Eskimonikas håp

Når vet du mer da? :( ❤️
 
Når vet du mer da? :( ❤️
Skal ta ny blodprøve til uka og så får jeg beskjed fra gyn når han har sett svaret. Så får vi se da...
Synes testene har blitt svakere de siste dagene så tror nok det går den vanlige veien, men drøyer jeg blodprøven til uti neste uke så får kroppen mer tid til å finne ut av ting og vi kanskje kan bli litt klokere....
 
Hvordan går det med deg?
Det lurer jeg også på :Heartred har tenkt masse på deg.
Takk, jenter.

Hva skal jeg si...?
Testene ble svakere mot helga, fremdeles positive, men svakere innen tiden og brukte litt lenger tid på å komme frem. Men ingen tvil ved sammenlikning av bilder fra tidsrammen.
Så ingen stor overraskelse da jeg begynte blø i helga. Godt og vondt på samme tid. Godt å få en avslutning på rotet og kunne gå videre, vondt fordi jeg håpet så inderlig at den hcg-boosten var det som skulle til.
Fremdeles synlig strek igår, men bare spent på verdien sånn sett. Tenkte ta prøven imorgen og håper den er lavere enn ved forrige abort.
Det er fremdeles mye. Toppet seg idag med noe jobb-greier som det ikke burde vært nødvendig at jeg måtte rydde opp i.
Travle dager og ikke forum-tid, men ikke humør til så mye heller. Gjør det jeg må, skyver unna alt som kan vente og kommer gjennom dagene som best jeg kan. Vet ikke hva vi skal finne på. Kanskje starte med å se når kjæresten kan få tatt den sædprøven ihvertfall og så får vi ta det derfra.
Er ikke helt klar til å gi opp, men klarer ikke så mye mer av dette heller. Føler absolutt at jeg har hatt minst min andel motstand for resten av livet..
 
❤️❤️❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Skjønner godt den. Pass på hverandre, og håper du slipper mer jobbstress.
 
:Heartred:Heartred
 
Back
Topp