Er jeg gravid?

Hadde du noen spesielle symptomer?

Jeg har bare blitt mer kvalm, trøtt og noe så fryktelig ømme bryst..Det er jo ingenting som har avtatt, men det tar kanskje litt tid?

Hadde du noen spesielle symptomer?

Jeg har bare blitt mer kvalm, trøtt og noe så fryktelig ømme bryst..Det er jo ingenting som har avtatt, men det tar kanskje litt tid?

I mitt tilfelle så avtok symptomene akkurat da embryoet sluttet å utvikle seg, hcg fortsatte å stige, men kun med 30% økning og etterhvert kun 17%. Det at du har symptomer må være bra! Hold ut, i morgen får du svar :)

Det er ikke Linda jeg skal til i morgen:( Skal til jordmorklinikken i oslo, så håper de er like flinke der! :Heartred Kanskje det er ett håp siden jeg har så mye symptomer da, vi håper på det beste.

Lykke til i morgen, håper du får en avklaring :Heartpink

Oppdatering fra ultralyd i dag!

Ble bare målt til 6+1 enn hvor mye han prøvde å måle meg og hjerte slo litt for sakte..I dag er jeg 7+0.
Vi får håpe det går bra, noen med erfaringer?
Har fått progesteron og blodfortynnende som skal forhindre abort og fortidlig fødsel..

Ble bare målt til 6+1 enn hvor mye han prøvde å måle meg og hjerte slo litt for sakte..I dag er jeg 7+0.
Har fått progesteron og blodfortynnende som skal forhindre abort og fortidlig fødsel..
Det høres dessverre ikke lovende ut. :( Krysser alt for at det går bra allikevel! :hug003 Når skal du på kontroll igjen?

Åh, det kan liksom få begge veier :Heartpink Jeg er optimistisk, men realistisk sett så har jeg vært med på at når hjertet slår sakte slik (med det det andre du sier), så er ikke det nødvendigvis positivt. Jeg håper at dere ikke er et sånt tilfelle, spiren fortjener at vi heier på den :Heartred:hello2

I uke 12..30.oktober :(

Da ville jeg dratt på ny kontroll før den tid, gjerne om 3-4 dager for å se om det utvikler seg.
Det lover dessverre ikke godt om hjerterytmen er lav, og at embryo ikke har utviklet seg siden uke 6. En uke har mye å si, i 1. trimester. <3

Back
Topp