Eskimonikas håp

Sendte deg verdens lengste avhandling på pm. :hilarious: I håp om litt oppmuntring. :Heartred
Og som alltid så var det det det var vet du (litt av en setning!)

Du aner ikke hvor godt ordene gjør. Bidratt til å gi meg litt mer motstandskraft igjen. Ihvertfall så det blir noen dager som blir lettere å komme gjennom. Tar litt dag for dag for tiden.

Fikk i oppgave av kjæresten å si noe positivt til leg selv hver dag om dagen.
Han ble så redd for at jeg gikk gjennom dagene uten noe positivt, hvordan kunne man overleve det....
Jeg skal jobbe med den oppgaven, for det finnes sikkert mer positivt enn det ser ut som med første blikk. Om ikke annet har jeg jo kjæresten. Hvis ikke det er positivt å få være sammen med han hver dag så vet jeg ikke...
 
Det GLEDER meg å se du ga litt ball i husarbeid og heller sullet her inne. ;) Ingen som dør av noen timer med ekstra hybelkaniner, ens egentid kommer først og fremst! :flower

Godt å høre det er litt til hjelp, alt dette babbelet mitt. :love017 Vil virkelig gjøre alt jeg som er i min makt i alle fall, for å hjelpe deg igjennom ting én dag om gangen, og positivitet i hverdagen din!

Og det aller viktigste i ens liv - er nettopp kjærligheten! Takk og lov for at du har en fantastisk samboer og at du er det selv for han. Det er så bra dere har hverandre, og ikke minst barna!

ÈN positiv ting til fra meg i dag - jeg er glad jeg har hatt og har deg her inne, det har betydd MYE det siste året. :Heartred
 
Det GLEDER meg å se du ga litt ball i husarbeid og heller sullet her inne. ;) Ingen som dør av noen timer med ekstra hybelkaniner, ens egentid kommer først og fremst! :flower

Godt å høre det er litt til hjelp, alt dette babbelet mitt. :love017 Vil virkelig gjøre alt jeg som er i min makt i alle fall, for å hjelpe deg igjennom ting én dag om gangen, og positivitet i hverdagen din!

Og det aller viktigste i ens liv - er nettopp kjærligheten! Takk og lov for at du har en fantastisk samboer og at du er det selv for han. Det er så bra dere har hverandre, og ikke minst barna!

ÈN positiv ting til fra meg i dag - jeg er glad jeg har hatt og har deg her inne, det har betydd MYE det siste året. :Heartred
Takk, kjære deg!
Godt å høre, akkurat som du har betydd mye for meg. Godt å ha noen å gå gjennom alt sammen med. Satser på at du nå viser vei helt i mål...

Måtte inn en liten tur igår ja, husvasken forsvant merkelig nok ikke av seg selv...
Ny dag idag. Så får vi se hva den bringer med seg.
 
Håper du har hatt ei super helg og fått ladet opp batteriene sammen med familien!

Dagens positivitet fra meg til deg - du vet og kan så mye enkelte ting som jeg knapt en gang har hørt om, godt å kunne spørre deg til råds! :happy:
 
Håper du har hatt ei super helg og fått ladet opp batteriene sammen med familien!

Dagens positivitet fra meg til deg - du vet og kan så mye enkelte ting som jeg knapt en gang har hørt om, godt å kunne spørre deg til råds! :happy:
Takk, kjære deg.
Her lades og utlades det stadig vekk. Venter på EL og sædprøve og dagene går....

Ta vare på deg selv, snuppa. Håper du får gode dager og snart kan kjenne knøttet.
 
Spennende med prøver (og EL da), tenker på deg og håper du blir mindre utlada etterhvert.
 
Takk, kjære deg.
Her lades og utlades det stadig vekk. Venter på EL og sædprøve og dagene går....

Ta vare på deg selv, snuppa. Håper du får gode dager og snart kan kjenne knøttet.

Håper du går mer i pluss enn minus, evt. evensteven!

Har du noen formeninger om når det er EL? Håper dere får svar på prøven snart og at det er positive resultater! Æsj, hater å gå og vente, når man helst skulle ha hatt svaret I GÅR!

Her går også dagene, smått om senn... Ikke før jeg tror og sier høyt at jeg føler meg bedre, så føler jeg meg skikkelig ræva igjen noen dager. :sick006

Dagens positivitet - vi har nok vann i Norge til å få tatt oss en dusj når det passer oss, og det er gullverdt når formen tilsier det! :p
 
Har dere fått noen forventet tid på svarene på prøven?
 
Håper du går mer i pluss enn minus, evt. evensteven!

Har du noen formeninger om når det er EL? Håper dere får svar på prøven snart og at det er positive resultater! Æsj, hater å gå og vente, når man helst skulle ha hatt svaret I GÅR!

Her går også dagene, smått om senn... Ikke før jeg tror og sier høyt at jeg føler meg bedre, så føler jeg meg skikkelig ræva igjen noen dager. :sick006

Dagens positivitet - vi har nok vann i Norge til å få tatt oss en dusj når det passer oss, og det er gullverdt når formen tilsier det! :p
Takk, kjære du.
Går litt opp og ned, men får satse på at vi går i pluss til slutt.
Har visst hele tiden at det ville ta en måneds tid å få svar så det er greit nok. Vi er jo ikke noe nærmere avgjørelser ellers heller så like greit.

Du må ikke finne på å si høyt at du er i bedre form, kaaaanskje hviske-tenke det og det går fint. Ta vare på deg selv, fineste du. Dette må gå bra. Denne gangen skal du forbli i TG helt i mål og få babyen din!!!
Håper kvalmen kan forbli borte snart og du bare kan kose deg og nyte.
Hvordan går det med alt dette andre?

stor klem
 
Trolig 2 dpo- pp11/ 14 måneders prøving

Jeg antar at LH-toppen var tirsdag kveld. testene fra onsdag morgen og utover har nemlig vært svakere enn den tirsdag morgen, så da antar jeg LH-topp tirsdag kveld (hender den er kort og jeg bare får utslag hvis jeg tester på ettermiddag/kveld) og EL på onsdag. Det betyr dårlig odds for å lykkes denne måneden. Med aksjer kun to ganger i fertil periode og den ene gangen litt for tett på sædprøven.
Men det måtte gjøres og nå er det gjort.
Visste vi måtte vente ca en måned før vi får svarene, men vil ta to måneder pga diverse ting å ta hensyn til og dette med ledig time. På en måte greit siden vi ikke er klare i det hele tatt til å ta stilling til IVF. Sjekket opp om kjæresten trengte ta noen blodprøver og det var visst ikke nødvendig med mindre vi skulle ha assistert befruktning eller det er avvik ved sædprøven..
Er forberedt på å måtte ha en ny sædprøve da, men vi får se hva gyn sier i november.

Kjenner jeg er på et punkt der jeg forventer å bli gravid hver måned, men er like klar på at det kommer til å gå galt.

Går på full pakke medisiner denne syklusen så litt dumt det ikke ble optimalt med aksjer, men sånn er det.
Prednisolon 10mg, blodfortynnende (synonympreparat til Albyl-e), metformin og Lutinus (100mg x 3). Tar selvfølgelig vitaminer og babyklister også.
Nå har jeg brukt Lutinus veldig mange sykluser så tenker at vi må vel snart ha grunnlag for å søke bruk av noe sterkere preparat..
Føler vi er litt l limbo, men får ikke gjort noe særlig mer heller. Er som sagt ikke klar for å ta stilling til IVF og er ikke i en posisjon akkurat nå der det er økonomisk innen rekkevidde heller. Kvalifiserer ikke til offentlig sånn som ting er nå, vanskelig å gå ned i vekt med alle disse nedturene og utfordringene. Får se hva tiden bringer...
 
Hurraaaa for DPO-land! :happy093.

Får håpe to ganger var mer enn nok, det sa i alle fall gyn på St. Olavs en gang, at det var nok med sex to ganger i uka. :wideyed:

Måtte du bare bli gravid én gang til, og at den da vil vare frem til termin. Jeg prøver som best å stake ut veien, så får vi håpe det beste for oss begge!

Slapp godt av resten av helga, kos deg på Les Miserables og nyt kjærestetiden sammen.

Klemmer på! :Heartred
 
Hurraaaa for DPO-land! :happy093.

Får håpe to ganger var mer enn nok, det sa i alle fall gyn på St. Olavs en gang, at det var nok med sex to ganger i uka. :wideyed:

Måtte du bare bli gravid én gang til, og at den da vil vare frem til termin. Jeg prøver som best å stake ut veien, så får vi håpe det beste for oss begge!

Slapp godt av resten av helga, kos deg på Les Miserables og nyt kjærestetiden sammen.

Klemmer på! :Heartred
Takk, kjære du.
Må vel nesten regne det som bare en gang. Den andre var så innmari tett etter sædprøven at det umulig kan ha vært særlig mange/gode svømmere der...
Men, men. Vi får se hva som skjer. Har nok av reaksjoner på progesteron-tilskuddet ihvertfall så kan bli gøy om en ukes tid hvis vi skal legge til hcg.
Jepp, stak ut veien du! Håper jeg snart kommer etter. Termin helt i starten av juni om dette går bra...
 
Du var jammen oppe tidlig på en søndag! :D

Var det hyggelig på musikal? :) Håper dere koste dere masse!

Blir spennende å se fremover, hadde blitt sykt glad hvis det kunne ha klaffet nå - hele veien til mål! Og tenk hvis det hadde blitt termin i juni da. :happy:

Ha en super søndag! Dagens positivitet - det begynner å bli fine farger på trærne allerede!
 
Du var jammen oppe tidlig på en søndag! :D

Var det hyggelig på musikal? :) Håper dere koste dere masse!

Blir spennende å se fremover, hadde blitt sykt glad hvis det kunne ha klaffet nå - hele veien til mål! Og tenk hvis det hadde blitt termin i juni da. :happy:

Ha en super søndag! Dagens positivitet - det begynner å bli fine farger på trærne allerede!
Har litt vekslende døgnrytme vet du.
Vi koste oss masse ja. Fantastisk oppsetning.
Fine farger? Her er det meste grått. Så sola igår, men ellers er det regn og tåke og bare grått ute.

Ikke overbegeistret over termin i juni jeg, men bedre enn å måtte vente enda lenger. Bare minner meg på at vi skulle hatt barn allerede....
 
Har litt vekslende døgnrytme vet du.
Vi koste oss masse ja. Fantastisk oppsetning.
Fine farger? Her er det meste grått. Så sola igår, men ellers er det regn og tåke og bare grått ute.

Ikke overbegeistret over termin i juni jeg, men bedre enn å måtte vente enda lenger. Bare minner meg på at vi skulle hatt barn allerede....

Så godt dere koste dere! :D

Her spiller det egentlig ikke så stor rolle hvordan været er ute, det ser jeg ikke fra nedi doskåla uansett. :hilarious: Men jeg liker ellers høsten godt med dens fine farger og frisk luft. :)

Får bare tenke - bedre sent enn aldri, selv om vi begge egentlig er et år på etterskudd. Jeg finner en slags trøst i det jeg, å vente et nytt marsbarn, som forhåpentligvis kommer. Er tross alt siste sjanse for meg, så nå er det på en måte "all-in"! :Heartred
 
Håper alt er, etter forholdene, bra med deg. :Heartred
 
Back
Topp