriver[emoji5][emoji5]
Bare prøver å roe ned de bekymringene dine. Regner med du er som resten av oss og får dem likevel, men du vet - hvis man tenker seg om så vet man hva man ville sagt til en annen i samme situasjon, men klarer ikke ha effekt om man sier det samme til seg selv.
 
Bare prøver å roe ned de bekymringene dine. Regner med du er som resten av oss og får dem likevel, men du vet - hvis man tenker seg om så vet man hva man ville sagt til en annen i samme situasjon, men klarer ikke ha effekt om man sier det samme til seg selv.

Hehe, so true[emoji7][emoji7] lettere å si det til andre enn å tenke og tro på det selv[emoji5][emoji5]
 
Det er jo medaljens bakside det med bekymringer, men heldigvis er sjansen for at det går bra større enn at det ikke gjør det :)
Vanskelig å slippe kontrollen og bare være positiv, men ikke mye vits å leve i negativitet heller..

Krysser fingrene for at dette er en stayer! Og veldig glad på dine vegne altså! <3

Sorgen er like stor om det går galt uansett om man har vært positiv eller negativ, så får bare forsøke å tenke at dette går bra[emoji173]️[emoji173]️

Takk for kryssede fingre[emoji173]️
 
Hehe, so true[emoji7][emoji7] lettere å si det til andre enn å tenke og tro på det selv[emoji5][emoji5]
Absolutt.

Nyt optimisme og gode dager. krysser fingrene for at dette holder helt i mål!
 
Gratulerer så mye :)
 
"Ikke gravid" på monitoren min idag[emoji20] strimmel lik den igår, rakk ikke CB pluss, måtte dra på jobb! Kjipt å skulle være på jobb i to døgn nå[emoji20][emoji20]
 
Uff, det var ikke dette jeg ville lese nå.... :(
Klem ❤️
 
Å så trist[emoji22]Stor klem[emoji173][emoji173]
 
Ber bare om et mirakel om at det bare er tidlig og at det kan endre seg[emoji173]️ men gir jo litt opp[emoji20][emoji20][emoji20]
 
For en jævelig dag[emoji22][emoji22] og grusomt å ikke være hjemme og skulle være på jobb helt frem til fredag!!
 
Sender over en klem og håper du får positiv test neste gang du tester <3
 
Neeei [emoji17][emoji173] Håper inderlig det bare enda er litt tidlig og mindre sensitive monitor test enn den i går [emoji173]
 
Neeei [emoji17][emoji173] Håper inderlig det bare enda er litt tidlig og mindre sensitive monitor test enn den i går [emoji173]

Håper inderlig det[emoji173]️[emoji173]️
 
Håper det var noe feil med monitoren altså, strimmelen trenger ikke bli sterkere i dag. Du hadde nok ikke mye hcg i går og hvis den dobler seg annenhver dag så burde den bli sterkere i morgen:) Ikke lett å se stigning så tidlig når det er lite hcg. Du får ikke kjøpt deg en test å testet på jobb da?
 
Back
Topp